Ykkös TV:n aamuinen fiasko

Anonyymi

Ylen ykkösen aamu TV katselun olen lopettanut lopullisesti. Juontajaksi valittu lähes joka aamu naisia, nuoria hemssankeikkoja enimäkseen.. Ei tietoaakaan tasa-arvosta. Uutiset alkaa lähes poikkeuksetta hallitus ämmien tekemisistä tai paremminkin tekemättömyydestä. Tärkeintä näille on päästä TV:n höpisemään milloin mitäkin tyyliin( pitäisi tehdä) höpinää Kolmosessa aivan toinen meininki.

17

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milla Madetoja lähti keväällä kahdeksi vuodeksi duuniin Treen Yliopistoon ja nyt tuli takaisin.

    • Anonyymi

      Alfalla voit samaistua joka ilta höperehtivien setämiesten monologeihin.

      • Anonyymi

        Ne setämiehet todennäköisesti kustantavat sinunkin surkean elämäsi.


      • Anonyymi

        Hallitusmielinen ikärasisti todisti väitteen.


    • Anonyymi

      Yle on suvakistien ryönäreikä. Matujen palvontaa ja ylistystä.

    • Anonyymi

      Ota kellolla aikaa kuinka kauan lähetyksen alussa menee ennenkun sana ilmasto mainitaan. Alle10min ei vuoteen oo menny. Käännän heti kolmoselle kun sana mainitaan.

      • Anonyymi

        Mitä sanaa sieltä kyttäät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sanaa sieltä kyttäät?

        Ilmastonmuutos. Sitähän ne jankuttaa koko ajan. Nim : Todella kyllästynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastonmuutos. Sitähän ne jankuttaa koko ajan. Nim : Todella kyllästynyt.

        Eli Yleltä bongailet sanaa ilmasto ja Maikkarilta sanaa ilmastonmuutos? No, huvinsa kullakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Yleltä bongailet sanaa ilmasto ja Maikkarilta sanaa ilmastonmuutos? No, huvinsa kullakin...

        Luetun ymmärtäminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen?

        Niinpä - et selvästikään ymmärtänyt kysymystä.


    • Anonyymi

      Kolmosen aamu pelkkiä samoja uutisia, urheilua ja pirusti mainoksia. Ykkösellä pitkiä, kunnon haastatteluja ja hyvät juontajat, paitsi yksi takelteleva mies.

      • Anonyymi

        Niin jos kannattaa poliittista vasenta laitaa, niin varmaan ok ohjelma.


    • Anonyymi

      Voisko tämän aloituksen kiteyttää sivistyssanalla misogynia?

      • Anonyymi

        No eipä avaus yllätä, kun hallitus levittää miesvihaa ympärilleen jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä avaus yllätä, kun hallitus levittää miesvihaa ympärilleen jatkuvasti.

        Kyllä näyttää olevan miehyys kadoksissa, kun täällä pitää siitä avautua ja uhriutua.


    • Anonyymi

      Tv ykkönen kyllä samat löpinät kahteen kertaan!! Jälkihiki aivan turha🤗!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe