Madeye verkkokauppa

Anonyymi

Olen tilannut tuotteen 21.9.., nyt näkyy että käsittelyssä 19.10. Kiinassa.
Toimitusaika livattu 8-12 vrk

Sikke

10

1891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, olen samasta puljusta tilannut tuotteen, eipä taida ikinä tulla perille, mut rahat meni...? Tilattu 7.10 ja aina vaan tilauksen seurannassa lukee että matkalla, sama päivämäärä näkyy koko ajan, ei etene.

• Anonyymi

Nyt suomessa ja tullit maksettu
      Kestänyt tähän asti 6,5 viikkoa

• Anonyymi

Se on 11-12vko

• Anonyymi

Olette onnistuneet tilaamaan yhdestä näistä huijauskaupoista mitä on liikkeellä. Tarkistakaa aina, että sivustolta löytyy yrityksen nimi. y-tunnus ja yhteystiedot. Tietosuojaselosteessa täytyy löytyä yllämainitut tiedot. Jos ei niitä löydy, kyseessä on useinmiten huijausfirma. Jos olette tilanneet jo feikkifirmasta, korttireklamaatio pankille, niin saatte rahanne takaisin.

• Anonyymi

Tein tilauksen 02.11.21 Toimitusaika oli 6-12 arkipäivää! Miksi tilaus ei ole vielä saapunut? Se oli huijaus????

• Anonyymi

Onko ap vieläkään saanut tuotetta?

• Anonyymi

Älkää vaan tilatko mitään koko firmasta, ihan ovat huijareita!!! Tilasin melkein 2 kk sitten ja mitään ei ole näkynyt ja tilauksen seurannassa ei mitään. Sähköposti kilkuttaa vain firman uusia mainoksia.

• Anonyymi

Tilasin 31.10.21 ja vieläkään ei ole tullut. Otan kohta Klarnaan yhteyttä jos ei ala tulemaan koska toimitusaika 10-12päivää.

• Anonyymi

Oletko ottanut yhteyttä klarnaan?
        Itse maksoin paypal:n kautta.

• Anonyymi

Tämäkin Madeye (Suomi) verkkokauppa on luokiteltavissa kuluttajaa harhaan johtavaksi. Kertovat hinnat ja nopean ilmaisen toimituksen varastostaan. Hinnat ovat kuluttajaa harhaanjohtavat, koska niihin tulee lisäksi maahantuontimaksut eli tullimaksut ja siis alv. ja ne velvoitteet ovat ostajan lisävastuulla. Pitää mennä lukemaan yrityksen sopimusehdot tai käyttöehdot millä nimellä niitä nyt milloinkin kutsutaan. Samanlainen firma on myös Emiyo (Suomi ). Suomen kuluttajaviranomaisten ja kilpailuviranomaisten pitäisi näihin puuttua, koska johtavat kuluttajaa harhaan ja samalla harhaanjohtavalla hintainfolla antavat heille kilpailuetua oikeasti Suomessa toimiville verkkokaupoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe