lappajärvellä alkoi liitosneuvottelut, suuri osa asukkaista kannattaa liitosta kauhavaan.
lappajärvellä käynnissä kuntaliitos neuvottelu kauhavaan.
30
1208
Vastaukset
- Anonyymi
kannattaa välttää alajärveläisiä joista lehtimäkiset ovat saaneet tarpeekseen
- Anonyymi
Ja me alajärveläiset ollaan saatu lehtimäkeläisistä tarpeeksi.
Liittykääpä Ähtäriin, olette samaa kitisevää heimoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja me alajärveläiset ollaan saatu lehtimäkeläisistä tarpeeksi.
Liittykääpä Ähtäriin, olette samaa kitisevää heimoa.minä lehtimäkisenä vältän kusemistakin alajärven suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä lehtimäkisenä vältän kusemistakin alajärven suuntaan.
Hyvä juttu. Verovaroja kyllä kelpaa varmaan sullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisitte liittyneen Kuortaneeseen , niin meidän ei tarttis elättää teitä. Eikös teillä ole samat miehet vielä valtuustossa jotka ajoi Lehtimäen vararikkoon ja sössi liitoksen Kuortaneen kanssa.
Taidatte salaa tykätä olla Alajärven kanssa liitoksissa, kun aina äänestätte nämä samat kaverit valtuustoon. Ihan ääniharavia lieneevät - Anonyymi
Kerronpa totuuden lehtimäkeläisenä, Vaikka täällä oli asukaskohtainen velkamäärä Suomen suurimpia ennen kuntaliitosta , on se kuitenkin tällä hetkellä huomattavasti alle maakunnan keskitason . Samoin 5 milj alijäämä on muuttunut 7mlj ylijäämäksi. Vaikka liitoksen alkuaikoina oli paljonkin erimielisyyttä asioiden hoidossa, on se tasoittunut huomattavasti.
En tiedä sellaista kuntaliitosta jossa ei olisi jotain kärhämää asioiden hoidossa. Terve menoa sinne Kauhavalle ja onnea matkaan. Lehtimäen Ukko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerronpa totuuden lehtimäkeläisenä, Vaikka täällä oli asukaskohtainen velkamäärä Suomen suurimpia ennen kuntaliitosta , on se kuitenkin tällä hetkellä huomattavasti alle maakunnan keskitason . Samoin 5 milj alijäämä on muuttunut 7mlj ylijäämäksi. Vaikka liitoksen alkuaikoina oli paljonkin erimielisyyttä asioiden hoidossa, on se tasoittunut huomattavasti.
En tiedä sellaista kuntaliitosta jossa ei olisi jotain kärhämää asioiden hoidossa. Terve menoa sinne Kauhavalle ja onnea matkaan. Lehtimäen Ukko.Alajärvi taitaa olla kuitenkin riippuvaisin kunta yhteiskunnan tulonsiirroista Järviseudulla jos oikein muistan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisitte liittyneen Kuortaneeseen , niin meidän ei tarttis elättää teitä. Eikös teillä ole samat miehet vielä valtuustossa jotka ajoi Lehtimäen vararikkoon ja sössi liitoksen Kuortaneen kanssa.
Taidatte salaa tykätä olla Alajärven kanssa liitoksissa, kun aina äänestätte nämä samat kaverit valtuustoon. Ihan ääniharavia lieneevätkyllä kuortane oli viisas, eivät ottaneet tuollaista velkapesää. saivat matkailuunkin hukattua pari milliä velkaa tekemättä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehtiväen kunnan aikaisia kähmintöjä tässä on saanut veroeuroilla maksaa jokainen alajärveläinen jo vuosia. Eikä loppua näy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
senkö takia että alajärvi maksoi teidän miljoonien velat ja laittoi vielä lisää paikkojen kunnostukseen. myös matkailun hämärät miljoona velat kuitattattu.
- Anonyymi
2 köyhää menee naimisiin niin ei siitä rikkaaksi tule. Mutta työtä sekin vaatii ja on parempi mahdollisuus menestyä. Nykyelämässä kunnat ja kaupungit ovat liian pieniä, se pitäis tajuta.
- Anonyymi
vimpeli liitetään pakolla alajärveen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vimpeli liitetään pakolla alajärveen.
Vimpeli on tutkimusten mukaan Suomen sisäsiittoisin kunta ,on muuten saman näköisiä kaljupäitä pilvin pimein. Siksi saavat vuosittain valtion harkinnan varaista avustusta
joka vuosi, kaiken kaikkiaan useita miljoonia . Rahasummat ovat tiedossa turha muuta väittää. - Anonyymi
Alajärvi ei ole köyhä jos on samaan aikaan vara lämmittää pressuhallia ja ylläpitää keinojäätä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alajärvi ei ole köyhä jos on samaan aikaan vara lämmittää pressuhallia ja ylläpitää keinojäätä....
kyllä veronmaksajat huolehtivat sähkölaskut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uimahalliin lasketaan ensi viikosta alkaen kylmä vesi koska rahat loppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä kunnalla tekojää.
- Anonyymi
Mä kuulin Nissis että Lappajärvi tekee saman mitä Kauhajärvi 1930-luvulla. Liittyvät Lapuaan.
- Anonyymi
Lappajärvi on sellainen pikku-Lapua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lappajärvi on sellainen pikku-Lapua.
minä lappajärveläisenä en edes virtsaa alajärvelle päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
alajärvi ei kuulu eteläpohjanmaahan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
alajärvi ei kuulu eteläpohjanmaahan
alajärvi ja Kyyjärvi ovat keskisuomea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
myös lappajärvi ei kuulu ep,hen kuuleehan sen jo murteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No muuten ilosanoma että, kuntaliitos neuvottelut ovat alkaneet Kauhavan suuntaa. Onnea matkaan.
- Anonyymi
Lappajärvi on petturi.
- Anonyymi
Kauhava ainoa oikea valinta.
- Anonyymi
Ilmoitan sinne Lappajärvelle, ettei tulisi pettymystä ,Lapualla ei ole mitään suunnitelmia
kuntaliitoksista mihinkään suuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitan sinne Lappajärvelle, ettei tulisi pettymystä ,Lapualla ei ole mitään suunnitelmia
kuntaliitoksista mihinkään suuntaan.Kukaan ei halua Kauhavaan ei edes Lappajärvi
- Anonyymi
Voi rähmä ...... kun noita neuvotteluita on käyty jo vuosikausia.
Lappajärvi vaan nyt on noin tuhannen asukkaan kunta, jossa ikäjakauma on ehtoopuolella. Kauhava ei ole kiinnostunut ottamaan sellaisia kuntalaisia, jotka on saamapuolella :) Tuskin Alajärvikään!!!
Kunta elää kuntalaisten maksamilla verovaroilla...... valitettavasti :)
Onnea ja menestystä neuvotteluihin Lappajärvi !!!
Kauhava tarvitsee teitä :D :D :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043