ei sitä muuten kansa oikein ymmärrä mullin toimia?
Sipilästä oma jakso Politiikka suomeen heti!
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan, että korona hoitaa Sipilän.
- Anonyymi
Alfa tv?
- Anonyymi
mullin mallin
- Anonyymi
pekka ja pätkä sipilöinä
- Anonyymi
maahanmuuttoko?
- Anonyymi
vaadimme ulostuloa
- Anonyymi
keskustalaiset ei halua itsekkään nähdä?
- Anonyymi
Sipilä puuhasteli päämajoitusmestarina kuten Airokin aikoinaan.Erona vaan se että Sippilän Jussin majoittujat tulivat bussilla yli rajan.
Täs mitään kakkarakepposta enää tarvita - Anonyymi
Haapala voi toimittaa ja juontaa jakson
- Anonyymi
ansaitusti ja esitys 24.12
Jumalan nimeen lestaadiomies - Anonyymi
sata jaksoa mullista ja maahanmuutosta
olkaa suomalaiset hiljaa kun Minä tuon Irakin sotilaista maahan!
Yle avusti Juhaa - Anonyymi
sarja
- Anonyymi
tehkää perkeleestä
- Anonyymi
2015
- Anonyymi
antakaa mullin sanoa itse
- Anonyymi
Kaipaat siis tuollaista lämminhenkistä, suoraan sanoen persettä nuolevaa jaksoa Sipilälle kuin muillekin sarjassa esitellyille konnille?
- Anonyymi
heti
- Anonyymi
"Ihan tavallinen sipilä"
- Anonyymi
ilman poliitikkojen toimia olisko Turku jäänyt kokematta
terrorismi
- Anonyymi
äkkiä
- Anonyymi
suomen kaataja
islam valtaan?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891