Lapsilla on etuoikeus Kristilliseen kasteeseen. Päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
Jeesuksen opetuslapseksi ja saada ikuisen elämän lahja kasteessa.
Kasteessa Jumala oksastaa uuden taimen Kristuksen ikuisesti elävään Ylösnousemusruumiiseen (Viinipuuhun) ja antaa siitä vakuudeksi sydämen ovipieleen Hengen sinetin.
Joh. 15:1
"Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri."
"Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri."
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm. Noin surkea lapsuus selittääkin paljon Jeesuksen myöhemmistä omista kommelluksista.
Viinaanmenevä isä jolla on vain oma etu mielessä, väkivaltaakaan kaihtamatta.- Anonyymi
Mikä saa sinut herjaamaan Jumalaa, joka on sinulle elämän antanut?
- Anonyymi
2. Piet. 2:12
Nuo ihmiset herjaavat sellaista, mitä eivät tunne. Siinä he ovat kuin järjettömät eläimet, jotka luonto on tarkoittanut pyydystettäviksi ja tapettaviksi, ja eläinten lailla he myös tuhoutuvat, [Juud. 1:10]
- Anonyymi
Lapsille viiniä!
Jo on aikoihin eletty.
Raamattu kasvattaa juoppoja. - Anonyymi
Kiitos linkistä. Tulen.
- Anonyymi
Älä mene lahkoon kynittäväksi. Joudut lahko-orjuuteen. Ensin rahat lahkolle ja sielu pirulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene lahkoon kynittäväksi. Joudut lahko-orjuuteen. Ensin rahat lahkolle ja sielu pirulle.
Tulevat vielä kuolinvuoteelle pareittain pyytämään allekirjoitustasi valmiiksi kirjoitettuihin testamenttipapereihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevat vielä kuolinvuoteelle pareittain pyytämään allekirjoitustasi valmiiksi kirjoitettuihin testamenttipapereihin.
Omaisten olisi syytä olla varuillaan näitten saalistajain suhteen. Tulee ikävänä yllätyksenä, kun selviää vainajan ostanen fiktiivisen taivaspaikan elämänsä aikana kertyneillä säästöillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaisten olisi syytä olla varuillaan näitten saalistajain suhteen. Tulee ikävänä yllätyksenä, kun selviää vainajan ostanen fiktiivisen taivaspaikan elämänsä aikana kertyneillä säästöillään.
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818