ja kepulaiset sitä hurmiossa palvoo kun kansa palelee
LINTILÄ LÄHETTI TAASKIN SÄHKÖNSIIRTOLASKUN
24
58
Vastaukset
- Anonyymi
pitää vain uskoa ja toivoa että PS,hoitaa vaalien jälkeen tämän lintilän tekemän vääryyren kansaa kohtaan
- Anonyymi
kepulaiset ohisalon johtamina ovat jo varautuneet puolasta tulevaan kalifaatin poikien tulvaan,on päivän uutinen
- Anonyymi
ohisalo vaatii kovempia rankaistuksia jengiläisille,ennen ei ole välittänyt mitään kun omia lapsia eiole ollut vaarassa,mutta nyt tuli hätä kun on itse porsimassa
- Anonyymi
Ja Persut paskoo housuihinsa.
- Anonyymi
lintilää pitääs tanssittaa katajakepin tahtiin niin kuin muitakin punikkeja aikoinaan lapualla,kun teki niin kauhian rötöksen ja petti kansan orotukset sähkönsiirtohintojen alennusyrityksessä
- Anonyymi
Tämä Persupölvästi tarvitsis vähän Muhammad Alin höykytystä jotta häipyis sähkönsiirto asiat lopullisesti mielestä joka päivä jankkaat samaa asiaa.
- Anonyymi
päivän uutinen,mustakuono yritti veitsi iskua oslossa, reippaat poliisit ajoi autolla yli,kannattaisi suomen poliisin ottaa siitä oppia kuinka kansalaisia pitää suojella,elikkä tähtäin vain keskelle ottaa eikä mihinkään jalkaan,taikka ainakin keskimmäiseen jos on niin hellämielinen että haluaa vain haavoittaa
- Anonyymi
Cassius Cley sais vähän tanssahdella ja näyttää näille persupölvästeille mistä kana kusee.
- Anonyymi
nämä kepulaiset on verrattoman hauskaa sakkia,meno on kuin usassa kun obama halusi antaa koko kansalle halvan terveyrenhoiron niin hänet uhattiin murhata,vaikka tarkoitus oli vain auttaa kansaa,täällä taas kepu juhlii sitä että lintilä sabotoi siirtohintojen alennusyrityksen tahallaan,kukaan muu kuin kepu ei ymmärrä mikä tarkoitus tai hyöty siitä lintilälle oli
- Anonyymi
Persujen hölynpölyä tuo jauhantaa Trumopi vastusti ja vastustaa edelleen terveydenhoidon uudistusta vaan entä Persut Halla laho se vaan ylistää Trumppia ja kannattajat perässä on tämä porukkaa nämä Persut ei noita Suomenmaa tarvitse milloinkaan.
- Anonyymi
SDP näiden munausten takan. SDP kiikuttaa meidän rahoja muille maille vierahille miljarditolkulla. Meidän sähkölaskuihin ne rahat pitäs mennä ei etelän velttojen.
- Anonyymi
Nytkö se on SDP syyllinen ensin oli Kepu nyt tämä Persupöljäke ampuu haulikolla joka suuntaan jotta löytyy syyllinen kun omasta pölvästiporukasta ei oo muuhun kuin keskenään tappelee ja vasarat ja nyrkit heiluu milloin missäkin.
- Anonyymi
pane lisää paatosta textiin jos siten vaikka joku sitä uskois,koska totuus on se että siirtomaksujen sabotointiin on yksin syyllinen kepu ja vain kepu ja sieltä lintilä.kukaan muu ei ole tyytyväinen tähän kepun järjestämään järjettömään katasrofiin kuin kepulaiset,jotka yrittävät valeilla muuttaa mustaa valkoiseksi koska vaalit on tulossa
- Anonyymi
Persupöljäkkeet ovat aina persupöljäkkeitä. Ensin ryypätään ja sitten tapellaan. Ja lopuksi ollaan käräjillä. Ei mitään uutta auringon alla.
- Anonyymi
Mitä sie huomenna keksit vieläkö sähkönsiirtomaksut kyrsii vai joku muu kepulaisten tekemä korotus.?
- Anonyymi
kuinka sulle tuli lintilän lähettämä siirtolasku minä sain palautusta lisäksi pahoittelut maksamistani ylimääräisistä summista mutta minä en olekkaan lintilän sähköyhtiön alueella missäpäin sen omistama yhtiö toimii joka sen nimissä laskuja lähettää
- Anonyymi
Se Lintilän sähköyhtiö toimii Persujen puoluetoimiston trollien pääkopan sisällä kuluttavat mainitsemaansa sähköä henkilökohtaiseen mustamaalaamiseen mikä on jopa Persuilta ala-arvoista.
- Anonyymi
sähkönsiirtohintoja lintilän piti korjata niin kuin omakotiliiton kansalaisalotteeseen oli vaatimukset kirjannut,vain kepulta löytyy niin suurta typeryyttä että yhtään kohtaa ei saatu korjattua,päin vastoin entiset hinnat saavat jäärä voimaan,vain tulevia korotuksia alennettiin 15%-8% mutta perusmaksua saaraan nostaa mielinmäärin, eikä kilpailua vapautettu,siihenkin olisi ollut mahrollisuus koska monopoli on EU kilpailulain vastainen,nyt on rakentella joka kuntaan myllyjä, samalla olisi voinut vetää kaapelit joka savuun ja monopoli olisi murrettu, asukkaat ja teollisuus olisi saanut halpaa sähkönsiirtoa, ja kunnat rikastuneet miljoonien tuloina,niin kuin s-joki yli 10 miljoonaa vuosittain
- Anonyymi
Voi alhaista tilaa ja ääretöntä typeryyttä.
- Anonyymi
SEKÖ ETTÄ LINTILÄ NOSTIKIN SÄHKÖNSIIRRON HINTAA KUN OLISI PITÄNYT LASKEA,siinä olen kanssas samaa mieltä
- Anonyymi
Odotahan nyt vaan persupölvästi rauhassa vuoden vaihteen yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotahan nyt vaan persupölvästi rauhassa vuoden vaihteen yli.
päivän uutinen viro puolittaa sähkönsiirtohinnat pienituloisten ahrinkon vuoksi,mitä tekee kepun lintilä nostaa hintaa 8%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
päivän uutinen viro puolittaa sähkönsiirtohinnat pienituloisten ahrinkon vuoksi,mitä tekee kepun lintilä nostaa hintaa 8%
lintilä nyt vuorostaan tyri vaasan akkutehrashankkeen,ajaakohan se koko suomen konkursiin ennen kuin hallitus vaihtuu,akkutehraskin varmasti lähti koska lintilä nostaa ensikin vuonna 8% sähkönsiirtohintoja entisten lisäksi,ensin lähti paperi tehras samasta syystä ja monta monituista muuta on muuttanut itärajan taakse samasta syystä
- Anonyymi
OMAKOTILIITON pitäisi haastaa suomen hallitus ja lintilä laittoman monopoliaseman sallimisesta ja suojelusta EU tuomioistuimeen, mikä on täysin EU kilpailulain vastainen, ja asianomaiseksi ja oikeuren hakijaksi kaikki ne ainakin jonka nimi oli kansalaisalotteessa sähkönsiirtohintojen alennusasiassa, ja muutkin lintilän päätöksestä kärsineet kuten koko suomen teollisuus,ja minä olen tosissani koko kansaa on kepulaiset pettäneet ja tahallaan sabotoineet koko yrityksen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662