MITEN KOHTELET LÄHIMMÄISIÄSI?

Anonyymi

Se on ikuisuuskysymys!
Nyt on kysymys Jeesuksen MERKITYKSELLISISTÄ OPETUKSISTA.

Matt 25:31-40
Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet MINULLE.'

69

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä ne toiset, jotka olivat välinpitämättömiä?

      Matt 25:41-46
      Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

      Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

    • Näin se tapahtuu tänään:

      Minä olin netissä, ja te herjasitte minua.

      • Anonyymi

        Teuvo. Asia on päinvastoin. SINÄ HERJASIT Pyhän Hengen vaikuttamia kirjoituksia ”oksennuksiksi”, etkä edes tehnyt sitä ensimmäistä kertaa!
        Teet syntiä jatkuvasti Jumalaa ja lähimmäisiä kohtaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo. Asia on päinvastoin. SINÄ HERJASIT Pyhän Hengen vaikuttamia kirjoituksia ”oksennuksiksi”, etkä edes tehnyt sitä ensimmäistä kertaa!
        Teet syntiä jatkuvasti Jumalaa ja lähimmäisiä kohtaan!

        Saatanan Jeeuksesta vuodattama veri ei ole Pyhjä Henki.

        Vaan Saatanan renki, jolla se sovitti koko ihmiskunnan itselleen.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Saatanan Jeeuksesta vuodattama veri ei ole Pyhjä Henki.

        Vaan Saatanan renki, jolla se sovitti koko ihmiskunnan itselleen.

        Sinun syntisi olivat yhtälailla syynä Jeesuksen ristin kuolemaan. Hän kärsi myös sinun syntiesi tähden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun syntisi olivat yhtälailla syynä Jeesuksen ristin kuolemaan. Hän kärsi myös sinun syntiesi tähden.

        Minun syntini poisti Pyhä Henki, eikä niillä ollut mitään tekemistä Saatanan veripelastuksen kanssa.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Saatanan Jeeuksesta vuodattama veri ei ole Pyhjä Henki.

        Vaan Saatanan renki, jolla se sovitti koko ihmiskunnan itselleen.

        Kuka on väittänyt Jeesuksen sovitusverta ”Pyhjäksi Hengeksi”?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Minun syntini poisti Pyhä Henki, eikä niillä ollut mitään tekemistä Saatanan veripelastuksen kanssa.

        Kun sivuutat Jeesuksen Golgatan ristin sovitustyön, sivuutat, ohitat pelastuksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on väittänyt Jeesuksen sovitusverta ”Pyhjäksi Hengeksi”?

        Ne jotka hokevat:
        Kiitos Jeesus verestäsi

        Ja laulavat:
        Golgatan veressä voimaa on. . .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun sivuutat Jeesuksen Golgatan ristin sovitustyön, sivuutat, ohitat pelastuksen.

        Jatka uskosi tapaan.

        Loppusijoituspaikassasi sinä huomaat, mihin veri sinut lopulta johdatti.

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Ne jotka hokevat:
        Kiitos Jeesus verestäsi

        Ja laulavat:
        Golgatan veressä voimaa on. . .

        Ei hokeminen mitään autakaan, ilman Jeesuksen vaikuttamaa uskoa.
        Sinuakaan ei auta herjasi, päinvastoin.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Ne jotka hokevat:
        Kiitos Jeesus verestäsi

        Ja laulavat:
        Golgatan veressä voimaa on. . .

        Jeesuksen veri on eri asia kuin Pyhä Henki.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Jatka uskosi tapaan.

        Loppusijoituspaikassasi sinä huomaat, mihin veri sinut lopulta johdatti.

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Ihana on Jeesuksen oman ”loppusijoituspaikka”. 😁
        Hylkää Jehovan todistajien oppi ja turvaa Jeesukseen, joka voi sinut pelastaa ikuiselta kadotukselta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hokeminen mitään autakaan, ilman Jeesuksen vaikuttamaa uskoa.
        Sinuakaan ei auta herjasi, päinvastoin.

        Miksi sinä olet jäänyt hänen uskosta osattomaksi?

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Jatka uskosi tapaan.

        Loppusijoituspaikassasi sinä huomaat, mihin veri sinut lopulta johdatti.

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        On syytä muistaa varoitus:
        Salatut käyvät julki,
        myös hankkeeet, jotka viekkaus
        toisilta kätköön sulki.
        Se mikä piiloon painetaan,
        paljaana kerran kohdataan,
        kun koittaa päivä Herran.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Miksi sinä olet jäänyt hänen uskosta osattomaksi?

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Saat kuvitella minusta mitä vaan. Tärkeintä on se, että Jeesus minut pelasti ja sovitti verellänsä. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat kuvitella minusta mitä vaan. Tärkeintä on se, että Jeesus minut pelasti ja sovitti verellänsä. 😁

        Miksi kiirehdit nauttimaan murhaajan tarjoamaa verta?

        Kun et malttanuta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö.

        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."

        Se on siinä.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Miksi sinä olet jäänyt hänen uskosta osattomaksi?

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Miksi et ksnna ristiäsi?

        ”Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni.”
        Luuk 14:27


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat kuvitella minusta mitä vaan. Tärkeintä on se, että Jeesus minut pelasti ja sovitti verellänsä. 😁

        Saatana sinut Jeesuksesta vuodattamalla verellä sovitti omaan syliinsä istumaan.

        Jeesus antaa omilleen sovituksen merkiksi Pyhän Henkensä. Kuten hän hieman ennen kuin esivalta pappeineen hänet tappoi, ilmoitti:

        Yksi kaste on Pyhän Hengen kaste

        Vähän ennen kuin Saatanan palvelijat Jumalan Pojan tappoivat,
        Hänellä oli jyrkkä kielto ja ilmoitus maailmaan jääville opetuslapsilleen:

        "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä.
        Siihen ei ole enää montakaan päivää.
        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin,
        ja te olette minun todistajani Jerusalemissa,
        koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Ennen opetuslapsia tämän kasteen sai tämä mies:

        Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
        "Tämä on juutalaisten kuningas."
        Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta.
        Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"
        Mutta toinen moitti häntä:
        "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?
        Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
        Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

        Vesikaste jäi tämän maailman ruhtinaalle, ja hänelle Golgatalla heitettyjen pappien tehtäväksi, Liitämällä ihmiset jäseniksi erihenkisiin kristinuskon lahkoihin.

        Ja kova riitely käy edelleen siitä upotetaanko vai valelellaanko vedellä.

        Pyhän Hengen kasteesta ei muuta tule kuin vesikasteella kastettujen herjaukset, koska tämä kaste annetaan aina suoraan taivaasta, ilman ihmiskäsiä:

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat.

        Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."- - -Taivaan hääpuku on Pyhä Henki:

        "Kun kuningas tuli sisään katsomaan juhlavieraitaan, hän näki siellä miehen, jolla ei ollut hääpukua.

        Hän kysyi tältä: 'Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?'

        Mies ei saanut sanaa suustaan."

        Huomatkaa, että tämä on mies.- - -Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
         "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. 
         Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
         Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana on Jeesuksen oman ”loppusijoituspaikka”. 😁
        Hylkää Jehovan todistajien oppi ja turvaa Jeesukseen, joka voi sinut pelastaa ikuiselta kadotukselta.

        Älä pelästy, kun ovella onkin vastassa Saatana, hiilihanko kädessään.

        Hänen vierellä virnuilevat sinulle Paavali ja Pietari.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Miksi kiirehdit nauttimaan murhaajan tarjoamaa verta?

        Kun et malttanuta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö.

        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."

        Se on siinä.

        Jeesuksen sovitustyö ristillä on pelastuksen ydin. Pyörimällä kehällisissä selitelmissä, olet kuin se kuuluisa kissa, joka kiersi kuumaa puuroa. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ksnna ristiäsi?

        ”Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni.”
        Luuk 14:27

        Korjaan: kanna


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ksnna ristiäsi?

        ”Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni.”
        Luuk 14:27

        Minun risti on sinunkin vihasi ja Pyhän Hengen hejauksesi.

        Kuoleman risti, ei kuulu valittujen kaulaan.

        Kun 1.3.1987 täytin 50 vuotta, pyysin vaimoltani lahjaksi pienen kultaristin 15x20 mm, ja siihen kaiverrettuna synytmäpäivä ja Jeesuksen ilmestyspäivä 11.8.1985.

        Vaikka Pyhä Henki oli 1,5 vuodessa paljon totuutta paljastanut, mutta vain pienen osan, koska en vielä ollut saanut Pyhää Henkeä.

        Vajaan vuoden se risti yötäpäivää kaulassani roikkui. Vuoden 1988 tammikuun alussa televisiossa keskusteli kolme piispaa naispappeudesta. Jokaisella navan päällä iso kultainen risti paksuissa ketjuissa.

        Katselun keskeytti Pyhä Henki, kysyen:

        "Miksi tahdot olla noiden tekopyhien kaltainen"?

        Sillä hetkellä riuhtasin ristin ketjuineen kaulasta ja laitoin sen Raamatun väliin, sille sivulle, jossa Jeesus sanoi heille:

        "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne.

        Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys.

        Siellä se iljetys, Saatanan tappoväline,  on tänäkin päivänä.
        Joka ei usko, tulkoon tarkistamaan.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Miksi kiirehdit nauttimaan murhaajan tarjoamaa verta?

        Kun et malttanuta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö.

        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."

        Se on siinä.

        Miksi halveksit ristiä? Jeesus ei halveksinut. Hän tiesi, että hänen piti kärsiä meidän kurjien syntien tähden.
        Getsemanessa hän hikoili veripisaroita, kun hän taisteli asian kanssa. Siellä hän lopullisesti päätti kärsiä meidän takiamme.
        Ei ollut helppo päätös!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen sovitustyö ristillä on pelastuksen ydin. Pyörimällä kehällisissä selitelmissä, olet kuin se kuuluisa kissa, joka kiersi kuumaa puuroa. 😁

        Helvetissä se puuro vasta kuumaa on, kun Golgatalta alkoi Jumalan lähettämä Raju eksytys

        MINÄ NÄIN GOLGATAN

        Jeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
        Kuolema tuolle miehelle!"

        "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

        Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

        Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

        Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

        "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

         "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

        " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

        "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
         Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

        "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

        Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
        Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:

         "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!- - -Oli Golgatalla yksi, joka sai valkeat vaatteet, ei verestä vaan Jeesuksen omasta puhdistusmenetelmästä:

        "Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät." 

        Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:

        "Tämä on juutalaisten kuningas."Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta. Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"

        Mutta toinen moitti häntä: "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta? Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."

        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."Jeesus vastasi:

        "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."
        - - -


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi halveksit ristiä? Jeesus ei halveksinut. Hän tiesi, että hänen piti kärsiä meidän kurjien syntien tähden.
        Getsemanessa hän hikoili veripisaroita, kun hän taisteli asian kanssa. Siellä hän lopullisesti päätti kärsiä meidän takiamme.
        Ei ollut helppo päätös!

        Raamatun erämaa

        On tämä maailma, johon Jumala johdatti esiäidin ja isän käärmeen johdatettaviksi.

        "Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"

        Nainen vastasi käärmeelle: "Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä.
        Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'"

        Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole.
        Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."

        Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.
        Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."

        Kun Jumala valitsi maailmasta ensimmäisen kansan omaksi kansakseen, ja Mooseksen, sekä hänen veljensä Aaronin papiksi, johdattamaan valittua kansaa tässä erämaassa.

        He automaattisesti valitsivat tuon viisaan käärmeen heitä johdattamaan. 40 vuotta he vaelsivat, kunnes Jumala antoi heille taivaasta todellista MANNAA:

        "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän."

        Mutta kun käärmeen johdolla pärjännyt kansa tajusi, ettei tämä ole alkuunkaan heidän johtajansa, käärmeen veroinen, kun tuli haukkumaan heitä Saatanan halujen tyydyttäjiksi.

        He olivat yksimielisesti samaa mieltä:
        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista? Hän on perillinen, tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

        Poika tapettiin ja niin saivat edelleen jatkaa erämaavaellustaan tämän maailman perillisen johdattamina.

        Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämaassa.

        Käärme vaihdettiin käärmeen tehokkaaseen tappovälineeseen kuoleman Ristiin.

        Mooseksen laki sai väistyä Uuden kristittyjen perustuslain ja sen asetuksen tieltä:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.

        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.

        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.

        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.

        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

        Siksi Johannes ilmoitti tämän jo vuonna 90.

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Älä pelästy, kun ovella onkin vastassa Saatana, hiilihanko kädessään.

        Hänen vierellä virnuilevat sinulle Paavali ja Pietari.

        Ei tarvitse pelätä. 😁
        Jeesus on luotettava, ei pettäjä, kuten sinä luulet.
        Jeesuksen sovitustyö on siitä takeena, että Häneen voi luottaa.
        Perillä voin myös keskustella veljieni Paavalin ja Pietarin ja Johanneksen kanssa, jotka myös luottivat Jeesuksen sovitustyöhön.
        Eikö Jeesus olekin ihana Vapahtaja?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Minun risti on sinunkin vihasi ja Pyhän Hengen hejauksesi.

        Kuoleman risti, ei kuulu valittujen kaulaan.

        Kun 1.3.1987 täytin 50 vuotta, pyysin vaimoltani lahjaksi pienen kultaristin 15x20 mm, ja siihen kaiverrettuna synytmäpäivä ja Jeesuksen ilmestyspäivä 11.8.1985.

        Vaikka Pyhä Henki oli 1,5 vuodessa paljon totuutta paljastanut, mutta vain pienen osan, koska en vielä ollut saanut Pyhää Henkeä.

        Vajaan vuoden se risti yötäpäivää kaulassani roikkui. Vuoden 1988 tammikuun alussa televisiossa keskusteli kolme piispaa naispappeudesta. Jokaisella navan päällä iso kultainen risti paksuissa ketjuissa.

        Katselun keskeytti Pyhä Henki, kysyen:

        "Miksi tahdot olla noiden tekopyhien kaltainen"?

        Sillä hetkellä riuhtasin ristin ketjuineen kaulasta ja laitoin sen Raamatun väliin, sille sivulle, jossa Jeesus sanoi heille:

        "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne.

        Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys.

        Siellä se iljetys, Saatanan tappoväline,  on tänäkin päivänä.
        Joka ei usko, tulkoon tarkistamaan.

        Älä luulekaan, että sinua vihaisin. Ainoastaan vastustan herjojasi ja vihaasi kaikkea Jumalan pyhää totuutta kohtaan. 😁


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Helvetissä se puuro vasta kuumaa on, kun Golgatalta alkoi Jumalan lähettämä Raju eksytys

        MINÄ NÄIN GOLGATAN

        Jeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
        Kuolema tuolle miehelle!"

        "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

        Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

        Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

        Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

        "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

         "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

        " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

        "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
         Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

        "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

        Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
        Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:

         "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!- - -Oli Golgatalla yksi, joka sai valkeat vaatteet, ei verestä vaan Jeesuksen omasta puhdistusmenetelmästä:

        "Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät." 

        Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:

        "Tämä on juutalaisten kuningas."Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta. Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"

        Mutta toinen moitti häntä: "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta? Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."

        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."Jeesus vastasi:

        "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."
        - - -

        Meissä on se merkittävä ja SUURI ERO, että sinä pidät Jeesuksen sovitustyötä eksytyksenä, minä pidän sitä, kuten Raamattu julistaa, suurena pelastuksena, jonka Jumala suunnitteli.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Raamatun erämaa

        On tämä maailma, johon Jumala johdatti esiäidin ja isän käärmeen johdatettaviksi.

        "Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"

        Nainen vastasi käärmeelle: "Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä.
        Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'"

        Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole.
        Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."

        Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.
        Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."

        Kun Jumala valitsi maailmasta ensimmäisen kansan omaksi kansakseen, ja Mooseksen, sekä hänen veljensä Aaronin papiksi, johdattamaan valittua kansaa tässä erämaassa.

        He automaattisesti valitsivat tuon viisaan käärmeen heitä johdattamaan. 40 vuotta he vaelsivat, kunnes Jumala antoi heille taivaasta todellista MANNAA:

        "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän."

        Mutta kun käärmeen johdolla pärjännyt kansa tajusi, ettei tämä ole alkuunkaan heidän johtajansa, käärmeen veroinen, kun tuli haukkumaan heitä Saatanan halujen tyydyttäjiksi.

        He olivat yksimielisesti samaa mieltä:
        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista? Hän on perillinen, tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

        Poika tapettiin ja niin saivat edelleen jatkaa erämaavaellustaan tämän maailman perillisen johdattamina.

        Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämaassa.

        Käärme vaihdettiin käärmeen tehokkaaseen tappovälineeseen kuoleman Ristiin.

        Mooseksen laki sai väistyä Uuden kristittyjen perustuslain ja sen asetuksen tieltä:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.

        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.

        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.

        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.

        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

        Siksi Johannes ilmoitti tämän jo vuonna 90.

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Herjaat lähes kaikkia Jumalan miehiä, jotka kukin tahollaan ja aikanaan tekivät Jumalan tahdon, vaikka lankesivatkin, mutta saivat armahduksen ja jatkoivat perille Jeesuksen luo. Samoin teen minäkin, armahdettuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse pelätä. 😁
        Jeesus on luotettava, ei pettäjä, kuten sinä luulet.
        Jeesuksen sovitustyö on siitä takeena, että Häneen voi luottaa.
        Perillä voin myös keskustella veljieni Paavalin ja Pietarin ja Johanneksen kanssa, jotka myös luottivat Jeesuksen sovitustyöhön.
        Eikö Jeesus olekin ihana Vapahtaja?

        Johannesta etkä minua tule sieltä löytämään, vaikka luihun koirasi kanssa kuinka etsisit.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Minun risti on sinunkin vihasi ja Pyhän Hengen hejauksesi.

        Kuoleman risti, ei kuulu valittujen kaulaan.

        Kun 1.3.1987 täytin 50 vuotta, pyysin vaimoltani lahjaksi pienen kultaristin 15x20 mm, ja siihen kaiverrettuna synytmäpäivä ja Jeesuksen ilmestyspäivä 11.8.1985.

        Vaikka Pyhä Henki oli 1,5 vuodessa paljon totuutta paljastanut, mutta vain pienen osan, koska en vielä ollut saanut Pyhää Henkeä.

        Vajaan vuoden se risti yötäpäivää kaulassani roikkui. Vuoden 1988 tammikuun alussa televisiossa keskusteli kolme piispaa naispappeudesta. Jokaisella navan päällä iso kultainen risti paksuissa ketjuissa.

        Katselun keskeytti Pyhä Henki, kysyen:

        "Miksi tahdot olla noiden tekopyhien kaltainen"?

        Sillä hetkellä riuhtasin ristin ketjuineen kaulasta ja laitoin sen Raamatun väliin, sille sivulle, jossa Jeesus sanoi heille:

        "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne.

        Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys.

        Siellä se iljetys, Saatanan tappoväline,  on tänäkin päivänä.
        Joka ei usko, tulkoon tarkistamaan.

        Voi voi voi!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meissä on se merkittävä ja SUURI ERO, että sinä pidät Jeesuksen sovitustyötä eksytyksenä, minä pidän sitä, kuten Raamattu julistaa, suurena pelastuksena, jonka Jumala suunnitteli.

        Valheella ja totuudella on suuri ero.

        Valheet vievät pimeyteen, totuus valkeuteen.

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

        Pahantekijät omat anonyymejä .

        Valossa vaeltava kirjoittaa omalla nimellään.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Johannesta etkä minua tule sieltä löytämään, vaikka luihun koirasi kanssa kuinka etsisit.

        Johannes on minun rakas veljeni Jeesuksessa.
        Hän kirjoitti mm. näin ihanasti:

        ” Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11

        Eikö ole hienosti sanottu? 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herjaat lähes kaikkia Jumalan miehiä, jotka kukin tahollaan ja aikanaan tekivät Jumalan tahdon, vaikka lankesivatkin, mutta saivat armahduksen ja jatkoivat perille Jeesuksen luo. Samoin teen minäkin, armahdettuna.

        Tällaisia ovat sinun jumalasi miehet olleet ja ovat edelleen:

        KRISTITYT HERÄTKÄÄ!
        Te juhlitte pyhien miestenne päivää, ja edelleen uskotte, että he Golgatalla voittivat Saatanan.
        Vaikka todellisuudessa Saatanan johdatuksessa tappoivat Jumalan Pojan, joka tuli nimittelemään heitä Saatanan halujen tyydyttäjiksi.
        Tämän tehtyään he aloittivat koko maailman laajuisen suuren juhlan voittonsa kunniaksi, kun Jumala lahjoitti heille esivallan pappeineen.
        Paaville piti rakentaa Vatikaani.
        Piispoille tuomiokirkot.
        Kirkkoherroille kirkot.
        Papeille rukoushuoneet.
        Lähetyssaarnaajille lähetyskentät
        Katulähetteille katunsa.

        Kaikki Saatanan tappovälineen, Ristin voiton kunniaksi. Eikä siinä suinkaan kaikki.
        Saatana saalis, Kristuksen ruumis, piti nostaa jokaisen jumalanhuoneen seinälle voiton merkiksi, kaikkien suudeltavaksi ja kumarrettavaksi.

        Kostoksi Jumalalle, joka Saatanan kerran taivaan loistosta maahan lähetti.:
        Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat!
        Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!
        Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt.

        Sen aika jokaisen ihmisen kohdalla on lyhyt, ja siksi sillä on kiire saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin:
        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö.
        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."
        Se on siinä.

        Näin oli Saatana saanut koko valtakuntansa yksimielisesti hylkäämään Jumalan käskyt:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka johdatin sinut pois Egyptistä, orjuuden maasta.
        Sinulla ei saa olla muita jumalia.
        Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.

        Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua.

        Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
        Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Perään on lähdetty:
        adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, harhaopit kristinuskon sisällä, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.
        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.
        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.

        Kristus jäi toiseksi, kun häet tapettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana on Jeesuksen oman ”loppusijoituspaikka”. 😁
        Hylkää Jehovan todistajien oppi ja turvaa Jeesukseen, joka voi sinut pelastaa ikuiselta kadotukselta.

        Aamen! Jeesus on uskollinen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä luulekaan, että sinua vihaisin. Ainoastaan vastustan herjojasi ja vihaasi kaikkea Jumalan pyhää totuutta kohtaan. 😁

        Tyhä totuus on Hengessä, eikä Saatanan sinullekin juottamassa Porton vihan viinissä

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat  (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Miksi kiirehdit nauttimaan murhaajan tarjoamaa verta?

        Kun et malttanuta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö.

        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."

        Se on siinä.

        Jeesuksen veri vuoti Golgatan kummulle, mutta sen vaikutus kestää ikuisesti!
        Tätä sinä et ikinä näy ymmärtävän.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Valheella ja totuudella on suuri ero.

        Valheet vievät pimeyteen, totuus valkeuteen.

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

        Pahantekijät omat anonyymejä .

        Valossa vaeltava kirjoittaa omalla nimellään.

        Sinun”totuutesi”, eli valhe sivuuttaa Jeesuksen sovitustyön ja siksi olet jo kauan sitten karahtanut karille.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Tällaisia ovat sinun jumalasi miehet olleet ja ovat edelleen:

        KRISTITYT HERÄTKÄÄ!
        Te juhlitte pyhien miestenne päivää, ja edelleen uskotte, että he Golgatalla voittivat Saatanan.
        Vaikka todellisuudessa Saatanan johdatuksessa tappoivat Jumalan Pojan, joka tuli nimittelemään heitä Saatanan halujen tyydyttäjiksi.
        Tämän tehtyään he aloittivat koko maailman laajuisen suuren juhlan voittonsa kunniaksi, kun Jumala lahjoitti heille esivallan pappeineen.
        Paaville piti rakentaa Vatikaani.
        Piispoille tuomiokirkot.
        Kirkkoherroille kirkot.
        Papeille rukoushuoneet.
        Lähetyssaarnaajille lähetyskentät
        Katulähetteille katunsa.

        Kaikki Saatanan tappovälineen, Ristin voiton kunniaksi. Eikä siinä suinkaan kaikki.
        Saatana saalis, Kristuksen ruumis, piti nostaa jokaisen jumalanhuoneen seinälle voiton merkiksi, kaikkien suudeltavaksi ja kumarrettavaksi.

        Kostoksi Jumalalle, joka Saatanan kerran taivaan loistosta maahan lähetti.:
        Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat!
        Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!
        Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt.

        Sen aika jokaisen ihmisen kohdalla on lyhyt, ja siksi sillä on kiire saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin:
        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö.
        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."
        Se on siinä.

        Näin oli Saatana saanut koko valtakuntansa yksimielisesti hylkäämään Jumalan käskyt:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka johdatin sinut pois Egyptistä, orjuuden maasta.
        Sinulla ei saa olla muita jumalia.
        Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.

        Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua.

        Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
        Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Perään on lähdetty:
        adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, harhaopit kristinuskon sisällä, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.
        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.
        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.

        Kristus jäi toiseksi, kun häet tapettiin.

        Ihan turhaan sinä massapostitat vanhoja valheitasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johannes on minun rakas veljeni Jeesuksessa.
        Hän kirjoitti mm. näin ihanasti:

        ” Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11

        Eikö ole hienosti sanottu? 😁

        Johannes oli altis totuudelle kuolemaan asti, siksi ei lähtenyt Paavalin ja Pietarin perään perustamaan Saatanalle seurakuntia. Siksi sai ilmoitettevaksi tämän Porton vihan viinistä, Jeesuksen verestä:

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat  (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Johannesta etkä minua tule sieltä löytämään, vaikka luihun koirasi kanssa kuinka etsisit.

        A. Minulla ei ole koiraa
        B. Apostoli Johannes on Jeesuksen luona
        C. Sinusta en tiedä, mihin olet matkalla, Jumala tietää. Ilman Jeesuksen sovitustyötä sinun EI käy hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen veri vuoti Golgatan kummulle, mutta sen vaikutus kestää ikuisesti!
        Tätä sinä et ikinä näy ymmärtävän.

        Ikuisesti kestää ja vie sinutkin sinne ikuisuuteen, murhaajan kaveriksi, joka veren sinulle juotti, että sai sinut helpolla omakseen, ilman ahdasta porttia ja harvojen pelastumista,


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Johannes oli altis totuudelle kuolemaan asti, siksi ei lähtenyt Paavalin ja Pietarin perään perustamaan Saatanalle seurakuntia. Siksi sai ilmoitettevaksi tämän Porton vihan viinistä, Jeesuksen verestä:

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat  (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.

        Sotket Jeesuksen seurakunnan ja porton.
        Paha moka!
        Yksi lukuisista mokistasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan sinä massapostitat vanhoja valheitasi.

        Kyllä minä sinunkin turhuuteesi tiedän, kun et kuulu kuulevien joukkoon:

        "Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 

        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

        He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

        Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.

        Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

         "Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.
         Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun”totuutesi”, eli valhe sivuuttaa Jeesuksen sovitustyön ja siksi olet jo kauan sitten karahtanut karille.

        Niin sivuuttaa, koska Saatana ei tappanut Jeesusta minun, vaan sinun tähtesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        A. Minulla ei ole koiraa
        B. Apostoli Johannes on Jeesuksen luona
        C. Sinusta en tiedä, mihin olet matkalla, Jumala tietää. Ilman Jeesuksen sovitustyötä sinun EI käy hyvin.

        Muistele sanojasi silloin, kun sielusi näkee sen, joka sinulle Jeesuksen verta juotti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sotket Jeesuksen seurakunnan ja porton.
        Paha moka!
        Yksi lukuisista mokistasi!

        Jeesus ei perustanut tähän Saatanan haltuun jätettyyn maailmaan exdes yhtä ainoaa seurakuntaa.

        Vaan perustajat olivat Saatanalle heitetyt Paavali ja Pietari:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Niin sivuuttaa, koska Saatana ei tappanut Jeesusta minun, vaan sinun tähtesi.

        Meidän jokaisen synnit veivät Jeesuksen ristille kärsimään.
        MUTTA, koska Jeesus oli viaton, synnitön, kuolema ei voinut Häntä pitää.
        KIITOS JUMALALLE!


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Muistele sanojasi silloin, kun sielusi näkee sen, joka sinulle Jeesuksen verta juotti.

        Kiitän Jeesusta ikuisesti siitä, että Hän sovitti minunkin syntini.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Johannes oli altis totuudelle kuolemaan asti, siksi ei lähtenyt Paavalin ja Pietarin perään perustamaan Saatanalle seurakuntia. Siksi sai ilmoitettevaksi tämän Porton vihan viinistä, Jeesuksen verestä:

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat  (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.

        Demonisoimalla Jeesuksen apostoleja teet äärimmäisen pahan virheen, josta itse kärsit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidän jokaisen synnit veivät Jeesuksen ristille kärsimään.
        MUTTA, koska Jeesus oli viaton, synnitön, kuolema ei voinut Häntä pitää.
        KIITOS JUMALALLE!

        Älä ihmettele, kun saat hänet ensimmäisen kerran Viimeisellä tuomiolla kohdata:


        "Kun kuningas tuli sisään katsomaan juhlavieraitaan, hän näki siellä miehen, jolla ei ollut hääpukua.
        Hän kysyi tältä: 'Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?' Mies ei saanut sanaa suustaan."

        Ei myöskään naiset saa sanoja suustaan.


        IHMISET HUOMIO,
        NÄIN ALKAA TUOMIO!

        Kun taivaan torvet alkaa soittaa,
        viimeisen tuomion aika koittaa.
        Hän kutsuu lampaat oikealle,
        te annoitte kodin kulkijalle.
        Kun oli nälkä ja alaston,
        te annoitte kumpaakin: tässä on.
        Väärämieliset vuohet vasemmalle.
        Ette kotiinne kutsuneet silloinkaan,
        kun tulin kylmältä suojaa hakemaan.
        Kun olin yksin ja onneton,
        te huusitte tuossa piru on!
        Oikeamieliset pääsevät oikealle,
        taivaan riemuun katon alle.
        Väärämieliset jäävät vasemmalle,
        taivaan juhlista ulkosalle.
        Ei verisissä vaatteissa milloinkaan,
        päästä Karitsan häihin juhlimaan.
        Pyhä Henki on taivaan hääpuku,
        johon puetaan valittujen suku.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kyllä minä sinunkin turhuuteesi tiedän, kun et kuulu kuulevien joukkoon:

        "Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 

        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

        He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

        Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.

        Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

         "Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.
         Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

        Miksi minä sinun eksytystäsi kuuntelisin, kun sinä et Jeesuksen sovitustyölle ja -verelle kohdista muuta kuin halveksuntaa ja herjaa???
        Ei, en lähde suden matkaan.
        En missään tapauksessa.
        Pysyn Jeesuksen Kristuksen matkassa, Hänen, joka kärsi ja kuoli minunkin syntieni tähden, mutta joka elää Pyhän Henkensä kautta minussa ja vie perille Taivaan kotiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Demonisoimalla Jeesuksen apostoleja teet äärimmäisen pahan virheen, josta itse kärsit.

        Paavali itsensä demonisoi:

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Kun sai mukaan apostolit, Johannesta lukuunottamatta, sitten monikossa:

        Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?
        Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?

        Jumala oli oikemielinen kun hänen vihansa kohtasi niin Paavalin kuin Pietarinkin Roomassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi voi!!!

        On hyvä harjoitella voivottelua tulevaisuutta varten.

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te puhdistatte maljanne ja vatinne ulkopuolelta, mutta mitä niissä on sisällä: riistoa ja hillittömyyttä!

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat.
        Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minä sinun eksytystäsi kuuntelisin, kun sinä et Jeesuksen sovitustyölle ja -verelle kohdista muuta kuin halveksuntaa ja herjaa???
        Ei, en lähde suden matkaan.
        En missään tapauksessa.
        Pysyn Jeesuksen Kristuksen matkassa, Hänen, joka kärsi ja kuoli minunkin syntieni tähden, mutta joka elää Pyhän Henkensä kautta minussa ja vie perille Taivaan kotiin.

        Siksi eivät kristityt kuuntele, koska Saatana on Jeesuksen verellä antanut teille laumasuojan Pyhää Henkeä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen sovitustyö ristillä on pelastuksen ydin. Pyörimällä kehällisissä selitelmissä, olet kuin se kuuluisa kissa, joka kiersi kuumaa puuroa. 😁

        Juurikin noinikkäästeen!


      • Anonyymi

        Oliko siihen syy?
        Olet ehkä painava pahan tuoma ihminen,kukaan ei halua lahko kirjoitusta joka on ahdistavaa.
        Usko on väkevä mutta se vie pään sekaisin,kuten monella olen huomannut.Järki ei enään ymmärrä ja sinisiä pillereitä joutuvat ottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sivuutat Jeesuksen Golgatan ristin sovitustyön, sivuutat, ohitat pelastuksen.

        Sun, Herra, pyhä tahtosi
        tee aina mulle rakkaaksi,
        mua heikkoa sä kanna.
        Mua totuudessas varjele,
        sun seurakuntaas suojele
        ja viimein ilos anna.


    • Anonyymi

      Jumala meitä auttakoon elämään Hänen tahtonsa mukaisesti!

    • Anonyymi

      Yhtä paskasti kohtelen kun ne kohtelee minua, helppoa.

    • Anonyymi

      Elä nyt viitsi. Jos ei usko kuten te, ihminen joutuu helvettiin. Etkä voi luopua helvettiuskosta, koska silloin putoaa pohja pois käsityksestä oikeasta uskosta mikä takaa pelastuksen Jeesuksessa. Eihän pelastukseen pääse muita uskontoja pitkin. Jos ei ole helvettiä, miksi pitäisi uskoa pelastukseen, mitä se sitten olisi?

      Eli kristinuskon on läpeensä itsekäs mikä lähtee oman sielun pelastuksesta. Mitä ihmettä on tuo lähimmäisestä hurskastelu, muut teidän silmissä uskovat paholaisen uskontoihin ja heidän heille todet uskonnolliset kokemukset ovat paholaisesta. Teidän silmissä he ovat kadotettuja. Onko niillä nyt jokin arvo? Täällä jotkut iloitsivat että Venäjä pelastaa syyriassa kristittyjä. Ketkä sielä kuoli? Muslimit.

      Ei ole mitään keinoa todistaa ihmisten kesken mikä on oikea usko, sen takia yk on julistanut uskon ja ajattelun vapauden ja sen ettei niitä voi käyttää toisten sortamiseen uskon nimissä, anteeksi TOTUUDEN!

      • Puhut asiaa. Oma suhtautumiseni uskoon on se, että jos ihminen saa uskosta tukea, turvaa ja halua elää luontoa ja kanssaihmisiä rakastaen ja kunnioittaen, saa hän uskostaan hyvän ja väkevän selkärangan elämälleen, Tämä koskee kaikkia uskontoja. Ne joilla ei ole jumaluskoa, on yhtä lailla sisäinen kaipuu rehelliseen ja muuta luontoa kunnioittavaan elämään. Hyvyys on rakennettu ihmisen perimään, muutoin ei karvaton vajavainen ihmisotus olisi milloinkaan selviytynyt julman mutta oikeudenmukaisen ja kauniin luonnon kurimuksessa.


      • Anonyymi
        Aslan.tsto kirjoitti:

        Puhut asiaa. Oma suhtautumiseni uskoon on se, että jos ihminen saa uskosta tukea, turvaa ja halua elää luontoa ja kanssaihmisiä rakastaen ja kunnioittaen, saa hän uskostaan hyvän ja väkevän selkärangan elämälleen, Tämä koskee kaikkia uskontoja. Ne joilla ei ole jumaluskoa, on yhtä lailla sisäinen kaipuu rehelliseen ja muuta luontoa kunnioittavaan elämään. Hyvyys on rakennettu ihmisen perimään, muutoin ei karvaton vajavainen ihmisotus olisi milloinkaan selviytynyt julman mutta oikeudenmukaisen ja kauniin luonnon kurimuksessa.

        Itse olisin nuorena tehnyt itsarin, tai juonut itseni alkoholistiksi jos en olisi tullut uskoon. Usko Jeesukseen siis pelasti minut sekä ajallisesti, että ikuisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olisin nuorena tehnyt itsarin, tai juonut itseni alkoholistiksi jos en olisi tullut uskoon. Usko Jeesukseen siis pelasti minut sekä ajallisesti, että ikuisesti.

        Hyvä näin. Siunausta elämääsi.


      • Anonyymi
        Aslan.tsto kirjoitti:

        Hyvä näin. Siunausta elämääsi.

        Kiitos samoin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin!

        Kiitos


    • Anonyymi

      Tämä on tärkeää.

    • Anonyymi

      Onko tää Jehovan todistajien roskaa 1800 -luvun amerikasta?
      He ovat todella sairaita,hylkäävät omansa ja inhoavat ihmisiä..
      Hyi helvetti mitä amerikan lahko roskaa !!
      Jehovan todistajat ovat saastaa,kaiken sen päälle orjuuttavia rottia ihmiselle!
      PAHOLAISEN SEURAKUNTA!

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe