Jari Sillanpää on ihana

m,.m.

karismaattinen,huomio faninsa,on kohtelias yleisölle,hyvä lauluääni ja kaikin puolin hyvä esiintyjä.uusia biisejä saisi vaan tulla lisää-

28

1189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinukka

että voikin olla kivan oloinen,

• karamelli

yksi ,mulle musiikkillisesti ainakin,,,,

• Jari Sillanpää on mun mielestä tosi imelä ja naismainen. En tykkää yhtään !

• ........................

Kukahan se on ällö ja imelä ja naismainen???
        No T Kansa ja .......

• ........................ kirjoitti:

No T Kansa ja .......

Ainakaan Tapsa ei menisi koskaan lavalle, lokin perssulat selkäänsä liimattuna. Eikä muutenkaan pukeutuisi niin ällösti, kuin Sillanpää: Röyhelöpaitoihin, kiilteleviin paljettipaitoihin, valkoisiin farkkuihin yms...
        Tapsa on kaikinpuolin paljon miehekkäämpi, kuin Jari. Käytökseltään, olemukseltaan, ääneltään...

• Kikka
        ........................ kirjoitti:

No T Kansa ja .......

Kansa NAIMAINEN ? Miten niin naismainen? Voisitko perustella väitteesi ?

• Lina

Jari Sillanpää on todellakin Suomen paras esiintyjä, sitä ei voi kertakaikkiaan kiistää!

Lyö esim. Janne Tulkin sata-nolla jokaisella laulun ja esiintymisen osa-alueella. Näiden herrojen väliin tosin mahtuu lukemattomia artisteja. :)

• Saapas

Vaan ei monien muitten! Sillanpää on hieno artisti ja hyvä sydäminen, mutta niin on Janne Tulkkikin. Tuntevat hyvin toisensa, niin kuin artistimaailmassa yleensäkin toisensa tuntevat miltei kaikki. Tulkki ja Sillanpää esittävät erilaista musiikkia, kuin toinen.

• Lina
        Saapas kirjoitti:

Vaan ei monien muitten! Sillanpää on hieno artisti ja hyvä sydäminen, mutta niin on Janne Tulkkikin. Tuntevat hyvin toisensa, niin kuin artistimaailmassa yleensäkin toisensa tuntevat miltei kaikki. Tulkki ja Sillanpää esittävät erilaista musiikkia, kuin toinen.

Samantyyppistä musiikkia kumpainenkin soittaa, iskelmää pääosin.

Oikeassa olet, toin esiin vain mielipiteeni. Mielipiteensä voi kaikki muodostaa omilla korvillaan, silmillään ja aivoillaan. Tässä tapauksessa ei tarvi kuin kuunnella peräjälkeen Jari Sillanpäätä ja Janne Tulkin narinaa, niin johan löytyy suosikki noista kahdesta.

Janne Tulkissa ei minuun kyllä iske oikein mikään. Ja karmeita juttuja olen kuullut hänen ja faniensa "kanssakäymisistä"... :)

• Lina kirjoitti:

Oikeassa olet, toin esiin vain mielipiteeni. Mielipiteensä voi kaikki muodostaa omilla korvillaan, silmillään ja aivoillaan. Tässä tapauksessa ei tarvi kuin kuunnella peräjälkeen Jari Sillanpäätä ja Janne Tulkin narinaa, niin johan löytyy suosikki noista kahdesta.

Janne Tulkissa ei minuun kyllä iske oikein mikään. Ja karmeita juttuja olen kuullut hänen ja faniensa "kanssakäymisistä"... :)

Kyllä mä pidän Janne Tulkista enemmän. Se on jotenkin paljon aidompi , kuin Jari Sillanpää. Jannen äänikin on pehmeämpi ja miehekkäämpi.

• Saapas
        Lina kirjoitti:

...olet kuullut, jos tuollaisia muka olet kuullut! Janne Tulkki súhtautuu faneihinsa arvokkaaasti ja kaikkien kanssa on samanlainen. Ja Janne ei narise, vaan hänen laulunsa ja esiintymisensä on kerta kerran jälkeen mukaansa temppaavaa. Iskelmälaulajiahan molemmat artistit onkin. Ei heitä muunlaisina laulajina voisi kuvitellakaan. Esim. ooppera ei soveltuisi kummallekaan.

• .......................
        Justiinax kirjoitti:

Kyllä mä pidän Janne Tulkista enemmän. Se on jotenkin paljon aidompi , kuin Jari Sillanpää. Jannen äänikin on pehmeämpi ja miehekkäämpi.

Janne Tulkki se vasta on niin naismainen kuin joku voi olla. Laittas hameen päälleen sopis paremmin. Jannen ääni miehekäs ja hah hah haaaaaa
        kaukana miehekkäästä. Hommaa kuulolaite tai uusi radio.

• Kappas
        ....................... kirjoitti:

Janne Tulkki se vasta on niin naismainen kuin joku voi olla. Laittas hameen päälleen sopis paremmin. Jannen ääni miehekäs ja hah hah haaaaaa

Sä et ole nähnytkään Janne Tulkkia! Sen huomaa kaikesta sun vääristä mielipiteistäsi. Hän on kerrassaan upea ihminen luonteeltaan ja kaikin puolin muutenkin!

• ....................... kirjoitti:

Janne on ihan jees ! Älä mollaa sitä. Ei hän ole olenkaan naismainen. Mielummin mä Tulkkia kuuntelen ja katselen, kuin Sillinpäätä.

• .............................
        Kappas kirjoitti:

Sä et ole nähnytkään Janne Tulkkia! Sen huomaa kaikesta sun vääristä mielipiteistäsi. Hän on kerrassaan upea ihminen luonteeltaan ja kaikin puolin muutenkin!

Kyllä olen nähnyt Tulkin ja se riitti minulle.
        Niin naismainen kuin vain voi olla yök !

• ...................
        Justiinax kirjoitti:

Janne on ihan jees ! Älä mollaa sitä. Ei hän ole olenkaan naismainen. Mielummin mä Tulkkia kuuntelen ja katselen, kuin Sillinpäätä.

Kuules Justiinax mielipiteensä saa sanoa äläkä aina aloita tuota pään aukomistasi täällä !
        Tulkki on tosi naismainen keikkuu kun mikäkin kana lavalla.
        Sillanpäällä on sentään upee ääni ja hän osaa käyttäytyä ja tanssia lavalla.

• Saapas
        ............................. kirjoitti:

Kyllä olen nähnyt Tulkin ja se riitti minulle.
        Niin naismainen kuin vain voi olla yök !

Janne Tulkki ei ole todellakaan naismainen, vaan poikamainen! Vaan jos et kerran pidä Tulkin esiintymistyyllistä niin pysy ihmeessä poissa! Seuraavan kerran sitten arvostellaan ja rajumman jälkeen sun lempiartistiasi! Eikös kuulostakin kivalta!

• sillä sipuli

jari s on aina huomioinut fanissa .tietty myöskin janne tulkkikin< hyvä laulaja hänkin on ei siinä mitään.Mutta jokaisella laulajalla on omat faninsa .

• Tosi Mies

tosin ei Siltsun osalta, vaan esim. faniclubin "hoitaja"n osalta. Ei osaa neito hommiaan hoitaa. Clubiin liittyminen erittäin hankalaa, kun neito valikoi kenen sopii liittyä, kenen ei. Ja taustalla ei tosiaankaan minkäänlaista häiriköintiä tms.

Kuullut myös, että kun Jaria pyydetään keikalle, tarjoaa neito avopuolisonsa bändiä sijalle. Näin se homma toimii.

• iitu

laulaja,tulis vaan pian telkkuun laulamaan tai tänne päin keikalle.Onneksi on levyjä joita kuunnella.

• rita

Jari on todellakin upea laulaja ja esiintyjä,biisit vaan voisi olla parempia.

• hakotie

Vaikka en voikaan sanoa lukeutuvani Tapani Kansan faneihin, kuuntelen häntä kymmenen kertaa enemmän kuin Sillanpäätä... Tapsa on sentään MIES ja sillä on MIEHEN ääni...eikä tarvi päteä yrittämällä miellyttää yleisöä laulamalla eri kielillä ja kiemurrella kuin pissi sukassa...

• Elina

Aivan totta. Ruotsin kankea Sillanpää, naismaisella äänellään ei kyllä iske minunkaan musiikkitajuntaani hiukkaakaan. T.Kansa päihittää hänet mennen tullen.

Kuten eräässä lehdessä luki taannoin : "T.Kansa on herkkä tulkitsija, joka omaa poikkeuksellisen kyvyn eläytyä musiikin tunnelmiin ja laulujen lyriikkaan sortumatta ylimakeaan sentimentaalisuuteen.
        Siirappiin liukastumiselta hänet pelastaa konstailematon perusmiehekkyys, joka muistuttaa hieman Tapio Rautavaaran karismaa."

Jari Sillanpäästähän sitä miehekkyyttä saa hakea suurennuslasilla.

• siltsu fani

Jari Sillanpää tietysti

• samma här

Hei, Justiinax, vaikken IHAN kaikesta ole ehkä samaa mieltä,(mielipide-erohan voi olla rikkauskin! ) niin tämän aiheen vastaukset täällä vat nappiin kanssani. Allekirjoitan täysin kommenttisi, sanokoot muut mitä tahansa. Ja sama lause, mihin tässä vastattiin, on taas ekana tässä formaatissa jonkun muun allekirjoittamana...

• Kiva kuulla ,että samaa mieltä olevia tässä asiassa löytyy :D

Olen myös kuullut,että Jari Sillanpään välispiikitkin konsertteihin keksii suurimmaksi osaksi Aino Suhola, ei siis Jari itse.
        Tapsan Kansa kyllä keksiin omat välispiikkinsä taatusti itse . Ne ovat sen verran mainioita, eikä koskaan juttele samoja juttuja moneen kertaan.

• samma här

Katsopa yhden nimimerkin mielipidettä fan clubista ko artistin kohdalla vähän ylempänä saman otsikon alla tässä formaatissa. mitä mieltä Sinä olet? Olenko itse vähän kalkkis, kun en siedä mitään imelää ja naismaista laulajaa..kyllä miehen pitää olla mies, sanan varsinaisessa merkityksessä...

• Et todellakaan ole mikään kalkkis, vaan olet ihan oikeassa, siinä ,että miehen pitää olla mies ,eikä mikään neiti.

Tuosta Jarin fanclubin toiminnasta en tiedä , mutta kuin ,että hänellä sellaienn on. Minun mielestäni Fanclubit sopivat paremmin joillekkin rock-bändeille ja artisteilel ,joilla on paljon teini-ikäisiä faneja . Olen samaa mieltä heidän kanssa ,jotka kirjoittivat ,että keski-ikäinen iskelmälaulaja, joka tarvitsee fanClubia suosionsa pönkittämiseen on imelä ja turhamainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2658
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82