KUOLINVUOTEELLAKO KÄÄNTYMYS?

Anonyymi

Kuollessa monen mielestä
on kyllin aikaa kääntyä,
on vielä liian varhain!
Kun kieli ei voi liikkua,
ei ajatuskaan toimia,
se onko hetki parhain?

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuitenkin vielä armossaan
      Jumala kutsuu lapsiaan
      kulkemaan tietä taivaan:
      Te Kristuksessa pysykää,
      sanasta kiinni pitäkää,
      niin ette joudu vaivaan.

      • Tähänkin ehti jo Saatana veisaamaan omaa virttään.

        Kuolinvuoteen tuskat eivät suinkaan koske ketää muuta kuin niitä, "joiden nimi on jo maailman luomisesta alkaen ollut kirjoitettuna Karitsan elämänkirjaan".

        Se on Jumalan viimeinen keino, eikä sieltä enää
        tulla kertomaan, mitä Jumala on hänelle tehnyt

        Tiedän varmasti neljä ihmistä, kun Pyhä Henki on näyttänyt heidän viimeiset hetkensä.

        Yhden ihmisen elämää sain vuoden ajan seurata hyvin läheltä, minkälaisen prosessin kautta häntä johdatettiin viimeisillä hetkillä huuhtamaan: "Herra Jeesus armahda!"

        En kuitenkään tuo näitä enää tänne koirien oksennettavaksi.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Tähänkin ehti jo Saatana veisaamaan omaa virttään.

        Kuolinvuoteen tuskat eivät suinkaan koske ketää muuta kuin niitä, "joiden nimi on jo maailman luomisesta alkaen ollut kirjoitettuna Karitsan elämänkirjaan".

        Se on Jumalan viimeinen keino, eikä sieltä enää
        tulla kertomaan, mitä Jumala on hänelle tehnyt

        Tiedän varmasti neljä ihmistä, kun Pyhä Henki on näyttänyt heidän viimeiset hetkensä.

        Yhden ihmisen elämää sain vuoden ajan seurata hyvin läheltä, minkälaisen prosessin kautta häntä johdatettiin viimeisillä hetkillä huuhtamaan: "Herra Jeesus armahda!"

        En kuitenkään tuo näitä enää tänne koirien oksennettavaksi.

        Jätätkö sinä katumuksen ja kääntymyksen kuolinvuoteellesi, jos sinulle sellainen suodaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätätkö sinä katumuksen ja kääntymyksen kuolinvuoteellesi, jos sinulle sellainen suodaan?

        Minä huusin tuskanhuutoni ja vuonna 1988, tammikuun viimeisen päivän viimeisenä pimean tuntina.

        Ja siksi ole tällä ihmisten herjattavana.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Minä huusin tuskanhuutoni ja vuonna 1988, tammikuun viimeisen päivän viimeisenä pimean tuntina.

        Ja siksi ole tällä ihmisten herjattavana.

        Ei auta. Olet hyljännyt rakkautesi Jeesukseen ja lähimmäisiin. Muista se, mitä teet täällä lähimmäisille, teet Jeesukselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta. Olet hyljännyt rakkautesi Jeesukseen ja lähimmäisiin. Muista se, mitä teet täällä lähimmäisille, teet Jeesukselle!

        Teuvo ei näe syntejään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta. Olet hyljännyt rakkautesi Jeesukseen ja lähimmäisiin. Muista se, mitä teet täällä lähimmäisille, teet Jeesukselle!

        Missä ovat ne lähimmäiset, jotka olisivat rakastaneet totuutta?

        Eikä Saatanan Jeesuksesta vuodattamaa verta, jolla hän on sinutkin sovittanut omaan syliinsä istumaan.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Missä ovat ne lähimmäiset, jotka olisivat rakastaneet totuutta?

        Eikä Saatanan Jeesuksesta vuodattamaa verta, jolla hän on sinutkin sovittanut omaan syliinsä istumaan.

        Sinunkin syntiesi tähden Jeesus kärsi ristin kuoleman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinunkin syntiesi tähden Jeesus kärsi ristin kuoleman.

        Ei kärsinyt, koska Saatana toi sinullekin oman pelastuksen ristin, ja sillä tapetun Jumalan Pojan ruumiin.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Ei kärsinyt, koska Saatana toi sinullekin oman pelastuksen ristin, ja sillä tapetun Jumalan Pojan ruumiin.

        Et puhu ristin sanomaa, vaan ihan jotain muuta. Kun sivuutat Jeesuksen ristin sovitustyön, jäät osattomaksi pelastuksesta. Löydät varmasti hengenheimolaiset itsellesi Jehovan todistajista. Hekään eivät tunnusta Jeesuksen sovitustyötä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et puhu ristin sanomaa, vaan ihan jotain muuta. Kun sivuutat Jeesuksen ristin sovitustyön, jäät osattomaksi pelastuksesta. Löydät varmasti hengenheimolaiset itsellesi Jehovan todistajista. Hekään eivät tunnusta Jeesuksen sovitustyötä.

        Jatka kaikessa rauhassa isiesi tapaan.

        Loppusijoituspaikassasi sinä huomaat, mihin veri sinut veti.

        "Kenellä ei ol.e Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Ei kärsinyt, koska Saatana toi sinullekin oman pelastuksen ristin, ja sillä tapetun Jumalan Pojan ruumiin.

        Kärsi. Hän kärsi sinun nykyistenkin syntiesi tähden. Miksi jatkat synnin tekemistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kärsi. Hän kärsi sinun nykyistenkin syntiesi tähden. Miksi jatkat synnin tekemistä?

        Pyhä Henki on synti Saatanalle, ei Jumalalle.

        Saatanan Jeesuksezsta vuodattama veri on anteeksi antamaton synti Jumalalle.

        Mutta ylistysvirsi Saatanalle.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Pyhä Henki on synti Saatanalle, ei Jumalalle.

        Saatanan Jeesuksezsta vuodattama veri on anteeksi antamaton synti Jumalalle.

        Mutta ylistysvirsi Saatanalle.

        Taavetissa lienee sinulle lähin konventtisali. Toivottanevat sinut tervetulleeksi, kun oven suussa sanot kieltäväsi Jeesuksen ristinkuoleman ja sen merkityksen, kuten netissäkin. Tervemenoa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taavetissa lienee sinulle lähin konventtisali. Toivottanevat sinut tervetulleeksi, kun oven suussa sanot kieltäväsi Jeesuksen ristinkuoleman ja sen merkityksen, kuten netissäkin. Tervemenoa!

        Minä en ole kaltaisesi, joka porton luota, porton luokse kiireen vilkkaa juoksee


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Pyhä Henki on synti Saatanalle, ei Jumalalle.

        Saatanan Jeesuksezsta vuodattama veri on anteeksi antamaton synti Jumalalle.

        Mutta ylistysvirsi Saatanalle.

        Sinun sydäntäsi varmasti sykähdyttää aina kun näet konventtisalin, josta puuttuu Jeesuksen sovitustyöstä muistuttava risti katolta.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Missä ovat ne lähimmäiset, jotka olisivat rakastaneet totuutta?

        Eikä Saatanan Jeesuksesta vuodattamaa verta, jolla hän on sinutkin sovittanut omaan syliinsä istumaan.

        Sinun sanasi ”totuus” on vain ontto sana, ilman mitään substanssia.
        Kun hylkäsit Jeesuksen sovitustyön, hylkäsit Jeesuksen ja pelastuksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun sydäntäsi varmasti sykähdyttää aina kun näet konventtisalin, josta puuttuu Jeesuksen sovitustyöstä muistuttava risti katolta.

        Ei sykädytä Saatanan jumalanhuoneet oli niiden katolla mitä tahansa.

        Kullakin rosvojoukolla, kun on omat logonsa.

        Rosvojen luolat
        "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
        Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.
        Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.
        "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'
        Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.
        Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
        Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

        Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

        Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

        "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä öykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

        "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."
        "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

        Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:
        "Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.
        Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.
        Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

        Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:
        "Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.
        Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.
        Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

        Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

        "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."
        Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat, kalamosset, johtomiehet, hoitomiehet, lähetysmiehet jne.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Missä ovat ne lähimmäiset, jotka olisivat rakastaneet totuutta?

        Eikä Saatanan Jeesuksesta vuodattamaa verta, jolla hän on sinutkin sovittanut omaan syliinsä istumaan.

        Ihana totuus Johannekselta:

        ” Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Minä en ole kaltaisesi, joka porton luota, porton luokse kiireen vilkkaa juoksee

        Mene, mene. Siellä ottavat avosylin sinut vastaan.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Ei sykädytä Saatanan jumalanhuoneet oli niiden katolla mitä tahansa.

        Kullakin rosvojoukolla, kun on omat logonsa.

        Rosvojen luolat
        "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
        Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.
        Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.
        "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'
        Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.
        Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
        Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

        Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

        Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

        "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä öykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

        "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."
        "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

        Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:
        "Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.
        Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.
        Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

        Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:
        "Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.
        Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.
        Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

        Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

        "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."
        Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat, kalamosset, johtomiehet, hoitomiehet, lähetysmiehet jne.

        Sinä et arvosta mitään muuta, etkä ketään muuta kuin itseriittoisaa ITSEÄSI.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et arvosta mitään muuta, etkä ketään muuta kuin itseriittoisaa ITSEÄSI.

        Riettauden virrassa olisin sinukin paras kaversi, jos hylkäisin hänet, joka minussa asuu, kun omakseen otti:

        "Minä olen sinjut nimeltä kutsunut, sinä olet minun."

        Siksi sinäkin minua vihjaaat kuin ruttoa:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Siksi sinäkään et ole mikään poikkeus .


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Jatka kaikessa rauhassa isiesi tapaan.

        Loppusijoituspaikassasi sinä huomaat, mihin veri sinut veti.

        "Kenellä ei ol.e Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Jeesuksen veressä on voitto!

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Pyhä Henki on synti Saatanalle, ei Jumalalle.

        Saatanan Jeesuksezsta vuodattama veri on anteeksi antamaton synti Jumalalle.

        Mutta ylistysvirsi Saatanalle.

        Etkö tarkoituksella muista, mitä apostoli Johannes, rakas veljeni Jeesuksessa sanoi syntien tunnustamisesta?
        Hän sanoi näin:

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
        1 Joh 1:9

        Kiistämällä monet herjasi jäät synteihisi.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Riettauden virrassa olisin sinukin paras kaversi, jos hylkäisin hänet, joka minussa asuu, kun omakseen otti:

        "Minä olen sinjut nimeltä kutsunut, sinä olet minun."

        Siksi sinäkin minua vihjaaat kuin ruttoa:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Siksi sinäkään et ole mikään poikkeus .

        Sinun suuri tavoitteesi on saada paljon vihamiehiä netissä. Siihen sinä pyrit herjaamalla ja rienaamalla niin paljon kuin ehdit ja kykenet.
        Ateisteja sinä yritit mielistellä, mutta he näkivät sinusta läpi ja sait sieltä hatkat.
        Herätät minussa sääliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun suuri tavoitteesi on saada paljon vihamiehiä netissä. Siihen sinä pyrit herjaamalla ja rienaamalla niin paljon kuin ehdit ja kykenet.
        Ateisteja sinä yritit mielistellä, mutta he näkivät sinusta läpi ja sait sieltä hatkat.
        Herätät minussa sääliä.

        Se on valitun osa;

        Mitä enemmän vihataan, sitä enenmän kertyy palkkaa taivaaseen.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille.

        Näin muuttui Saulinkin julistus, kun Saatana teki hänestä Paavalinsa:

        Näin opetti Pyhä Henki Saulia: "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.
        Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen.
        Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä kukaan ole sitä minulle opettanut, vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi minulle."

        Jo näillä opetuksilla Saatana teki Saulista Paavalin: "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia."
        "Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen." "Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki."
        "Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia. "

        Miksi Paavalista tuli Pietarille rakas veli - ja päinvastoin? "Ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
        niin kuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen."

        Miksi hän eri paljastunut mitä nuo vaikeatajuiset asiat Paavalilla olivat, joilla koko ihmiskunta oli johdatettu Saatanan hallintaan jo vuonna 90?

        Näistä Saulin ajatuksista alkoi hänen tiensä Paavaliksi: "Olenhan apostoleista vähäisin enkä edes ansaitse apostolin nimeä, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa. "En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot apostolit." Tämä Paavalin kokema alemmuuden tunne, oli Saatanalle mainio hetki saada hänet omaksi apostolikseen erinomaisilla opetuksilla ja ilmestyksillä. Tässä Saul oli jo Paavalina Saatanan hengen täydellisessä vallassa, joka vielä muisteli Saulina oloa:

        "Minun on pakko kerskailla, vaikkei siitä hyötyä olekaan. Siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin. Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala. Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.
        Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
        Tästä miehestä minä kerskailen, itsestäni en, paitsi heikkoudestani. Vaikka tahtoisinkin ylpeillä, en olisi mieletön, sillä puheeni on totta. Sitä en kuitenkaan tee, jottei kukaan ajattelisi minusta enempää kuin hän minusta näkee tai kuulee.

        Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi. Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä. Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima. Siksi iloitsen heikkoudesta, loukkauksista, vaikeuksista, vainoista ja ahdingoista, joihin joudun Kristuksen tähden. Juuri heikkona olen voimakas."

        Tämä Saatanan valheen armo todella riitti Paavalille, ja se on riittänyt koko ihmiskunnalle, sillä niin tehokas on Jumalan lähettämä raju eksytys ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taavetissa lienee sinulle lähin konventtisali. Toivottanevat sinut tervetulleeksi, kun oven suussa sanot kieltäväsi Jeesuksen ristinkuoleman ja sen merkityksen, kuten netissäkin. Tervemenoa!

        Kuin paimen kantaa olallaan
        pienintä karitsaa,
        niin Jeesus seurakunnassaan
        myös hoitaa horjuvaa.
        Aamen aamen aamen!


    • Anonyymi

      Se on myöhäistä!

    • Anonyymi

      Niin monet kuvittelevat. Elävät kuin Ellun kanat ja äkkikuolemakin voi tulla varoittamatta.

    • ‎KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS‎

      ‎SEN laati Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.‎‎ ‎

      ‎"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.‎‎ ‎
      ‎Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.‎‎ ‎

      ‎Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.‎‎ ‎

      ‎Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä ‎‎perimästänne‎‎ tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."‎‎ ‎

      ‎Tällä Pyhän Hengen ‎‎herjauksella‎‎ laki saatettiin voimaan:‎

      ‎"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.‎‎ ‎
      ‎Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.‎‎ ‎
      ‎Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.‎‎ ‎
      ‎Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.‎‎ ‎
      ‎Julistipa‎‎ kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän ‎‎julistamaamme‎‎ -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.‎‎ ‎
      ‎Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."‎‎ ‎

      ‎Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.‎‎ ‎

      ‎Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.‎‎ ‎

      ‎"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."‎

    • Anonyymi

      Miksi jättää niin myöhään?
      Jeesus pelastaa tänään!

    • Anonyymi

      > KUOLINVUOTEELLAKO KÄÄNTYMYS?

      Niin, vaikea uskoa, että niin tapahtuisi ja ihminen viime hetkellä tulisi vanhurskaaksi. Mutta ehkä sekin on mahdollista. Kannattaisi kuitenkin yvisä ajoin alkaa miettiä miten tulla vanhurskaaksi, koska ikuinen elämä on luvattu vain heille.

      "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
      Mat. 25:46

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
      Room. 6:23

    • Anonyymi

      Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.

    • Anonyymi

      Jumalan päivä on tänään! Saatana ehdottaa aina huomista!

    • Anonyymi

      Ihminen ei kykene mielenmuutokseen ilman Pyhän Hengen vaikutusta.

    • Anonyymi

      Minä käännyn muutaman kerran joka yö.
      Eiköhän se jop riitä.

    • Anonyymi

      No jos ihmisen kääntymys olisi oikea vilpitön päämäärä jollekkin jumaolennolle niin tuskin hää kellon kanssa olisi mittaamassa koska se tapahtuu vaikka tapahtuisi sitten kuoleman jälkeen vaan jos se kellotus on se päämäärä niin ei sillä kääntymyksellä varmaan sitten mitään merkitystä edes ole koska se ei ole sitten asian ydin.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä muutaman kerran kääntyy joka yö

    • Anonyymi

      Niin moni luulee…

    • Anonyymi

      Sellainen ei kannata!

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe