Kyllä on karmaisevaa luettavaa! En olisi ikipäivänä voinut kuvitella, että tälläista voi Suomessa tapahtua. Oman nautinnon tavoittelun seurauksena aiheutettu ikuisesti elämää varjostavat ahdistavat muistot. Onneksi asia tuli edes nyt julkiseksi, koska muutoinhan uhreja olisi tullut koko ajan lisää. Kunnioitan uhriksi joutunutta, että uskalsi tuoda asian julkisuuteen, koska muutoin tuonlaista hirviömäistä toimintaa ei saada millään kuriin. Nyt tässä on hyvä esimerkki siitä, että vaikka sitä omaisuutta on kuinka paljon hyvänsä perinyt, ei se siitä huolimatta anna oikeuksia aivan kaikkeen. Rahalla kun ei selviä ihan kaikesta, ja hyvä niin. Koko laji sai synkän leiman pitkäksi aikaa ja valmentajilta varmasti tullaan vastaisuudessa vaatimaan samanlaiset taustojen selvittelyt kuin nykyään lasten kanssa toimiville.
Tämän päivän Iltasanomissa mielenkiintoinen juttu..Raviurheilusta (?)
Anonyymi
0
211
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307