Elikkä oon 13 vuotias tyttö mua ahdistaa olla koulussa oon kyllä yläasteella mut tää sama oli jatkunu ala-asteen 4-6lk rupean tärisemään kyyneleet valuu ja tuntuu että kuolisin on hirveän vaikeaa keskittyä koska minua ahdistaa uudet ihmiset myös opettajat ja oppilaat
Ahdistaa koulussa
Anonyymi
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Koulu-psykologin vastaanotolle, siitä ohjataan eteenpäin.
- Anonyymi
Kannattaa tosiaan hakea ajoissa apua tuohon. Turhaan pitkittäisit kärsimystäsi, ja ajan kanssa voi jopa vain pahentua. Minulla alkoi koulussa toisiin ihmisiin liittyviä ongelmia, eikä ne ole siitä itsestään parantuneet. Olisi ollut hyvä puuttua niihin jo varhaisessa vaiheessa, mutta en uskaltanut puhua kenellekään. Sinulle toivon rohkeutta ottaa puheeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337887- 434553
- 314325
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893569- 132753
- 312616
- 332339
- 442323
- 1642023
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise501660