Vasemmistoliittohan on väärällään äärivasemmistolaisia, on kommareita ja anarkisteja. Ja onhan puolueen puheenjohtajakin vanha anarkisti, joka diggasi Antifaa - varmaan pitää siitä vieläkin.
Mitä mieltä vasurit on äärivasemmistosta ja sen uhasta?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niistä ole mihinkään, se nähtiin jo vuonna 1918.
- Anonyymi
Ovat kuulemma lähdössä istumaan manskille vastalauseena Puolalaisia vastaan...
- Anonyymi
Hyvin joutaavat. Tulossa pakkaset huomisesta lähtien.
- Anonyymi
Anarkistit ovat aina oikeistolaisia, vasemmistoanarkisteja ei ole olemassakaan. Anarkisti tavoittelee tilaa jossa ei ole lainkaan minkäänlaista valtiovaltaa, vaan jossa pätee ainoastaan vahvimman oikeus - eli se anarkismi on oikeistolaista.
- Anonyymi
Höpöhöpö, hesankin anarkot ovat puhtaasti äärivasemmistolaisia. Joku vuosi takaperin ryöstivät vielä lipputangoista Suomen lippujakin ja polttivat ne.
- Anonyymi
Eli Rasmus, Vihreät, Silakat, Antifa, Elokapina, Kuokkavieraat, SDP, Varisverkko jne ovatkin oikeasti nazi-järjestöjä? Sitä minä olen pitkään jo epäillyt.
- Anonyymi
Äärioikeistolaistista olen huolissani. Eivät ole sivistyneitä. Kommunismi on hävinnyt ja vesemmisto hakee paikkaansa, mutta ei löydä sitä sateenkaariperheestä. Ihmisten oikeat tarpeet ovat etusijalla. Ja huoli maailmasta. Äärioikeisto on vain harhaisia hörhöjä, kellä maastopuvut ja aseet, kellä huikeat jutut:-)Niinkuin Halla-aholla aikoinaan, rikolliseksi päätyneellä.
- Anonyymi
persut ovat häpeäksi Suomelle! eikö tietä persuja yhtään hävetä?!
- Anonyymi
Lahtarit rautaa, nehän ampu syyttömiä jo aikoinaan. Kovia kundeja.
- Anonyymi
Äärivasurit pitää panna töihin velttoilemasta kelan tuilla. Veltto etkö pysty mihinkään ilman tukia.
- Anonyymi
Yksi äärivasemmistolainen iskuryhmä hyökkäsi juuri kirjamessuille.
Ellei noita äärivasemmistoryhmittymiä nyt saada pysäytettyä, niin kirjaroviot on täyttä totta Suomessakin. - Anonyymi
Hyvää mieltä olen.
- Anonyymi
SDP on äärisosialistinen puolue, jota johtaa Valtakunnanministeri Kom-Marin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840