- Niin..., monet tulevat pitämään niitä kuolemaansa saakka.
- Nii mut iskä eiks se oo vähä tyhmää ?
- He pelkäävät koronatartuntaa. Ei heitä pidä siitä tyhmiksi kutsua.
- Miks se korona ei oo tarttunu ikinä meihin ?
- Sitä en tiedä.
- Se on iskä hyvä ettet käy niissä ravintoloissa, niissä se tarttuu. Mä luin lehdestä.
- Ei..., korona tarttuu ravintoloissa vasta klo 24.00:n jälkeen.
- Nyt sä isi flöittaat. Ei kai se kellonaikaa voi katsoa. Se korona.
- Useisiin ravintoloihin vaaditaan rokotetodistukset tuon kellonajan jälkeen.
- Mun mielestä toi on ihan höhlää.
- Päättäjämme ja asiantuntijamme kyllä tietävät nämä asiat.
- Isi, pääsenks mä enää koskaan uimaan kun mua ei oo rokotettu ?
- En todella tiedä tuota. Voi olla että meidän pitää odottaa kesää......
Iskä..., tuolla ostarilla on vieläkin ukkoja ja akkoja joilla on noi vaipat naamallaan....
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko korona-virus aikaansaanut Nasulle muistinmenetyksen sekä kuolemanpelon. Kuinka monta aloitusta teet kyseisestä asiasta ? Ota vaan ihan suosiolla rokoitukset sillä et sinä niihin kuole. Hyi olkoon kun isomies saa itkupotkuraivareita pelätessään piikkejä. Eivät piikit satu eivätkä saa sinussa impotenttiutta aikaan ( valitettavasti ).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235853- 601997
- 271449
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2351238- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531097Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️681084- 511052
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995