Lapsilla on etuoikeus Kristilliseen kasteeseen. Päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
Jeesuksen opetuslapseksi ja saada ikuisen elämän lahja kasteessa.
Kasteessa Jumala oksastaa uuden taimen Kristuksen ikuisesti elävään Ylösnousemusruumiiseen (Viinipuuhun) ja antaa siitä vakuudeksi sydämen ovipieleen Hengen sinetin.
Joh. 15:1
"Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri."
"Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri."
10
59
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm. Noin surkea lapsuus selittääkin paljon Jeesuksen myöhemmistä omista kommelluksista.
Viinaanmenevä isä jolla on vain oma etu mielessä, väkivaltaakaan kaihtamatta.- Anonyymi
Mikä saa sinut herjaamaan Jumalaa, joka on sinulle elämän antanut?
- Anonyymi
2. Piet. 2:12
Nuo ihmiset herjaavat sellaista, mitä eivät tunne. Siinä he ovat kuin järjettömät eläimet, jotka luonto on tarkoittanut pyydystettäviksi ja tapettaviksi, ja eläinten lailla he myös tuhoutuvat, [Juud. 1:10]
- Anonyymi
Lapsille viiniä!
Jo on aikoihin eletty.
Raamattu kasvattaa juoppoja. - Anonyymi
Kiitos linkistä. Tulen.
- Anonyymi
Älä mene lahkoon kynittäväksi. Joudut lahko-orjuuteen. Ensin rahat lahkolle ja sielu pirulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene lahkoon kynittäväksi. Joudut lahko-orjuuteen. Ensin rahat lahkolle ja sielu pirulle.
Tulevat vielä kuolinvuoteelle pareittain pyytämään allekirjoitustasi valmiiksi kirjoitettuihin testamenttipapereihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevat vielä kuolinvuoteelle pareittain pyytämään allekirjoitustasi valmiiksi kirjoitettuihin testamenttipapereihin.
Omaisten olisi syytä olla varuillaan näitten saalistajain suhteen. Tulee ikävänä yllätyksenä, kun selviää vainajan ostanen fiktiivisen taivaspaikan elämänsä aikana kertyneillä säästöillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaisten olisi syytä olla varuillaan näitten saalistajain suhteen. Tulee ikävänä yllätyksenä, kun selviää vainajan ostanen fiktiivisen taivaspaikan elämänsä aikana kertyneillä säästöillään.
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214