lappajärvellä käynnissä kuntaliitos neuvottelu kauhavaan.

Anonyymi

lappajärvellä alkoi liitosneuvottelut, suuri osa asukkaista kannattaa liitosta kauhavaan.

29

789

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kannattaa välttää alajärveläisiä joista lehtimäkiset ovat saaneet tarpeekseen

• Anonyymi

Ja me alajärveläiset ollaan saatu lehtimäkeläisistä tarpeeksi.
        Liittykääpä Ähtäriin, olette samaa kitisevää heimoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja me alajärveläiset ollaan saatu lehtimäkeläisistä tarpeeksi.
        Liittykääpä Ähtäriin, olette samaa kitisevää heimoa.

minä lehtimäkisenä vältän kusemistakin alajärven suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä juttu. Verovaroja kyllä kelpaa varmaan sullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisitte liittyneen Kuortaneeseen , niin meidän ei tarttis elättää teitä. Eikös teillä ole samat miehet vielä valtuustossa jotka ajoi Lehtimäen vararikkoon ja sössi liitoksen Kuortaneen kanssa.
        Taidatte salaa tykätä olla Alajärven kanssa liitoksissa, kun aina äänestätte nämä samat kaverit valtuustoon. Ihan ääniharavia lieneevät

• Anonyymi

Kerronpa totuuden lehtimäkeläisenä, Vaikka täällä oli asukaskohtainen velkamäärä Suomen suurimpia ennen kuntaliitosta , on se kuitenkin tällä hetkellä huomattavasti alle maakunnan keskitason . Samoin 5 milj alijäämä on muuttunut 7mlj ylijäämäksi. Vaikka liitoksen alkuaikoina oli paljonkin erimielisyyttä asioiden hoidossa, on se tasoittunut huomattavasti.

En tiedä sellaista kuntaliitosta jossa ei olisi jotain kärhämää asioiden hoidossa. Terve menoa sinne Kauhavalle ja onnea matkaan. Lehtimäen Ukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerronpa totuuden lehtimäkeläisenä, Vaikka täällä oli asukaskohtainen velkamäärä Suomen suurimpia ennen kuntaliitosta , on se kuitenkin tällä hetkellä huomattavasti alle maakunnan keskitason . Samoin 5 milj alijäämä on muuttunut 7mlj ylijäämäksi. Vaikka liitoksen alkuaikoina oli paljonkin erimielisyyttä asioiden hoidossa, on se tasoittunut huomattavasti.

En tiedä sellaista kuntaliitosta jossa ei olisi jotain kärhämää asioiden hoidossa. Terve menoa sinne Kauhavalle ja onnea matkaan. Lehtimäen Ukko.

Alajärvi taitaa olla kuitenkin riippuvaisin kunta yhteiskunnan tulonsiirroista Järviseudulla jos oikein muistan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisitte liittyneen Kuortaneeseen , niin meidän ei tarttis elättää teitä. Eikös teillä ole samat miehet vielä valtuustossa jotka ajoi Lehtimäen vararikkoon ja sössi liitoksen Kuortaneen kanssa.
        Taidatte salaa tykätä olla Alajärven kanssa liitoksissa, kun aina äänestätte nämä samat kaverit valtuustoon. Ihan ääniharavia lieneevät

kyllä kuortane oli viisas, eivät ottaneet tuollaista velkapesää. saivat matkailuunkin hukattua pari milliä velkaa tekemättä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lehtiväen kunnan aikaisia kähmintöjä tässä on saanut veroeuroilla maksaa jokainen alajärveläinen jo vuosia. Eikä loppua näy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

senkö takia että alajärvi maksoi teidän miljoonien velat ja laittoi vielä lisää paikkojen kunnostukseen. myös matkailun hämärät miljoona velat kuitattattu.

• Anonyymi

2 köyhää menee naimisiin niin ei siitä rikkaaksi tule. Mutta työtä sekin vaatii ja on parempi mahdollisuus menestyä. Nykyelämässä kunnat ja kaupungit ovat liian pieniä, se pitäis tajuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

vimpeli liitetään pakolla alajärveen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vimpeli liitetään pakolla alajärveen.

Vimpeli on tutkimusten mukaan Suomen sisäsiittoisin kunta ,on muuten saman näköisiä kaljupäitä pilvin pimein. Siksi saavat vuosittain valtion harkinnan varaista avustusta
        joka vuosi, kaiken kaikkiaan useita miljoonia . Rahasummat ovat tiedossa turha muuta väittää.

• Anonyymi

Alajärvi ei ole köyhä jos on samaan aikaan vara lämmittää pressuhallia ja ylläpitää keinojäätä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alajärvi ei ole köyhä jos on samaan aikaan vara lämmittää pressuhallia ja ylläpitää keinojäätä....

kyllä veronmaksajat huolehtivat sähkölaskut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uimahalliin lasketaan ensi viikosta alkaen kylmä vesi koska rahat loppu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missä kunnalla tekojää.

• Anonyymi

Mä kuulin Nissis että Lappajärvi tekee saman mitä Kauhajärvi 1930-luvulla. Liittyvät Lapuaan.

• Anonyymi

Lappajärvi on sellainen pikku-Lapua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lappajärvi on sellainen pikku-Lapua.

minä lappajärveläisenä en edes virtsaa alajärvelle päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alajärvi ei kuulu eteläpohjanmaahan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alajärvi ei kuulu eteläpohjanmaahan

alajärvi ja Kyyjärvi ovat keskisuomea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Savoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

myös lappajärvi ei kuulu ep,hen kuuleehan sen jo murteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No muuten ilosanoma että, kuntaliitos neuvottelut ovat alkaneet Kauhavan suuntaa. Onnea matkaan.

• Anonyymi

Lappajärvi on petturi.

• Anonyymi

Kauhava ainoa oikea valinta.

• Anonyymi

Ilmoitan sinne Lappajärvelle, ettei tulisi pettymystä ,Lapualla ei ole mitään suunnitelmia
        kuntaliitoksista mihinkään suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmoitan sinne Lappajärvelle, ettei tulisi pettymystä ,Lapualla ei ole mitään suunnitelmia
        kuntaliitoksista mihinkään suuntaan.

Kukaan ei halua Kauhavaan ei edes Lappajärvi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. "MUKANA KU PERÄPUKAMA!!" Janni Hussi paljastaa uudet kuviot pörrökaverin kanssa somessa!

Oho! Janni Hussi paljastaa into piukena somessa uudesta aluevaltauksestaan. Postauksessa ei sanoja säästellä: https://www.suomi24.fi/viihde/mukana-ku-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      5161
    2. Älkää hyvät ihmiset ottako kolmatta piikkiä

se ei auta helvetti pääsee vaan irti järkyttäviä tutkimuksia haitoista on jo liikaa olemassa tähän viestiin laitan toiset tunnisteet🤢🤕🤮🤒🚑
      Maailman menoa
      413
      4496
    3. Sofia Belorfin kauhunhetket

Sofia koki viime viikolla kauhunhetkiä. Lukuisat silminnäkijät sekä lähipiiri vahvistavat Seiskalle, että kohulokki joutui pakenemaan keskellä päivää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      3419
    4. Suomi24 kirjoitukset poliisitutkinnassa

Taitaa olla aika kertoa, missä olemme menossa. Täällä suomi24-palstalla olen saanut vuosikausia kokea valtavaa törkykirjoittelua kohdalleni. Nimimerkk
      Haapavesi
      122
      2461
    5. Taas ne kiduttavat joulujollotukset on alkaneet kaupoissa ja radiossa

Pitäisikö tämän jonkun mielestä olla hauskaa? Lähinnä tekisi mieli potkaista jakkara alta kun näitä joutuu väkisin kuuntelemaan.
      Maailman menoa
      72
      2049
    6. Terrorismia?

Mikähän juttu tämä on? Ja missä Kankaanpään seudulla? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008450787.html
      Kankaanpää
      31
      1812
    7. Sofia joutunut itkuisena pois kotoa

Sofia joutunyt taas itkuisena etsimään yöpaikkaa muualta, tietää seven kertoa. Eilen kuitenkin oltiin taas family dinner 🤔. Totta vai tarua 🤷‍♀️
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1426
    8. No niin.. tisseistä

tässä ihmettelen yhtä asiaa. Tästä tulee tissikeskustelu, mutta toivoisin oikeasti rakentavaa palautetta. Eli.. minä olen suhteellisen pienirintainen
      Sinkut
      136
      1221
    9. Missä on rehellisyys Sofia B,valheilla on lyhyet jäljet.

En ymmärrä, miksi pitää suojella ja valehdella, jos suhteessa on vaikka alkoholi ongelma ja hyväksyy kaiken tuskan mitä se voi tuottaa juuri itselleen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1213
    10. Minkälainen on ihastuksesi whatsappkuva?

Miehellä harmaa pipo päässä ja hymyilee kameraan päin 🤭
      Ikävä
      23
      1185
    Aihe