mihin kaikkeen lokerot ulottuvat
sellaisen ajatteleminen aiheuttaa ahaa elämystä
he ovat kaikki mutta miten sinä olet olemassa siinä?
miten minä on mahdollinen salaistenagenttienmaassa?
ahaa!
ei tarvi töihin mennä, koska töitä tekevät vain valitut
ei tarvi tehdä yhtäkään mitään
ahaa
ei tarvi edes pelätä ketään koska agentit ovat vain agenttien kanssa
he tulevat välttämään kaiken tavoin seuraasi
mikään ole totta ja se on kivaa
että mikään ole ainakin osaltasi totta
että saat olla kuka haluat ja keksiä itse mitä olet
historia ole totta, klassikot ole totta, jopa omat vanhempasi
mutta hyvä niin, koska heidän elämänsä on heidän omansa
et ole velkaakaan kenellekään, koska vain asiaan vihityt ovat velvollisia järjestämään valtion asioita
kyllä ne tekevät kaiken
salainenagenttisuus aiheuttaa ahaa elämystä kansalle
Anonyymi
3
77
Vastaukset
- Anonyymi
Innovaatio syntyy siitä kun ajatteleekin sen, missä kaikessa salaiset agentit ovat mukana ja mikä ei ole totta
- Anonyymi
Syntyy sellainen effekti kuin nuolisi sieniä, suuri ahaa elämys.
- Anonyymi
Ahaa! Kaikkea ei vaan kässää, ellei jotkut asiaa valkase.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200