Hävittäjäkoneet ovat edistynein, tehokkain ja teknisesti monimutkaisin lentokone. On vain luonnollista, että ne ovat myös kalleimpia. Joten jos sinun pitäisi ostaa sellainen, mitä vaihtoehtoja sinulla on?
Mukana on vain itse lentokoneen hinta – ilman kehitysohjelmia, ylläpitokustannuksia ja muuta sellaisenaan omaisuuksia maksavia asioita. Suihkukoneen "lipun hinta" ei kuitenkaan ole koskaan kiveen hakattu, sillä se on usein neuvottelujen aihe.
Monet maat ostavat myös kotimaassa valmistettuja suihkukoneita paljon halvemmalla kuin niiden vientihinta; toiset onnistuvat saamaan halutun suihkukoneen täydellisen tai osittaisen valmistuksen maassaan. Puhdas "vientihinta" otetaan tässä luettelossa mahdollisuuksien mukaan, mutta sitä ei pidä pitää itsestäänselvyytenä.
Luettelossa on vain tällä hetkellä tuotannossa olevat suihkukoneet – ei siis F-22 Raptoria, F-117 Nighthawkia tai muita suihkukoneita, jotka olivat aikansa kannalta erittäin kalliita, mutta joita ei enää valmisteta. Lisäksi listattuna on vain kallein muunnelma tietystä mallista yhtä poikkeusta lukuun ottamatta – jota selitetään tarkemmin tekstissä.
Kun nämä varoitukset ovat poissa tieltä, katsotaan kuinka paljon maailman kalleimmat hävittäjät maksavat tällä hetkellä!
Katso lisää videolta: https://www.youtube.com/watch?v=cvPfkcfYM40
Nämä ovat 10 kalleinta yleisön tuntemaa hävittäjäkonetta
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962