Täytyyhän heidänkin syödä. Nythän on niin että pelkästään Suomessa ei maatalous ole suurissa vaikeuksissa vaan tilanne on globaali. Sikälikin ei ole ollenkaan varmaa että saamme ruokaa ulkomailta kun oma maatalous on laitettu nurin.
https://tokentube.net/v/3340072769/FARMERS-Panic---Can-t-Get-SUPPLIES-to-Grow-FOOD
Mistä ruoka maatalouden vihaajille tulevaisuudessa?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaan, sikälikään.
- Anonyymi
Vaikka lähde on togentuben kautta, itse lähde ei liity tokentubeen millään lailla.
- Anonyymi
Korjaan, tokentuben.
- Anonyymi
Ulkolaista ruokaa tietenkin ,sitä ei ole maanviljelijät tuottaneet. Sähkö tulee töpselistä, ruoka kaupasta.
- Anonyymi
Juu ja ruoka ilmestyy kaupan hyllylle ja varastoon yöllä tyhjästä.
- Anonyymi
Ei tarvita kuin pieni häiriö logistiikassa niin jo hyllyt ammottavat tyhjyyttään. Siksi kansallisen ruokahuollon toimivuus on äärimmäisen tärkeää. Tätä ei punainen tyyppi myönnä. Hänelle ruoka tulee kaupasta ja raha seinästä.
- Anonyymi
Sitäpaitsi kun punikit huutaa sitä ilmastonmuutosta, niin oma ruuantuotanto olisi parhaita ilmastotekoja. Miksi eivät poimi maatalouden puolesta? Nythän on hallitus punainen joka voisi lisätä rutkasti tukea jusseille. Rahaa kyllä palaa useita miljardeja maailman tuuliin, Italian mafialle esimerkiksi. Ei kuulu mitään. Jussit ovayt niin kilttiä ja tunnollista väkeä että heitä on punikkien ilo sortaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi kun punikit huutaa sitä ilmastonmuutosta, niin oma ruuantuotanto olisi parhaita ilmastotekoja. Miksi eivät poimi maatalouden puolesta? Nythän on hallitus punainen joka voisi lisätä rutkasti tukea jusseille. Rahaa kyllä palaa useita miljardeja maailman tuuliin, Italian mafialle esimerkiksi. Ei kuulu mitään. Jussit ovayt niin kilttiä ja tunnollista väkeä että heitä on punikkien ilo sortaa.
Korjaan. Miksi eivät toimi maataloutemme puolesta?
- Anonyymi
En tiedä vieläkö eräs laiva on satamassa niin että tavarat odottavat purkamistaan. Se kuitenkin vaikutti tai vaikuttaa joulukauppaan täällä Suomessa kun ei saada tavaroita. Tästä oli juttua jossain mediassa viikko-pari sitten.
Yksi laiva ja sanotaan ei-oota. Näin se on ruuankin suhteen. Jos jää laiva jostain syystä tuomatta ruokaa meille, se on ei-oota taas. Kommut ei myönnä kuinka herkkä asia on. Nälkä tekisi terää tai sitten ei. Se kauna ja viha on nimittäin SYVÄLLÄ heissä.
- Anonyymi
Kaikkihan sen näkee, että suomalaisuus ja kotimaisuus korvataan EU:laisuudella. Sitä on integraatio suomalaisittain. Kaikki myydään, kaikesta luovutaan, ja mitä saadaan on järkyttävät velat, koska mm. hyvinvointia joudutaan rahoittamaan velkarahalla. Eikä potissa ole pelkästään suomalaisten hyvinvointi, vaan myös ulkomailta Suomeen suuntautuvan sosiaalitukiperäisen väestön elämän kustantaminen. Tähän päälle vielä mainerahastot, niin ei ihme, että köyhdytään. Mutta näin toimii EU-uskollinen Suomi, EU-orjallisten huoraajien johtamana. "Oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista". EU:n etujärjestöille ja oletetulle maineelle. Ei suomalaisille kuitenkaan.
- Anonyymi
Asiaa puhut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849