Nyt jysähti kauden paras kiekkouutinen. Laine pääsee pois kaukalosta pilaamasta mainettamme.
Seuraavan kuukauden iltasanomat voi näyttää piintyneenä laine-uutisenaan vaikka kuvaa, jossa laineen hammassuoja/ tekohampaat nököttävät kaukalon reunalla odottamassa kipulomalla olevaa miinustehtailijaansa.
Laine sivuun
3
863
Vastaukset
- Anonyymi
Nhl mittapuulla mitattuna Laine on huono pelaaja. Uskon hänen nhl uransa jäävän lyhyeksi. Eihän silti kenenkään mainetta pilaa. Ihmiset nhlssä jotka ovat maineelle haitaksi löytyvät Chicagosta. Hyväksikäyttö stranedia on järkyttänyt koko urheilu maailmaa eikä tule unohtumaan koskaan. Valmentaja qunneville on sarjasta poistunut eikä kyseisellä jäteläjällä pidä olla oikeutta valmentaa koskaan enää missään. Kaiken huipuksi blackhawks ei ole suostunut vaihtamaan seuran rasistista logoa kuten nfl seura redskin teki. Mikäli minulla olisi mahdollisuus mennä Chicago blackhawks pukuhuoneeseen.. Minä kusisin seuran logon päälle!
- Anonyymi
Floridan auringon alle, niin alkaa peli kulkea. Potentiaali ole mihinkään kadonnut.
- Anonyymi
Huonopa huono. Veikkaan, et tekee Sinitakkien kaa viiden vuoden ja 45 miljoonan shopparin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait243144Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3773Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3710Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20549- 41540
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521