Nordea säästö 50

Anonyymi

Itse koitin ostaa tuota verkkopankissa kun minulla on tuo jossa ei tällä hetkellä rahaa ole ollut niin tänään kun kävin verkkopankissa niin sielä luki että osto hylätty miksi?

9

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivitystä tilanteeseeni! En tiedä miksi sielä luki niin mutta nyt rahat oli siirtyny rahastosalkkuun niinkuin pitää eli nyt kaikki ok.

• Anonyymi

Naamasi ei miellyttänyt Nordeaa?

• Anonyymi

En tiedä siitä kun tein kaikki verkkopankin kautta en asioinut pankissa. Tänään innostuin sen verran kun homma rupesi luistaan että laitoin jo vähän lisää ja kohta kun tulee uusi tili laitan taas lisää. Rahat töihin niin ei tarvi katsoa niitä työttöminä rötväämässä toimettomana käyttötilillä 😁 🪙💰💵💴💶💷🪙🪙🪙💰💰💰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä siitä kun tein kaikki verkkopankin kautta en asioinut pankissa. Tänään innostuin sen verran kun homma rupesi luistaan että laitoin jo vähän lisää ja kohta kun tulee uusi tili laitan taas lisää. Rahat töihin niin ei tarvi katsoa niitä työttöminä rötväämässä toimettomana käyttötilillä 😁 🪙💰💵💴💶💷🪙🪙🪙💰💰💰

Parempi puolitoimettomina yhdistelmärahastossa?
        Vuoden hoitokulut 1,57 %
        Nordnetin kuluton indeksirahasto paljon parempi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuoden hoitokulut 1,57 %

Viime perjantain Talouselämä-lehdessä s. 48-49 Nordea Funds'in Tanja Eronen parhaansa mukaan yrittää mollata suoria osakesijoituksia.
        Tottakai.
        Rahastoista voi asiakkaalta lypsää jatkuvaa vuosikulua. Tuli yuottoa tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuoden hoitokulut 1,57 %

"Säästö 50" tarkoittanee, että vain puolet on tuottavasti osakkeissa.
        Loput naurettavan matalatuottoisissa korkopapereissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Säästö 50" tarkoittanee, että vain puolet on tuottavasti osakkeissa.
        Loput naurettavan matalatuottoisissa korkopapereissa.

Se tarkoittaa riskitasoa tuossa 50:sessä on keskitasonriski 25:sessa pieni riski ja 75:sessa iso riski. Minusta on hyvä tuollalailla laittaa rahaa sivuun ja poikimaan. Ainahan voi parantaa jos osaa ja tietää! Minä en tiedä kaikkea mutta tuolla on ainakin helppo päästä alkuun.

On se kumma kun tääläkin on vain ilmanaikosia lässyttäjiä joilla on pätemisen tarve vaikka mahtavatko itsekään tietää mitään? Lukeneet jonku kauppalehden artikkelin ja nyt leuka väpättäen selitetään että näin se pitää tehdä. Minä luotan enempi pankin neuvoihin kun nimettömiin internetin höyrypäihin. I do it my way PISTE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tarkoittaa riskitasoa tuossa 50:sessä on keskitasonriski 25:sessa pieni riski ja 75:sessa iso riski. Minusta on hyvä tuollalailla laittaa rahaa sivuun ja poikimaan. Ainahan voi parantaa jos osaa ja tietää! Minä en tiedä kaikkea mutta tuolla on ainakin helppo päästä alkuun.

On se kumma kun tääläkin on vain ilmanaikosia lässyttäjiä joilla on pätemisen tarve vaikka mahtavatko itsekään tietää mitään? Lukeneet jonku kauppalehden artikkelin ja nyt leuka väpättäen selitetään että näin se pitää tehdä. Minä luotan enempi pankin neuvoihin kun nimettömiin internetin höyrypäihin. I do it my way PISTE.

Pankin neuvoihin ?
        Varma tapa menettää rahaa.
        Kerro vuoden kuluttua tuon puolitehoisen rahaston nettotuotto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pankin neuvoihin ?
        Varma tapa menettää rahaa.
        Kerro vuoden kuluttua tuon puolitehoisen rahaston nettotuotto.

No mitä itse osaat? Paljonko olet sijoittanut ja tehnyt voittoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe