Taivaankansia on 2kpl

29

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on älyttömintä mitä olen kuullut.

      • Anonyymi

        Kyllä älyttömintä on väite että eläisimme 1500kmh pyörivän hyrräpallon päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä älyttömintä on väite että eläisimme 1500kmh pyörivän hyrräpallon päällä.

        No onneksi emme elä, se kun ei pyöri kuin kierroksen vuorokaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä älyttömintä on väite että eläisimme 1500kmh pyörivän hyrräpallon päällä.

        Suomen leveysasteilla vauhti on vaivaiset 800km/h.


    • Jo antiikin kreikkalaiset osoittivat Maapallon (suunnilleen) pyöreäksi, vaikka heillä ei ollut hajuakaan mistään Etelän rististä.

      • Antiikin kreikkalaiset joivat viiniä ja kännipäissään piirtelivät tikuilla hiekkaan kirkkoveneitä.


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Antiikin kreikkalaiset joivat viiniä ja kännipäissään piirtelivät tikuilla hiekkaan kirkkoveneitä.

        jatkoa......

        ja nauraa räkättelivät päälle...


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        jatkoa......

        ja nauraa räkättelivät päälle...

        Jokainen täällä jo tietää, että olet harvinaisen idiootti, mutta miksi ihmeessä yrität todistella sitä koko ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen täällä jo tietää, että olet harvinaisen idiootti, mutta miksi ihmeessä yrität todistella sitä koko ajan?

        Joo atamanille on jo monta kertaa selitetty toikin asia mutta tärkeintä on se että matut nussivat tyttäriään 24/.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo atamanille on jo monta kertaa selitetty toikin asia mutta tärkeintä on se että matut nussivat tyttäriään 24/.

        Parastahan olisi jos saisimme siitä vielä kuvia ja videoita.

        Muinaisten Kreikkalaisten suorittama koe onnistuu myös 2021; muttei onnistuisi Litteässä Maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parastahan olisi jos saisimme siitä vielä kuvia ja videoita.

        Muinaisten Kreikkalaisten suorittama koe onnistuu myös 2021; muttei onnistuisi Litteässä Maassa.

        Mitä kokeita ne muinaiset kreikkalaiset teki? Piirtivät tähtikuvioita hiekkaan ja päättelivät maan olevan pallo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kokeita ne muinaiset kreikkalaiset teki? Piirtivät tähtikuvioita hiekkaan ja päättelivät maan olevan pallo?

        Todistivat keppien varjoilla maapallon pyöreäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kokeita ne muinaiset kreikkalaiset teki? Piirtivät tähtikuvioita hiekkaan ja päättelivät maan olevan pallo?

        Et sitten käynyt edes peruskoulua?


      • Anonyymi

        He uskoivat myös ukkosen jumalaan eli olivat suomalaisten esi-isiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He uskoivat myös ukkosen jumalaan eli olivat suomalaisten esi-isiä.

        En usko Kreikkalaisten olleen Suomalaisten esi-isiä.

        He olivat älykkäitä.


    • Anonyymi

      Pitäisikö niitä peilejä ja savuefektejä kuitenkin lisätä vielä vähän enemmän, kun ei vielä ihan vakuuta tämäkään.

      • Anonyymi

        On paljon videoita kuinka muinaiset kreikkalaiset joivat viiniä, katsoivat tähtitaivasta ja löivät keppejä hiekkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljon videoita kuinka muinaiset kreikkalaiset joivat viiniä, katsoivat tähtitaivasta ja löivät keppejä hiekkaan.

        Kuvailet muinaisten Kreikkalaisten tekemisiä niinkuin joku cargokulttilainen, ymmärtämättä yhtään mitä Kreikkalaiset oikeastaan edes tekivät.


    • Anonyymi

      Siis kakkukupu ja moottorin pyörittämä lautanen todistavat vastaansanomattomati jotain, ainakin että noilla littu-uskovaisilla ei ole kaikki kotona.

    • Voisiko taivaankansia olla kolme? Ja kaikki näkemämme tähtikuviot olisivatkin muutaman valopisteen heijastuksia eri taivaankansista?

      • Anonyymi

        Osta teleskooppi niin näet oikeasti tähtiä ja planeettoja.


      • Anonyymi

        Taivaankansia ei ole yhtään todistetusti.


      • Anonyymi

        Delfine,

        Jeesus palaa taivaan kautta, tuleeko hän noiden taivaankansien läpi? Onko niissä ovi tuota varten, vai rikkooko Jeesus kannet?

        Kannen / kansien takana on vettä, näin olet sinäkin kertonut; kun kansi avautuu tai rikkoutuu Jeesuksen palatessa, hukummeko vai muutummeko kaloiksi?

        Huomaa etten koita rienata Jeesusta, odotan Hänen saapumista itsekin; mutten usko sen tulevan olemattomien kansien läpi eikä mukana tule olemattomia vesiä koska emme asu vetisessä pyrypallossa, Hänen kaikkivoipainen Isänsä osasi luoda Universumin.

        Miksi sinä rienaat Jeesusta jutuillasi?


      • Anonyymi

        No oikeastaan taivaankansia on 4 ja jokaisessa taivaankannessa on pieni reikä josta mahtuu läpi noin suurinpiirtein aika tarkkaan kuumodulin kokoinen kappale. Tässähän täytyy tietysti tietää aikalailla tarkkaan se hetki kun kaikki 4 reikää on samassa linjassa ja vain nasa tietää ja pystyy laskemaan täsmälleen oikean hetken kun kandee yrittää. Siksi kuulemme aina lähtölaskennan. Ainahan se ei tietenkään onnistu joka johtuu juurikin siitä että sukkula saattaa läpäistä pari ensimmäistä reikää mutta seuraava onkin jo ehtinyt sulkeutumaan. Hieman arpapeliä mutta muuten emme saisi hienoja photoshopattuja taiteilijan näkemyksiä because its just have to be...


      • Anonyymi

        Kyllä sfäärejä oli muinoin seitsemän ja tähtien valo oli jumalan taivaan hohtoa seitsemännen reikien läpi. Kuusi ensimmäistä sfääriä olivat kvintesenssi nimistä läpinäkyvää ainetta, joka oli viides alkuaine neljän maallisen alkuaineen tulen, veden, maan ja ilman lisäksi.


    • Anonyymi

      Sun teoriasta puuttuu pää ja häntä! Oikeamielinen flättäri ei tuollaista sepustusta sulattele. Tietenkin olisi kiehtova ajatus kahdesta taivaankannesta ja jopa sellaisesta, että myös maanpiirin alapuoli olisi toisin päin oleva maa…. Mutta nämä ovat vain spekuloinnin asteelle jääneitä hömpötyksiä. Raamattukaan ei tue sellaisia malleja. On vain yksi taivaankansi, eli taivaan vahvuus, kuten Raamattukin sen meille terävästi teroittaa!

      • Pitäisikö meidän kuitenkin välillä tutkia todellisuutta, sinisen yllämme olevan taivaankannen todellista rakennetta ainaisen raamatun lukemisen sijaan?

        Raamattu kertoo maan olevan litteä, muttei miksi tähdet liikkuu taivaalla niinkuin havaitsemme niiden liikkuvan.

        Myöskään maapalloteoria ei kykene asiaa selittämään.


      • Anonyymi
        Lättäpää kirjoitti:

        Pitäisikö meidän kuitenkin välillä tutkia todellisuutta, sinisen yllämme olevan taivaankannen todellista rakennetta ainaisen raamatun lukemisen sijaan?

        Raamattu kertoo maan olevan litteä, muttei miksi tähdet liikkuu taivaalla niinkuin havaitsemme niiden liikkuvan.

        Myöskään maapalloteoria ei kykene asiaa selittämään.

        Maapallo ei ole mikään teoria, vaan kauan sitten todistettu fakta! Yksi parhaita todisteita nimenomaan on, että taivaankappaleet liikkuvat juuri siten, kun havaitsemmekin niitten liikkuvan


      • Anonyymi
        Lättäpää kirjoitti:

        Pitäisikö meidän kuitenkin välillä tutkia todellisuutta, sinisen yllämme olevan taivaankannen todellista rakennetta ainaisen raamatun lukemisen sijaan?

        Raamattu kertoo maan olevan litteä, muttei miksi tähdet liikkuu taivaalla niinkuin havaitsemme niiden liikkuvan.

        Myöskään maapalloteoria ei kykene asiaa selittämään.

        Lätipää ei ole edes lukenut Raamattua kun ei osaa edes antaa selkeää lähdeviitettä idiotismiaan oikeuttamaan. Vituttaako lätipäätä kun pitää kieltää todellisuus?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe