Miksi feministiset naiset ovat yleensä ulkonäöltään keskiverron alapuolella

Anonyymi

Olen tätä hommaa miettinyt jo pitkään. Uskaltaako tämmöisestä keskustelua edes avatakkaan, ettei joudu leimatuksi? En halua loukata ketään, mutta mietin että onkohan esimerkiksi huonolla fyysisellä, ja henkisellä kunnolla joku suora yhteys tuollaiseen ääriajatteluun.

Olen huomannut että lähestulkoon aina kiihkofeministi on ylipainoinen, lyhythiuksinen, ja myös arjessa kiukkuisen vihainen henkilö. Usein viha miehiä kohtaan korostuu yliampuvana tarpeena lääppiä lemmikkieläimiä, esimerkiksi koiria, kissoja, tai hevosia. Tämä on ymmärrettävää, koska nuo karvaiset kaverit eivät osaa samalla tavalla sanoa vastaan kuin toinen ihminen, tai anna suoraa epäonnistumisen tunnetta vaikka itse kämmäilisi vähän enemmänkin. Olet aina niskan päällä kun on lemmikeistä kyse.

Samat piirteet korostuu myös feminismiä räikeän yliampuvasti kannattavissa miehissä, kun asiaa miettii. Onko muita jotka on tätä asiaa pohtineet, nyt kun tasa-arvoistumisen, mediamylläyksen ja muun takia tämmöiset hommat on enemmän pinnalla uutisissa, somessa ja muualla?

Feminismi itsessään on hyvä asia, lasken itseni feministiksi, mutta tietynlainen stereotypia on selkeästi huomattavissa. On selvää, että tyytymättömyys omaan itseensä, ja omaan elämäänsä heijastuu tarpeena ampua tämmöisessä asiassa yli möykkäämisellä ja kaiken muun tuomitsemisella vääräksi, tällä viittaan nimenomaan epäonnistuneisiin ihmissuhteisiin, ylipainoon ja muuhun. Olen avoimesti näistä asioista jo ystävieni kanssa keskustellut, enkä selkeästi ole ainut joka tätä asiaa miettii, ja monella miespuolisella (itsekin olen siis mies) feminismin puolestapuhujalla harmittaa miten hyvä asia saadaan huonoon valoon liian agressiivisella kommentoinnilla ja ulostulolla.

49

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vitun sika!

      • Anonyymi

        Perustelisitko miksi sanot noin? Osuinko kenties oikeaan, ja se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa? Ulosantisi perusteella olet juuri sellainen ääritapaus mistä aloituksessani koitin kertoa.


    • Anonyymi

      "Miksi feministiset naiset ovat yleensä ulkonäöltään keskiverron alapuolella"

      "Feminismi itsessään on hyvä asia, lasken itseni feministiksi"

    • Anonyymi

      Joo, olen itse nainen ja kyllähän feministit ovat ihan oma porukkansa. Koira pitää hankkia, että voi harjoitella sen tulevan sulhon varalta.. ei nyt sitä kuitenkaan, kai. Vaan pärjäämistä edes jollekin toiselle. Ja onhan se kiva kun on edes joku, jonka kanssa nukahtaa.

      Feministit löytyy yleensä sieltä luokan takarivistä vitosen oppilaista. Tai sitten onhan noita paremmissakin oppilaissa sellaisia heikkoja litran mittoja eturivissäkin, jotka ihailevat kovia muijia. Gangstoja eli rikollisia.

      Feministipojat ovat itselleni täysi arvoitus. Kai ne yrittävät epätoivoisesti uida sinne esittämällä sankaria. Jotain miellyttämisen tarvetta.

      Sairastahan tuo on. Yritän olla säälimättä, mutta kyllä heitä pitäisi ymmärtää heitäkin.

      • Anonyymi

        Kauheen kauniisti puhut muista ihmisistä. Ja mikä sinä itse olet? Millainen ihminen?

        Mikä on "heikko litran mitta eturivissä"?


      • Anonyymi

        Olen mies ja jotenkin älyni komentaa minua asiaa tarkasti mietittyäni puolustamaan naisten tasa arvoa esim.hallinnoissa ja myös palkoissa!Naiset ja miehet pitää olla yhtä perhettä kokonaisuudessa.
        Ihmisen ruumiinrakenteella ei ole ylivertaista asemaa älyllisesti.Kauneus luo viettelyksen kylläkin herkemmin!


    • Anonyymi

      Tjaa, jokainen pitää itseään muita parempana. Vaikka ympäristö ei tukisi käsitystä, voi nykyään vaihtaa oikean ympäristön someen, josta löytyy kannatusta jokaiselle ideologialle. Siksi onkin varsin helppoa kuulua johonkin ideologiaan, jossa kaikki puhuvat samaa suuta ja jossa saa tuntea itsensä ei pelkästään yhtä hyväksi, vaan jopa muita paremmaksi.

    • Anonyymi

      Kenenkään naama ja keho ei ole sinua varten olemassa. Ikävä tuottaa pettymys jos niin olet aina luullut. Kauniit ihmiset eivät laittaudu juuri sinua varten eivätkö rumat ole rumia jotta sinä pääsisit ääneen valittamaan. Jos totta puhutaan monet rumentavat itsensä tarkoituksella jotta saisivat olla kaltaisiltasi ällötyksiltä rauhassa.

      • Anonyymi

        Just niin. Nainen meikkaa ja laittautuu hamosiin sekä korkeisiin korkoihin vain itseään varten. Tämän luin naistenlehdestä.


      • Anonyymi

        Mutta ketä varten nainen vetää kireät leggarinsa ylös siten, että kamelinvarvas näkyy? Eihän nainen itse sitä näe.

        Hyvin yleinen ilmiö kesäaikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. Nainen meikkaa ja laittautuu hamosiin sekä korkeisiin korkoihin vain itseään varten. Tämän luin naistenlehdestä.

        Ehkä jotain tiettyä varten. Mutta ei taatusti sinua varten. Siitä voit olla varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotain tiettyä varten. Mutta ei taatusti sinua varten. Siitä voit olla varma.

        No mutta, mistäs sinä tiedät, kenen unelmien prinssi minä olen? Ainakin moneen koekäyttöön olen päässyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotain tiettyä varten. Mutta ei taatusti sinua varten. Siitä voit olla varma.

        Sepä kummallista. Kun nainen tulee kotiin "jonkun tietyn" luokse, hän vaihtaa vaatteet mukaviin pieruverkkareihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. Nainen meikkaa ja laittautuu hamosiin sekä korkeisiin korkoihin vain itseään varten. Tämän luin naistenlehdestä.

        Ihan vain kuriositeettina. Suomineito maailmankartalle- ketjuun tultiin mainostamaan tiina wiikin blogia. Myös tämä Oulun aktivistikaksikko on itse osoittanut olevansa kovin kiinnostuneita nimenomaan feministien ulkonäkökysymyksistä. Erityisen sydäntä lähellä näyttää olevan saara särmän ulkoisen olemuksen analyysi. Lokka mm. kuvailee Särmää puhujakorokkeella "todella feministin näköiseksi naiseksi" ja tiina vttuilee pilkallisesti itsenäisyyspäivän marssilla lihaville naisille.

        Kysymys: Koska naisten ulkoinen olemus on siis aina muita ihmisiä varten olemassa, ja nainen laittautuu kauniiksi aina _kaikkia_ miehiä varten, kenties naisiakin, tämäkin pitää sitten tulkita samoin.

        https://wiiktiina.blogspot.com/2021/11/totuus-valko-venajan-hadanalaisista.html?m=1

        Tiina on siis tarkoituksella laittanut nätin batiikkivärjätyn mekon päälleen antavine kaula- aukkoinen ja paljastavine käsivarsineen ja matkustanut valko venäjälle asti flirttailemaan turvapaikanhakijamiehille? Jos hän ei haluaisi tehdä vaikutusta noihin kuvassakin esiintyviin miehiin hän luonnollisesti olisi pukeutunut pieruverkkareihin. Tiina ei ole laittautunut vain itseään varten sen enempää kuin vaikkapa miesystäväänsä varten. Hän on kaikesta päätellen laittautunut noita turvapaikanhakijamiehiäkin varten tehdäkseen heihinkin seksuaalisen vaikutuksen, niinkö?

        Tämä on siis sinun omaa logiikkaasi kuin myös tämän oulun kaksikon omaa logiikkaa, ei minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vain kuriositeettina. Suomineito maailmankartalle- ketjuun tultiin mainostamaan tiina wiikin blogia. Myös tämä Oulun aktivistikaksikko on itse osoittanut olevansa kovin kiinnostuneita nimenomaan feministien ulkonäkökysymyksistä. Erityisen sydäntä lähellä näyttää olevan saara särmän ulkoisen olemuksen analyysi. Lokka mm. kuvailee Särmää puhujakorokkeella "todella feministin näköiseksi naiseksi" ja tiina vttuilee pilkallisesti itsenäisyyspäivän marssilla lihaville naisille.

