Miten korona vaikuttaa kehitysmaissa?

Anonyymi

Kehitysmailla on rajallinentaoudellinen kapasiteetti hankkia kalliita rokotteita.
Ovatko Intialaiset, afrikkalaiset tai aasialaiset kuolleet korona virukseen.
Hämmästyttävää ettei lehdistö pihahdakaan asiasta.

6

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin Suomi pyrkii tämän hallituksen aikana koronasta huolimatta auttamaan kehitysmaita varsinkin rahallisesti.
      Nytkin Suomi auttaa mm. Ruandaa yli 12 miljoonalla eurolla turvevoimalan rakentamisessa. Suomellahan on laajaa kokemusta turvevoimaloista.

Tällainen kohdennettu apu auttaa mm. Ruandan taloutta ja mahdollistaa siten maan hankkia säästyneillä euroilla koronarokotteita. Suomihan ei itse valmista koronarokotteita, mutta on sitäkin enemmän rakentanut turvevoimaloita.

• Anonyymi

Tuskinpa se raha menee turvevoimalan rakentamiseen. Aivan järjetöntä antaa rahaa kehitysmaihin.
        Räjähdysmäinen väestönkasvu pitäisi saada loppumaan niissä maissa, joten ehkäisyvälineitä ja neuvontaa, siinä olisi järkevä keino , ja ilmastoteko.

• Anonyymi

Mitä ihmettä? Minä olen seurannut päivittäin kuinka satoja arkkuja kannetaan hautaan kehitysmaissa. Intiassa on esim. kuollut 462 000 koronaan.

• Anonyymi

Aloittaja voisi palkata alakoululaisen lukemaan Worldometrs'in lukuja.

• Anonyymi

Afrikassa salaa nappailevat malarilalääkettä joka tehoaa 80 prosenttiin koronapotilaista ranskalaisen professori Raoultin tutkimusten mukaan.

• Anonyymi

Malarialääke hydroksiklorokiini ja atsitromysiini-antibiootti ovat toimiva yhdistelmä.
        Lääkemafia lähettä sala-ampujan perääsi jos tämän julkisuudessa lausut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefu ja blörffi tuli helikopterilla hämeenlinnan Aulangolle

Nyt äkkiä paparazzit paikalle kun show jatkuu.. ei helpota mitä pellejä 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      3952
    2. Onko Kankaanpää keissi lavastus?

Siis vähän samaan tapaan kuin vihreiden puoluetoimiston ikkunaan ilmestyy hakaristejä aina sopivasti juuri vaalien alla?
      Maailman menoa
      305
      1603
    3. Pikkutyttö hakkasi Tynkkysen

Pikkutyttö hakkasi Tynkkysen (PS) kun ei pitänyt tämän poliittisesta suun soitosta. Tynkkynen nostaa syytteen asiasta kuten on mahdollista. Mutta aiem
      Maailman menoa
      239
      1330
    4. Lähden taas tänää kotoani pois, kiukkuinen Sofia lataa tekstiä Instassa.

On vihainen kun on Seiskassa kannessa hänen ruhjeistaan ja haukkuu toimittajan ja lehden aivan lyttyyn.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1330
    5. Mies mitä luulet

miten paljon meillä olis seksiä,jos alettas olemaan?
      Ikävä
      73
      1216
    6. Onkos tietoa minkälaisista kodeista nämä pidätetyt tulevat?

Vähän vaikuttaa siltä, että eivät kovin hyvistä kodeista.
      Kankaanpää
      30
      1076
    7. Eka rokottamaton linnaan 93 vuotiaan taposta

Rokottamatoton kotihoitaja tappoi pirteän 93 vuotiaan vanhuksen tartuttamalla "tahallaan" oletetun korona viruksen :) https://www.iltalehti.fi/korona
      Maailman menoa
      224
      962
    8. Saisinpa nainen olla sun kanssas vielä joskus

Rakastan sua hiljaa toivoen et päädyttäis yhteen. Kaikkea hyvää ihanalle ja pidä huoli itsestäsi 🍀❤
      Ikävä
      31
      935
    9. Miks mä vieläkin

Mietin sua, miten sä voit tulla ajatuksiin kokoajan, ei tajua ei.. Eiks sen ois jo pitänyt mennä ohi.
      Ikävä
      44
      818
    10. Vaati aika monta kertaa et uskoit

Vois sanoa vihdoinki meni perille. Ole onnellinen ja hyvää elämää sinulle. Olet upea ihminen, et vain ole se oikea minulle. Moikataan kun törmätään
      Ikävä
      38
      784
    Aihe