Venäjän koronatilanne?

Mitä mieltä te koronadenialistit olette Venäjän koronatilanteesta? Onko se vain kuvitelmaa?

43

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On kysytty aiemminkin ilman kunnon vastausta. Kas kummaa...

      • Anonyymi

        No kun ei noin typeriin aloituksiin oikein viitsi vastata.
        Kerroppa nyt sitten mikä se Venäjän tilanne on, että siitä pitäisi kiinnostua?


    • Onkohan tämäkin kysymys liian vaikea?

      • Anonyymi

        En tiedä, mutta ääliömäinen se kyllä on. Idioottimaisuuksiin harvoin on hyvää vastausta. Pitää nyökytellä ymmärtävästi.


    • Anonyymi

      Koronaahan ei ole ollenkaan kertovat uskomushoidokkilampaat.

    • Anonyymi

      Epäilen, että se Sputnik-rokote aiheuttaa tilanteen huononemisen. Heidän pitäisi käyttää kiinalaisia rokotteita.

      Toisin kuin moni luulee, Sputnik ei ole täysin venäläistä keksintöä. Miksi se muuten perustuisi samaan apinan adenovirukseen kuin täällä annetut rokotteet?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Luetettavia tilastoja ei suuresta maasta ole.

      Faktaa kuitenkin on, että länsirokotteiden vastainen propaganda on iskenyt omaan nilkkaan eikä venäläiset ota omiakaan rokotteita.

      Pelkään että siksi pahin vielä edessä.

      • Ja kappas vain: esimerkiksi mv ei tietenkään puhu asiasta mitään.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ja kappas vain: esimerkiksi mv ei tietenkään puhu asiasta mitään.

        En ole MV:ssä nähnyt oikein esimerkiksi Mongolian tilanteestakaan. Tai Brasilian, tai monen muunkaan maan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole MV:ssä nähnyt oikein esimerkiksi Mongolian tilanteestakaan. Tai Brasilian, tai monen muunkaan maan.

        Kyse on siitä, mitä mv:ssä on. Nämä vaihtoehtomediat kummallisesti keskittyvät oman kotimaan poliittisen järjestelmän molaamiseen ja salaliittohöpinään. Ja mitään vääriä tietoja tietenkään ei korjata.

        Kummasti mv kuitenkin ehtii kehua esim. Venäjän aseistusta.


    • Anonyymi

      Lännessä ei ole tautia, vain sodanlietsojarokottajien salaliitto.

      Idässä korona on todellinen ja on jokaisen pyhä velvollisuus ottaa rauhanrokote.

      Joskus on vaan vaikea muistaa kumpaa ohjekirjaa on käytettävä.

      t. informaatiosotilas Pietarista

      • Juuri näin.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Juuri näin.

        Totuus sattuu sinuun, vai miten tuo nimimerkkisi pitäisi ymmärtää? Siksikö yrität valehdella täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus sattuu sinuun, vai miten tuo nimimerkkisi pitäisi ymmärtää? Siksikö yrität valehdella täällä?

        Omituinen väite. Avaus on kysymysmuodossa. Miten se voisi olla vale?
        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Varmaan samaa luokkaa ku Suomen rokotettujen osuus sairaaloissa kasvaa 😂🤣

      • Oliko tuo sinusta kovastikin hyvä vitsi?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Oliko tuo sinusta kovastikin hyvä vitsi?

        Yhtä hyvä vitsi ku toimiva koronapiikki 😂🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä hyvä vitsi ku toimiva koronapiikki 😂🤣

        Ai, oletkin oikea vitsinikkarien huippu...

        Koetahan lukea muutakin kuin mv: tä. Sieltä ne tosiasiat eivät löydy.


    • Anonyymi

      Onko Koronaa olemassa vai ei? Miten kommentoitte Putinin kaverit?

      • Anonyymi

        Jos haluat vastauksen niin korona/flunssa on olemassa,mutta se ei ole niin vaarallinen mitä annetaan ymmärtää kaikki tehdään tarkoituksella talous ajetaan alas ja sen jälkeen otetaan uusi finassijärjestelmä käyttöön kelpaako vastaus enempää en tätä asiaa avaa 😂🤣

        Ja vielä loppuun Sanna Marinin kanta asiaan:

        https://www.sannamarin.net/blogi/2010/08/10/34342/?page2


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat vastauksen niin korona/flunssa on olemassa,mutta se ei ole niin vaarallinen mitä annetaan ymmärtää kaikki tehdään tarkoituksella talous ajetaan alas ja sen jälkeen otetaan uusi finassijärjestelmä käyttöön kelpaako vastaus enempää en tätä asiaa avaa 😂🤣

        Ja vielä loppuun Sanna Marinin kanta asiaan:

        https://www.sannamarin.net/blogi/2010/08/10/34342/?page2

        Ja kun tuo ei tapahdu, sinä varmaankin sitten kerrot erehtyneesi, eikö vain?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat vastauksen niin korona/flunssa on olemassa,mutta se ei ole niin vaarallinen mitä annetaan ymmärtää kaikki tehdään tarkoituksella talous ajetaan alas ja sen jälkeen otetaan uusi finassijärjestelmä käyttöön kelpaako vastaus enempää en tätä asiaa avaa 😂🤣

        Ja vielä loppuun Sanna Marinin kanta asiaan:

        https://www.sannamarin.net/blogi/2010/08/10/34342/?page2

        Miksi muuten Putin koettaa rajoittaa Koronaa, jos se ei ole vakava?

        Vai onko hänkin osa sitä salaliittoa?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Miksi muuten Putin koettaa rajoittaa Koronaa, jos se ei ole vakava?

        Vai onko hänkin osa sitä salaliittoa?

        Voi olla että mikrosiru on kaapannut vallan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että mikrosiru on kaapannut vallan.

        Toivottavasti tuo on huumoria.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ja kun tuo ei tapahdu, sinä varmaankin sitten kerrot erehtyneesi, eikö vain?

        Kerron,jos ei tapahdu niin valitettavasti niin tulee tapahtumaan sitä ennen kuunnellaan sokeen ihmisen laulu 😂🤣

        https://www.bitchute.com/video/TJYrPXXs9Y01/


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Miksi muuten Putin koettaa rajoittaa Koronaa, jos se ei ole vakava?

        Vai onko hänkin osa sitä salaliittoa?

        Mitä,jos sanon et kaikki maat on mukana........ 😂🤣


    • Anonyymi

      Aivan sama, oikeastaan mitä pahempi koronatilanne sitä kivempaa mulla on, näen asiat hieman eri vinkkelistä :)

      Ei tullu pankit apuun eikä yhteiskunta kun me 90 luvun lamavelkaset ajauduttiin talousahdinkoon, oli aivan järjettömän kova ja vuosia kestänyt ponnistus päästä takaisin jaloilleen, vuosien köyhyys, ei ollut mitään muuta kuin muutama vaatekappale kun kurjistuimme vuosi vuodelta kun rahaa ei ollut mihinkään muuhun kuin ruokaan ja sekin halvinta pirkkaa, kukaan ei meitä halunnut auttaa.

      Olimme vasta reilu 20-kymppisiä nuoria aikuisia ja meidän elämät tuhottiin totaalisesti. Pankkeja kyllä tuettiin ja rahoitettiin yllin kyllin, saivat rahansa moninkertaisesti takaisin. Sama juttu nyt, kaiken menettäneet yrittäjät saa mitään tukea, mutta isot firmat ja pankit voi hyvin ja poliitikot vaan rellestää ja bilettää.

      Minä rokottamaton nautin suunnattomasti kun seuraan teidän persereikien koronakauhua ja piikkivimmaa, tämä on kuin unelmaa kaiken sen jälkeen mitä itse olen kokenut. Tämä mitä te nyt koette, ei ole mitään siihen verrattuna minkä helvetin läpi minä olen puskenut. Hävetkää saatanan paskiaiset!!!

      En jumalauta auta teitä millään tavalla eroon koronasta, etenkään ottamalla jotain kokeellisia rokotteita joita terve kroppa ei tarvitse.

      Minä en koronaa pelkää, minulla ei ole mitään menetettävää.

      Kärsikää, pelätkää, te olette sen ansainneet!!!

      Show must go on!!! Pelko pois.

      • Anonyymi

        Älä sekoile. Hanki apua.


      • Anonyymi

        Nyt oli hyvä tuuttaus näitä saisi olla enemmän palstalla 😂🤣


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paljonko Venäjällä on asukkaita? Paljonko Suomessa? Jos Venäjällä on sairastunut koronaan 7 miljoonaa ihmistä, niin se määrä on sama, kuin Moskovan asukasmäärä ja sama kuin Suomen asukasmäärä!

      • Anonyymi

        Niin? Mitä sitten?


    • Anonyymi

      Tuntuu oppineemmalta kutsua kieltäjää denialistiksi. Nimmari totuustodellasattuu oli ilmeisesti jo varattu. Liberassa haudottua.

      • Eli mitä haluat sanoa?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Eli mitä haluat sanoa?

        Totuus sattuu sinuun, niin yrität valehdella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus sattuu sinuun, niin yrität valehdella?

        Mistä aiheesta?


    • Anonyymi

      KYllä se voi olla totuuttakin kovempi pandemia, ei uskalla lähteä katsomaan

    • Anonyymi

      Se on paljon pahempi, kun mitä virallisesti ilmoitetaan.

    • Anonyymi

      Venäjällä taudin levinneisyys on n. 6% koko väestöstä
      Kuolleita 2,8% tartunnan saaneista.
      Väestöä korona on vähentänyt 0,17%

      Eli ei minkään valtakunnan perusteita lähteä tekemään koronasta "isorokkoa" Venäjänkään kohdalla. Miten on korona-alarmistit, voitteko oikeasti ottaa reippaan vauhdin ja juosta päänne betoniseinään. Pliis! Ajatelkaa sitä rauhaa somessa, kun teidän järjetömyyden äärirajat ylittävää meuhkaamista ei tarvitse enää nähdä.

      The Truth Is Hitting Your Head Against The Wall Every Time

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joko se sota alko jossa v... Valloittaa u... Ilman sotaa?

      Niin luvattiin, ihmetyttää jos ei toteudu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe