Tai kysykää, jos voitte siirtää niitä lapin matkailuun Kemi-Tornio, Rovaniemi. Matkailu näillä alueilla todennäköisesti enemmän kuin nykyisellä seudulla?
On olemassa Ajoksen satama jonka läheisyydessä on kaupunkeja ja luontoa. Ruokien kuljetus kustannukset oletettavasti pienenisivät kun maantikuljetukset olisi lyhyet satamasta?
Syödään ne pandat
11
65
Vastaukset
Kyllä kaikki eläintarhojen eläimet tulisi pelastaa ja syödä , etteivät kituisi häkeissään raukat.
- Anonyymi
Joo, Ähtäriin pandaravintola jossa tarjoillaan pandanlihasta pihvejä kulinaristeille.
Hyvä houkutus turisteille. - Anonyymi
Järvenpäässä oli kobehärkä 400 euroa kilo.
- Anonyymi
Seikkailun haluisille pohdittavaa
WGS84
69.30095º N, 20.40930º Ø
69° 18′ 3.4″N, 20° 24′ 33.5″Ø
Täytyy ensin tietää lähtöpisti, mikä siellä on? Muuten et tiedä <~> 180° suuntaa.
Talo 3975 johon ei tietenkään saa mennä voi olla vihje mahdottomaan tehtävään tai sitten ei? Ei suositella alaikäisille, liikut tietysti sinun omalla vastuullasi.
FINN kart, Norge
- Anonyymi
Panda turkiksesta tehty turkki, saattaisi arvohuutokaupassa hinta nousta huimiin summiin?
Pandan silmät voisi purkittaa läpinäkyvään lasipurkkiin säilytysneesteeseen, jonka sisällä poreilisi hiljalleen ilmakuplia jolloin silmät sinkoilisi lasi purkissa. Lasi purkki silmineen voisi lahjoittaa peruskoulun ala- tai ylä- asteen ruokailutiloihin näkyvälle paikalle muistoksi pandoista?- Anonyymi
Syödään ne sosiaali soppana torilla, sen hernekeiton sijaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syödään ne sosiaali soppana torilla, sen hernekeiton sijaan
Tuossa on ideaa..Syödään pois
- Anonyymi
Eläintarhan on vain Ranua.
- Anonyymi
pandat pataan onko murea viipyilevä jälkimaku
- Anonyymi
Päälle kossua
- Anonyymi
paljonko kilo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1464824- 1843923
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1163604Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432911- 1381876
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta411673Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?591330Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261299Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231213