Näin käy pikku hiljaa kun suomeen ulkomailta pyrkiviä lasketaan vuosittain sisään tuhansia kuten nyt ja muutaman kymmenen vuotta on annettu tapahtua siihen puuttumatta.
Jossakin vaiheessa näiden määrä on niin iso että ihmisten määrä alkaa lisääntyä täällä joka vuosi ja suomen alueen populaatio tuplautuu ajan kanssa. Paljon ennen sitä on alkanut luonnon tuhoaminen koska joutuu rakentamaan jumalattomasti asuinaluita ympäri suomen.
Päästöt tuplautuu nykyiseen tasoon.
Kulttuuri muuttuu täysin kun islamilainen ei sopeudu eli kaavuissa käveleviä ihmisiä on suomessa yhä enemmän ja nämä ajavat äänestämällä samanlaisia.
Itse olen kaikki näitä vastaan.
Ei vapaata maahantuloa asumaan, ei turvapaikka sanalla rajoilta. Ei lisää ihmisiä muista kulttuureista jotka elävät erilailla.
Näin käy kun maahan lasketaan kokojan ulkomailta pyrkiviä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145