Kiurun terveysturvallinen koronanhoito takaisin tai tulee Musta Joulu - 55 koronakuolemaa 11 pvä:ssä

Anonyymi

Koronaan kuollut Suomessa 11 päivässä (29.10. - 8.11.) 55 ihmistä! Tämäkö hallinnassa?
Bisnes edellä menevä koronanhoito kusahtaa reisille.
Kurvisen ja Lintilän tilalle taas Kiuru, jonka johdossa 3 ensimmäistä aaltoa hoidettiin maailman parhaiten (Der Spiegel ykkössija) terveysturvallisuus edellä.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koronakuolemista media vaikenee, koska sitä ei voi käyttää agendan ajamiseen. Kuolleet riskiryhmän rokotettuja mm. vanhuksia ja monisairaita. 82v mediaani-ikä / 95% useamman perussairauden omaavia = rokotettuja riskiryhmiä ei rokotteista kieltäytyviä foliohattusalkkareita tai VKK-persuja.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ole muuten selvin päin ollut kyseinen lantion puristelija.
        Enemmänkin veikkaisin että Viron tuontia, Kiuru on tainnut erikoistua antamaan huomiota sikäläisille herroille.

        Mutta täytyy kyllä todeta että ei kyllä viisari paljoa värähtäisi jos Kiurun kaltainen susi-ruma tulisi vastaan.


    • Anonyymi

      FFP2 hengityssuojaimet heti käyttöön. Hinta alkaen alle 0,40€/kpl (Prisma 9,90€/25kpl). Malli muistuttaa vielä enempi kirurgista maskia, ei siis koirankuonokoppa. Väreinä mm. musta.

      FFP2 suojain suojaa oikeasti sen käyttäjää ilmassa olevilta virusaerosoleilta, kirurgiset maskit enempi muita köhijän kasvoilla tämän virusaerosolipäästöiltä.

      Pitää muistaa että maskit/FFP2 suojaimet voi käyttää uudelleen 3-4 vrk huoneilmassa kuivaamisen jäljeen, jossa ajassa sars-cov-2 virukset kuolleet ja suojain kuivunut, jotta hengitysvastus uuden suojaimen tasoa. Muista siis vähintään 72h kuivaus.

    • Anonyymi

      Hoidetaanko täällä bisnestä vai koronaa?

      • Anonyymi

        Kyllä bisnes edellä mennään sotepolitiikassa, kun Fimea ja Valvira eivät paljasta kaikkia koronarokotteiden oireita ja kuolemia, vaan suojelevat rokote- ja lääketeollisuutta.


    • Anonyymi

      Haluavat laajentaa "Lupa tartuttaa" - passin käyttöä, että pahimmat koronalinkobisnekset mm. kapakat saadaan pidettyä auki ja asiakkaissa. Täysin vastuutonta raha edellä menevää politiikkaa. Onko kepu uhkaillut taas hallituserolla ellei toimita näin?

    • Anonyymi

      Joo Tanska teki "flunssasta" taas yleisvaarallisen tartuntataudin, jollainen se onkin. Vielä kun saadaan passilla tartuttavat kuriin ja testaaminen mm. pikatestit niin tilanne ehkä paranee.

    • Anonyymi

      Kyllä kaikki kuolemat ovat minun aiheuttamia, kun olen rokottamaton. Sori. Mä vaan pelkään sitä piikkiä niin kovasti, kun sen ottaminen sattuu niin paljon. Sen takia maailmalla kuolee ihmisiä.
      En ole saanut korona tartuntaa, mutta luultavasti olen kyllä tartuttanut sen eteenpäin. Näin olen mediasta ymmärtänyt. Ja mitä media ja some sanoo ni senhän on oltava totta. Että anteeksi vielä nämä miljoonat kuolemat.

    • Anonyymi

      aivan sama mitä enää tehdään kyllä se musta joulu on edessä kunhan vielä pikkujoulujuhlijat vetävät juhlansa läpi niin överiksi menee.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe