Täydellinen tasa-arvo

Anonyymi

Naisille asevelvollisuus pakolliseksi, miesten pitää hoitaa joka toinen synnytys.

11

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun kävin aikanaan 11 kuukautta kestävän intin, jouduin laittamaan siviiliasiat "hyllylle". Tämä 11 kk aika tuli maksamaan minulle siis vuoden ansiotulot. Mitkä eivät todellakaan olleet pienimmästä päästä.
      Lisäksi menetin vuoden ajalta eläkekertymät.
      Tuo palvelusaika vei myös elämästä yli vuoden kehityksen minä aikana en voinut tehdä intin ulkopuolisia sitoumuksia tai asioita. Mitä on vaikea arvottaa rahassa tai edes ihmis- ja bisnes suhteissa. Mutta he ketkä elivät tuon ajan normielämää saivat revittyä etumatkaa kaikilla rintamilla. Mikä minun piti kiriä kiinni kun vapauduin palveluksesta. Kiriminen otti aikaa useamman vuoden jotta pääsin vastaavalla tasolle kuin nuo kenellä ei samaa palvelusta ollut.
      Nainen voi käydä intin jos haluaa. Myös jatkossa.
      Lasten saaminen on etuoikeus jota ei kaikille suoda. Lapsia ei ole pakko tehdä. Niitä voi nykyään tilata netistä, kuten on voinut jo vuosikymmeniä. Saa valita silmien-, ihon-, ja vaikka hiusten värinkin. Suomessa syntyvyys on alempi kuin 1800-luvun nälkävuosina jolloin väestön koko vain 1/3 nykyisestä.
      Itse kannatan äideille kotihoidon ajan ja sotilaspalveluksesta peruspalkkaa joka vähintään sama kuin minimieläke. Kyllä siihen on rahaa ja varaa. Sitä paitsi se on sijoitus jossa ihmiset eivät joudu ahdinkoon vaan äitiydestä ja mm. sotilaspalveluksesta tehdään mielekkäämpi ja jopa tavoiteltavaa joidenkin osalta.
      Itse maksoin intin käymisestä noin 40.000€ tulojen menetyksen.

    • Anonyymi

      Eli jokaiselle naiselle synnytysvelvollisuus, hmmm. Oisko ehdotus kotoisin Pohjois-Koreasta. Samaa tyyliä oli natsi-Saksassakin. Miehet armeijaan, naiset tekemään lapsia.

      • Anonyymi

        Ei suinkaan synnytysvelvollisuutta. Vaan mahdollisuus tehdä lapsia ilman että joutuu taloudelliseen ahdinkoon lasten teon vuoksi.
        Kunnon liksa äitiyslomalla samoin kun varuspalveluksestakin. Kyllä rahaa on, hävittäjien summa 10 mrd. laitettiin jakoon varttitunnissa koronan alussa erilaisiin "tukiin". Mikä jälkeenpäin selvinnyt että tuet jaettu epärehellisesti.
        Suomen valtio otti 3x hävittäjien hinnan verran uutta velkaa alle vuodessa eikä sekään tunnu missään hallituksen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan synnytysvelvollisuutta. Vaan mahdollisuus tehdä lapsia ilman että joutuu taloudelliseen ahdinkoon lasten teon vuoksi.
        Kunnon liksa äitiyslomalla samoin kun varuspalveluksestakin. Kyllä rahaa on, hävittäjien summa 10 mrd. laitettiin jakoon varttitunnissa koronan alussa erilaisiin "tukiin". Mikä jälkeenpäin selvinnyt että tuet jaettu epärehellisesti.
        Suomen valtio otti 3x hävittäjien hinnan verran uutta velkaa alle vuodessa eikä sekään tunnu missään hallituksen mukaan.

        Velvollisuus on velvollisuus ja vapaaehtoisuus on vapaaehtoisuutta. Nythän on ehdotettu naisille pakollista kutsuntaa muttei pakollista asepalvelusta kuten miehillä on. Ja useat ovat tyrmänneet naisen pakollisen asepalveluksen koska naiset synnyttää ja hoitaa lapsia. Siispä ongelma onkin ettei naisilla ole pakollista synnytysvelvollisuutta, jota ilmeisesti jotkut tänne kaipaavat tasa-arvon takia. Saadaan suomalaiset lisääntymään.


      • Anonyymi

        Ehdotus ei ole peräisin Pohjois-Koreasta vaan 1930-luvun natsi-Saksasta, jossa naisen paikka oli kotona ja hänen tuli synnyttää kerran vuodessa uusi arjalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotus ei ole peräisin Pohjois-Koreasta vaan 1930-luvun natsi-Saksasta, jossa naisen paikka oli kotona ja hänen tuli synnyttää kerran vuodessa uusi arjalainen.

        Natsi-Saksa: miehillä armeijaan ja naiset lapsia synnyttämään
        Israel: miehet ja naiset armeijaan
        Suomi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velvollisuus on velvollisuus ja vapaaehtoisuus on vapaaehtoisuutta. Nythän on ehdotettu naisille pakollista kutsuntaa muttei pakollista asepalvelusta kuten miehillä on. Ja useat ovat tyrmänneet naisen pakollisen asepalveluksen koska naiset synnyttää ja hoitaa lapsia. Siispä ongelma onkin ettei naisilla ole pakollista synnytysvelvollisuutta, jota ilmeisesti jotkut tänne kaipaavat tasa-arvon takia. Saadaan suomalaiset lisääntymään.

        Eikä sanaakaan sivarista, tottakai sen pitää olla vaihtoehtona.


    • Anonyymi

      Ihan hyvin kelpaa, milloin tulet käymään että voin pistää ruiskulla spermat sisään, lapsi tulee sitten tietenkin minulle, etkä saa tavata.

    • Anonyymi

      Tasa-arvo ei ole samanlaisuutta, tasapäistämistä eikä erojen kieltämistä.

      • Anonyymi

        Naisille synnytysvelvollisuus ja miehille asevelvollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille synnytysvelvollisuus ja miehille asevelvollisuus.

        Asevelvollisuus/sivari synytyksestä huolimatta, saahan ne siitä vapaata ja rahaa enemmän kuin intissä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3151
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      173
      2303
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2019
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1449
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1447
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1344
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1261
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1123
    9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      998
    Aihe