        Kysymys: Koska naisten ulkoinen olemus on siis aina muita ihmisiä varten olemassa, ja nainen laittautuu kauniiksi aina _kaikkia_ miehiä varten, kenties naisiakin, tämäkin pitää sitten tulkita samoin.

        https://wiiktiina.blogspot.com/2021/11/totuus-valko-venajan-hadanalaisista.html?m=1

        Tiina on siis tarkoituksella laittanut nätin batiikkivärjätyn mekon päälleen antavine kaula- aukkoinen ja paljastavine käsivarsineen ja matkustanut valko venäjälle asti flirttailemaan turvapaikanhakijamiehille? Jos hän ei haluaisi tehdä vaikutusta noihin kuvassakin esiintyviin miehiin hän luonnollisesti olisi pukeutunut pieruverkkareihin. Tiina ei ole laittautunut vain itseään varten sen enempää kuin vaikkapa miesystäväänsä varten. Hän on kaikesta päätellen laittautunut noita turvapaikanhakijamiehiäkin varten tehdäkseen heihinkin seksuaalisen vaikutuksen, niinkö?

        Tämä on siis sinun omaa logiikkaasi kuin myös tämän oulun kaksikon omaa logiikkaa, ei minun.

        Tiina? En ole koskaan kuullutkaan. Saattaa hyvinkin vetää kotona verkkarit päälle.

        Tuskin Tide kuitenkaan on itseään varten laittautunut, vaan valokuvaajaa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiina? En ole koskaan kuullutkaan. Saattaa hyvinkin vetää kotona verkkarit päälle.

        Tuskin Tide kuitenkaan on itseään varten laittautunut, vaan valokuvaajaa varten.

        Oman väitteesi mukaan naiset laittautuvat kaikkia miehiä varten ketään valikoimatta.

        Tiina juoksee pitkin balkania esittelemässä antavaa kaula- aukkoaan ja platinablondia tukkaansa lirkuttelemassa turvapaikanhakijamiehille ja houkuttelemassa heitä Eurooppaan. Naamaki taatusti sotamaalattu kuten tavallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman väitteesi mukaan naiset laittautuvat kaikkia miehiä varten ketään valikoimatta.

        Tiina juoksee pitkin balkania esittelemässä antavaa kaula- aukkoaan ja platinablondia tukkaansa lirkuttelemassa turvapaikanhakijamiehille ja houkuttelemassa heitä Eurooppaan. Naamaki taatusti sotamaalattu kuten tavallisesti.

        Voihan se olla niinkin. En tosiaan tunne paremmin.

        Tietysti naiset laittautuvat miehiä varten yleensä. Mistä nainen tietää, milloin vastaan tulee se oikea ja kiinnittääkö tämä sydämen valittu mitään huomiota harmaavarpuseen. Voi käydä niin, että naapurin maalattu lumppu vie armaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla niinkin. En tosiaan tunne paremmin.

        Tietysti naiset laittautuvat miehiä varten yleensä. Mistä nainen tietää, milloin vastaan tulee se oikea ja kiinnittääkö tämä sydämen valittu mitään huomiota harmaavarpuseen. Voi käydä niin, että naapurin maalattu lumppu vie armaan.

        "Tietysti naiset laittautuvat miehiä varten yleensä."

        Höpö höpö. Omaa toiveuntasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tietysti naiset laittautuvat miehiä varten yleensä."

        Höpö höpö. Omaa toiveuntasi.

        Kerro sitten, miksi nainen meikkaa ja laittautuu esimerkiksi lähtiessään lähibaariin laulamaan karaokea tai lähtiessään töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten, miksi nainen meikkaa ja laittautuu esimerkiksi lähtiessään lähibaariin laulamaan karaokea tai lähtiessään töihin.

        Vastaa ensin itse omaan kysymykseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa ensin itse omaan kysymykseesi.

        Nainen meikkaa ja laittautuu vain itseään varten ja itseään varten pukeutuminen lähtee kauniista alusasuista. Tämän opin naistenlehdistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen meikkaa ja laittautuu vain itseään varten ja itseään varten pukeutuminen lähtee kauniista alusasuista. Tämän opin naistenlehdistä.

        Vastaa oma mielipiteesi asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa oma mielipiteesi asiasta.

        Sen olen jo tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen olen jo tehnyt.

        Ethän ole. Olet vastannut väittämäsi mukaan "naistenlehdistä oppimasi" asian, et omaa mielipidettäsi asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän ole. Olet vastannut väittämäsi mukaan "naistenlehdistä oppimasi" asian, et omaa mielipidettäsi asiasta.

        "Tietysti naiset laittautuvat miehiä varten yleensä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tietysti naiset laittautuvat miehiä varten yleensä."

        Jos tämä on sinun oma käsityksesi miksi pistit lainausmerkkeihin? Omaa käsitystäsi asiasta kysyttiin, ei muiden. Toistaiseksi sieltä tulee vain sarkastista paskaa.

        Vai onko jankuttaminen muuten vain mukavaa ajan kulua sinulle yleensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä on sinun oma käsityksesi miksi pistit lainausmerkkeihin? Omaa käsitystäsi asiasta kysyttiin, ei muiden. Toistaiseksi sieltä tulee vain sarkastista paskaa.

        Vai onko jankuttaminen muuten vain mukavaa ajan kulua sinulle yleensä?

        Koska lainasin sen omasta "käsityksestäni" ylempää, valopää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska lainasin sen omasta "käsityksestäni" ylempää, valopää.

        Olettaen että olen keskustellut tässä vain sinun kanssasi, tämä oli siis ensimmäinen kommenttisi 18.11.2021 19:43

        "Just niin. Nainen meikkaa ja laittautuu hamosiin sekä korkeisiin korkoihin vain itseään varten. Tämän luin naistenlehdestä."

        Väitätkö oikeasti että tämä ei ole sarkasmia? Että tämä on oikea mielipiteesi asiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska lainasin sen omasta "käsityksestäni" ylempää, valopää.

        Toisin sanoen tietysti naiset laittautuvat miehiä varten.

        Jatkokysymys: ihanko kaikkia miehiä varten?

        Laittaudutko itse ulos lähtiessäsi AIVAN KAIKKIA vastakkaisen sukupuolen edustajia varten. Niitä kaikista vastenmielisimpiäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen tietysti naiset laittautuvat miehiä varten.

        Jatkokysymys: ihanko kaikkia miehiä varten?

        Laittaudutko itse ulos lähtiessäsi AIVAN KAIKKIA vastakkaisen sukupuolen edustajia varten. Niitä kaikista vastenmielisimpiäkin?

        Tietenkin. Saattaahan olla, että baari-illan venyessä on tyydyttävä on hieman vaatimattomampaan vaihtoehtoon. Vastenmielistä ei olekaan, on vain liian vähän viinaa.

        Tosin minun laittautumiseni käsittää vain parranajon, jos sitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin. Saattaahan olla, että baari-illan venyessä on tyydyttävä on hieman vaatimattomampaan vaihtoehtoon. Vastenmielistä ei olekaan, on vain liian vähän viinaa.

        Tosin minun laittautumiseni käsittää vain parranajon, jos sitäkään.

        Edelleenkään sinä et määrää miksi kukakin pukeutuu kuten pukeutuu. Jokainen yksilö määrittelee omat pukeutumismotiivinsa itse.

        Kapish?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään sinä et määrää miksi kukakin pukeutuu kuten pukeutuu. Jokainen yksilö määrittelee omat pukeutumismotiivinsa itse.

        Kapish?

        En ole määrännyt. Muiden pukeutumisen, ajattelun ja puhumisen valvominen kuuluu feministin harrastuksiin.

        Minulla ei tietenkään ole mitään sitä vastaan, että nainen laittautuu meikkeihin ja hamosiin, vaikka sitten vain itseään varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olettaen että olen keskustellut tässä vain sinun kanssasi, tämä oli siis ensimmäinen kommenttisi 18.11.2021 19:43

        "Just niin. Nainen meikkaa ja laittautuu hamosiin sekä korkeisiin korkoihin vain itseään varten. Tämän luin naistenlehdestä."

        Väitätkö oikeasti että tämä ei ole sarkasmia? Että tämä on oikea mielipiteesi asiaan?

        Tarkoitatko, että naistenlehtien jutut eivät olekaan totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että naistenlehtien jutut eivät olekaan totta?

        Luen hyvin harvoin naisten lehtiä.

        Tuli taisteluväsymys. Jatkan jos sieltä suunnalta tulee jotain oikeaa asiaa.


      • Anonyymi

        Saarako se siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen meikkaa ja laittautuu vain itseään varten ja itseään varten pukeutuminen lähtee kauniista alusasuista. Tämän opin naistenlehdistä.

        Näin juuri, peilaa pyllyään peilistä itseään varten, punaa huulet itseään varten, vetää kireän hameen itseään varten, suhauttaa taipeisiin tuoksua itseään varten ja menee sänkyyn itseään varten, hyvä kun voi olla olemassa itseään varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri, peilaa pyllyään peilistä itseään varten, punaa huulet itseään varten, vetää kireän hameen itseään varten, suhauttaa taipeisiin tuoksua itseään varten ja menee sänkyyn itseään varten, hyvä kun voi olla olemassa itseään varten.

        Oletko huomannut, että naiset kävellessään kadulla katsovat koko ajan itseään kännykän kamerasta? Huomaa siitä, että pitävät puhelinta korkealla saadakseen paremman kuvakulman.

        Suunnatonta itserakkautta.


    • Anonyymi

      Rumuus ja kiukkuisuus lisää feminististä uskottavuutta muiden feministien silmissä. Kauneus nähdään aatteen petturuutena ja patriarkaatin valtaan taipumisena.

    • Anonyymi

      Halonen ja Nuorgam ovat kauniita :)

      • Anonyymi

        Mitä siitä miltä halonen tai nuorgam näyttävät?


    • Anonyymi

      heidän hormooninsa ovat vahvat ja se riittää julki esiin tulemiseksi
      siinä vaaditaan voimaa eikä ulkonäköä

    • Anonyymi

      En usko tuota väitettä. Törmään arjessa hyvin moniin tasa-arvon kannattajiin. Jos ajatellaan jotain barbie ja ken -"ihannetta", niin varmasti skaalalta ihan kaikennäköistä ja oloista ihmistä.

      "Feminismi" on tasa-arvoon tähtäävänä sanana yhtä hieno kuin "Uros Oy" tai "Me Naiset" tai "Naisyrittäjät".

      Kuvailemasi "Kiihkofeministi" on varmasti rasittava ihminen ihan missä tahansa vuorovaikutuksessa. Varmaan muistat eduskunnan ulkopuolisista puolueista keulahahmoja vaalitentissä. Samansorttista sakkia, joiden kanssa toimii mieluimmin sähköisten palvelujen tai sähköpostin välityksellä.

      Tutkimus löytää ihan aitoja ja oikeita ilmiöitä, joita on syytä taklata. Se ei ole naisten tai miesten vika, jos lääkärin duunista maksetaan enemmän kuin metsurin. Tai, jos insinöörille kertyy enemmän kuin lähihoitajalle, tai lennonjohtajalle enemmän kuin päiväkodin johtajalle. Tutkimusta pitää kokoaikaisesit jatkaa, jotta se on vain koulutus, työkokemus ja työn jälki, jotka vaikuttavat palkkaan, eivätkä tekijät, jotka eivät saa vaikuttaa.

      Se on varmasti tuolle em. kiihkoakselille haastavaa ymmärtää, että heidän vuorovaikutus lähtee tasolta, joka on -20% siitä, mihin työuraansa aloittava Hesburgerin harjoittelija pystyy. Kokevat varmaan itse vääryyttä, kun eivät tajua, että heidän työnantaja-neuvotteluparinsa puhuu takapuoleen. Kiihko auttaa ehkä muutama tuhat kilometriä kaakkoon basarin mattokaupoilla. Täällä se on moukkamaisuutta ja osoitus typeryydestä.

      Palkasta pitäisikin puhua paljon avoimemmin, jotta nuoret tietäisivät, millaiseen ansiokehitykseen tähtäävät. Jos asiakkaat eivät ole valmiita maksamaan opettajan liksaa kerrossivoojalle, tilanne ei muutu sillä, että useita satoja tuhansia vuodessa repivät yhdistyspomot syövät vähän pullaa.

      Minun mielestä Suomessa ei ole sukupuoleen sidottua estettä hakeutua johonkin ammattiin.

      Asevelvollisuuden osalta meillä on epätasa-arvo. Niin sukupuolellinen kuin paikkakuntaan, jossa synnyt, liittyvä. Itse palveluksen sisäisessä tasa-arvon edistämisessä tällä hetkellä on erinomaisia kokeiluja menossa kohti yhdessä tekemistä - voin vain ihailla - jossa palveluskaverit ovat kavereita ilman kytkentää siihen, ovatko nainen, mies vai muu.

      Rikollisuuden osalta meillä on epätasa-arvo. Naiset ovat uhreina valtaosassa seksuaalirikoksia. Jostain syystä tällä osa-alueella sallitaan uusimisia aivan liikaa. Mielestäni sellainen vakio minimi-20v uusitusta seksuaalirikoksesta voisi vähentää hormonitasoa kummasti siihen hetkeen, kun katselee aurinkoa muurien ulkopuolelta. (sama minimi tietysti myös törkeämpiin uusintarikoksiin). Niin ja uusintaan mittatikuksi joku kunnon 10v jakso, ei mitän piperrystä kuten nyt.

      Peruskoulun oppijoina pojat ovat viime aikona jääneet tytöistä jälkeen. Mitään toimenpiteitä ei ilmeisesti olla tekemässä asian korjaamiseksi.

      Kulttuurisesti otamme avoimessa yhteiskunnassa samalla takapakkia, kun annamme tilaa sellaisille käytänteille, joissa naisia ja miehiä koskevat kovin eri säännöt. Tämä kehitys pitäisi saada jotenkin katkaistua.

      Kaikkia epäkohtia pitää torjua! Keinot eivät vain ole aina sitä, mitä kiihko itse näkee tai tahtoo.

      • Anonyymi

        Keskusteltiinko tässä nyt palkka- asioista, rikollisuudesta, peruskoulusta tai asevelvollisuudesta?

        Keskustenu nimi on: Miksi feministiset naiset ovat yleensä ulkonäöltään keskiverron alapuolella.

        "Se on varmasti tuolle em. kiihkoakselille haastavaa ymmärtää, että heidän vuorovaikutus lähtee tasolta, joka on -20% siitä, mihin työuraansa aloittava Hesburgerin harjoittelija pystyy."

        Kuvastaako tämä loputon feministien ulkonäön arviointi suurta älyllistä kapasiteettia ja kykyä tarttua olennaisiin asioihin? Vai onko haastavaa osata arvata mitkä asiat ovat tärkeitä ja mitä vähemmän tärkeitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusteltiinko tässä nyt palkka- asioista, rikollisuudesta, peruskoulusta tai asevelvollisuudesta?

        Keskustenu nimi on: Miksi feministiset naiset ovat yleensä ulkonäöltään keskiverron alapuolella.

        "Se on varmasti tuolle em. kiihkoakselille haastavaa ymmärtää, että heidän vuorovaikutus lähtee tasolta, joka on -20% siitä, mihin työuraansa aloittava Hesburgerin harjoittelija pystyy."

        Kuvastaako tämä loputon feministien ulkonäön arviointi suurta älyllistä kapasiteettia ja kykyä tarttua olennaisiin asioihin? Vai onko haastavaa osata arvata mitkä asiat ovat tärkeitä ja mitä vähemmän tärkeitä?

        Saara Särmä ainakin on yksi tärkeimmistä feministeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saara Särmä ainakin on yksi tärkeimmistä feministeistä.

        Kävitkö fluorauksessa lapsena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö fluorauksessa lapsena?

        Se kirjoitetaan huorauksessa. Ei, en käynyt lapsena, vasta myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö fluorauksessa lapsena?

        Mitäs muuten Särmä puuhailee nykyään? On ollut kovin hiljaista.

        Wiki kertoo näin:
        "Särmä työskentelee tutkijatohtorina Tampereen yliopiston informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunnassa COMET-tutkimuskeskuksessa ja Visual Studies Labissa, ja tutkii maailmanpolitiikkaa meemien kautta Suomen Akatemian rahoittamassa hankkeessa."

        Pitäisikö jo vihdoin mennä oikeisiin töihin?


    • Anonyymi

      Feminismi on lähtenyt kehittymään kommonistityttöjen aloittamana.

      Kommonismi on ateistinen ja luonnonvastainen utopia.

      Nytkin viherkommarit ovat hysteerisesti hiilidioksidia vastaan, vaikka mitään todellista ilmaston muutosta ei ole.

      Tulivuori tuottaa kuukaudessa yhtäpaljon hiilidioksidia, kuin koko eurooppa vuodessa. Menkää ensin sammuttamaan tulivuoret ja jättäkää Suomi rauhaan.

      • Anonyymi

        TV-sana saa oloni epämukavaksi ja turvattomaksi. Ei saa käyttää tuollaisia sanoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe