KUKA SANOI?

"Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein.

Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut.

Mutta jos sinä varoitat jumalatonta eikä hän silti luovu jumalattomuudestaan, ei käänny pahoilta teiltään, hän kyllä kuolee syntiensä tähden mutta sinä pelastat elämäsi."

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän uskovat myös vanhoillislestadiolaiset, minua tuomitessaan:

      "Helvettiin menet, kun et meidän joukossa ole tunnustamassa syntejäsi,

      Sillä vain me olemme oikeita jumalanlapsia ja vain meillä on oikeus Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä antaa ihmisille syntejä anteeksi."

      Minä ihmettelin kun kolmena viimeisä vuotena luterisen porton joukoissa oli, niin joka vuosi tuo luettiin minulle aina uudelleen.

      Kunnes selvisi, että se oli aina parasta ennen vuoden viimeistä päivää.

    • Hän sanoo myös viimeiset sanat:

      "Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.

      Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.

      Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville:
      'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat.
      Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
      Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa.
      Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa.
      Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne. 
      Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut.
      Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa.
      Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'

       "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle:
      'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
      Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
      Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'

      Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'

       "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville:
      'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. 
      Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa.
      Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
      Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne.
      Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.
      Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
      Minä oli netissä, ja te herjasitte minua.

      "Silloin nämäkin kysyvät:
      'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'

      Silloin hän vastaa heille:
      'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

      Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

    • Kuusi tuntia/10 min puska.
      Sieltä tämä löytyi.

    • Anonyymi

      Teuvo Sunin tärinäpierut kirkossa karkoittaa pirunkin ja haju rotatkin
      t. PyhäHenki

    • Tämä oli parkkiruudussa 250

    • Ylös!

    • Anonyymi

      Eikö tuo ollut valhetta?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2963
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2011
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1463
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1355
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1321
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1151
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe