Lempäälään on perustettu kansainvälisellä nimellä, tosin vuosien takaa, oleva Oy Ltd. Mistä asiakkaat tähän historialliseen nimen ottaneeseen osakeyhtiöön?
Oy Ltd on perustettu, miksi?
10
298
Vastaukset
- Anonyymi
Yritys lienee erikoistunut historiallisiin toimioihin.
- Anonyymi
Patentti- ja rekisterihallitus on mokannut pahasti.
- Anonyymi
Hän kirjoittaa Anon puheet ja Luukkaisen myös
- Anonyymi
Asiakastiedon mukaan yhtiön vastuuhenkilöllä on useita henkilökohtaisia maksuhäiriöitä.
Onko edustaja Vallin mukana tässä ? - Anonyymi
Tavaratalo Kärkkäinen on kuulemma asiakas.
- Anonyymi
Vaimonsa koirayrittäjä ja agilitytuomari Johanna Nyberg on mukana yhtiössä.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Toimitusjohtaja
Markus Erkki Elia Nyberg, toimitusjohtaja (5/2021), hallituksen jäsen (5/2021)
Hallitus
Johanna Tuulia Nyberg, hallituksen varajäsen (5/2021)
Taitaa loppua trimmaukset ja agility hommat samantien . Itse ainakin laitan sanan kiertämään facessa . - Anonyymi
Tuohan on yritykselle paras mahdollinen nimi. Tottahan se on, että työ vapauttaa 😎
- Anonyymi
No menihän se nimi vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805