Teuvo teki turhaa työtä!

Anonyymi

Teuvo teki turhaa työtä! Hukkaan meni kymmenien vuosien harhaopin ahkerointi!



Säälittävää on lukea tämän Sunin katkeraa vuodatusta (= Omia sanojaan) näin:

• ”Herra, sinä kyllä tiedät, etten ole yhtään ihmistä saanut opetuslapseksesi.”


Tuohon voi jokainen hengellinen ja totinen Jeesuksen Kristuksen lammas lausua:

Kiitos olkoon Herran, joka on NIIN varjellut ettei Teuvon harhaoppeihin ja konnankoukkuihin ole ollut tunkua!

Ylistetty olkoon Herra. Näin Hän on varjellut omat lampaansa.

Jeesus sanoi: ( Joha 10_27-30)

• ”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”

• ”Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.”

• Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä."

Kun Teuvon eksyttävissä harhaopeissa ei ole ”kuulunut Jeesuksen, Hyvän Paimenen ääntä”, kiitos Herran Hänen lampaansa ovat karttaneet. Teuvon ”ääni” ei ole Pyhän Jumalan ja Jeesuksen ääni, vaan itse itsensä korottaneen valheprofeetan ääni! Nyt hän itse todistaa, ettei ole saanut "kananttajia"

Kiitos siis Herralle, että Hän on Sanansa täyttänyt! Totiset Jeesuksen lampaat eivät siis ole lähteneet juoksemaan valheprofeetan koukkujen perässä.

Suomi24 profetiat palstalla tänään varoitus:

Harhaoppista karttakaa!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17187552/harhaoppista-karttakaa!#comment-111034144

40

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo.
      Ei ole Teuvo saanut menestystä, eikä varsinkaan Jumalan siunausta opillensa.
      Mistähän se voisi johtua?
      Mieleeni tulevat ainakin nämä syyt:
      Teologiset syyt:
      - Jeesuksen sovitustyön ja -veren herjaaminen
      - Jeesuksen apostolien herjaaminen
      - Jeesuksen asettaman uuden liiton mitätöinti
      - Jeesuksen ehtoollisen mitätöinti
      - Jeesuksen seurakunnan herjaaminen
      - Jeesuksen opetusten ( lähes kaikkien ) mitätöinti

      Käytännön syyt:
      - kadotustuomion lausuminen Jeesuksen omien ylle
      - Jeesukseen uskovien herjaaminen
      - Jeesukseen uskovien demonisointi
      - häiriköinti
      - valehteleminen
      - vääristely

      Olisi silkkaa mahdottomuutta toivoa saavansa Jumalan siunausta moiselle synnin harjoittamiselle!

      • Anonyymi

        Majaksesi sydämeni
        puhdista ja valmista.
        Sinä itse, paimeneni,
        iloon auta, vapahda.
        Paina, Jeesus, sisimpääni
        sana, suuri lahjasi.
        Siinä kuuluu armon ääni,
        sieluun virtaa rauhasi.


    • Anonyymi

      Niin se on. Sanan sanoo: Ellei Herra huonetta rakenna niin turhaan vaivaa nähdään.
      Psalmi 127:1

      Nyt kun Teuvon elämän "hedelmä" on kypsynyt nähtäväksi, jokainen hengellinen ihminen saa todistuksen siitä, miten ja mihin harhaoppi ja ylpeys johtaa!

    • Anonyymi

      Niin se näkyy menneen. Ahkerointi väärillä opeilla kulutti miehen elämän.

      • Anonyymi

        Surullista…


    • Anonyymi

      Mitä muuta voi odottaa valeprofeetalta.

    • Anonyymi

      Jeesus varoitti vääristä profeetoista.

    • Anonyymi

      Niin se teukka on usein valittanut, ettei ole saanut ketään kaveria... niitä sen tekstejä on netissä.

      • Anonyymi

        Miten voi saada kavereita herjaamalla, valehtelemalla ja kieroilemalla?


    • Anonyymi

      teukka eksyi ja tuli paholaisen pettämäksi!!
      Paholainen uskotteli, että SINÄ olet se AINOA ja yksi Suomessa
      jolla on Pyhä Henki....

      Muut ovat saatanan syngoogaa...

      Ja Teukka parka uskoi tuon valheen, joka oli terapiaa hänen egolleen.
      Sille lapsen taustalle, josta hän on itse kertonut. Hänen alhainen itsetuntonsa sai lääkettä, valhelääkettä kun paholainen KEHUI ja aivopesi häntä. Valehteli Raamatunkin sanoilla. että (muka) olet äitisi kohdusta valittu...
      Voi voi tuota surkeutta!

      Koukkuun meni Teuvo.

      Kun ei uskonut ja totellut Raamatun Sanaa, Jeesuksen opetuksia...

      Jos olisi faktaa, että Teukka olisi ollut valittu, äitinsä kohdusta, ja aidosti Pyhän Hengen asialla - hänhän olisi kerännyt SUURTA satoa Jumaalle.

      NYT?

      Ei yhtään, ei mitään!

      • Anonyymi

        Ylpeys kävi lankeemuksen edellä tässäkin tapauksessa. Hiekalle rakennettu ei kestänyt.


    • Anonyymi

      Kun ihminen luulee itsestään liikoja, voi käydä pahasti.

    • Anonyymi

      Ottakaa opiksi!

    • Anonyymi

      MIKSI TEUVO VÄÄRISTELEE JA VALEHTELEE?


      Anonyymi
      11.11.2021 18:09

      Teuvo väittää, että Jeesukseen uskovat iloitsisivat Jeesuksen kärsimyksistä.
      Itse en iloitse, enkä tunne ketään Jeesukseen uskovaa, joka iloitsisi!

      Miksi siis Teuvo valehtelee ja vääristelee?

      Jeesukseen uskovat tuntevat syvää KIITOLLISUUTTA Jeesusta kohtaan, koska Jeesus tuli pelastamaan meidät!
      Pelastusta ei Jeesus hankkinut halvalla. Jeesus kärsi ristillä enemmän kuin voimme koskaan kuvitellakaan, koska häntä rangaistiin MEIDÄN SYNTIEMME TÄHDEN.

      Siitä iloitsen, että Jeesus voitti kuolemallaan synnin, Perkeleen ja kuoleman!

    • Anonyymi

      Toki paholaisen profeetta teuvo Suni vääristelee! Se kuuluu valheen ja manipuloinnin sisältöön. Eihän teuvo OLE Jeesuksen Kristuksen asialla, vaan oman pimentyneen päänsä kanssa liikkeellä.
      Unohtakaa KAIKKI teuvon sanat, jos tahdotte ettette itsekin sekoa siinä, MITÄ Raamattu ja JEESU opettaa!!

      • Anonyymi

        Teuvo yritti perustaa omaa lahkoa ja kokoontuminenkin järjestettiin, ihan livenä.
        Kaikki kuitenkin romahti heti alkuunsa.
        Jotain Teuvon käytöksessä on täytynyt olla, että porukka hajosi kuin akanat tuuleen heti starttipyssyn pamahdettua.
        Devoit on ainoa, josta on jotain kuultu sen jälkeen ja häneen juurikin Teuvo kohdistaa ankaran ja hillittömän vihansa ja kostonsa lähes päivittäin.


    • Anonyymi

      Sinänsä kyllä, mutta Jumala voi pahojen ihmistenkin, kuten Teuvo Suni väärän toiminnan kääntää hyväksi, sillä monet Jeesukseen uskovat ovat aktivoituneet kirjoittamaan Jeesuksesta ja Hänen ristin työstään. 😁

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa!

        Minäkin sain huhtikuussa 2021 Herralta kehotuksen kirjoittaa Raamatun sanalla vastustavia ja koettelevia Aloituksia, täällä. Suomi24 Raamattupalstalla, S24 profetiapalstalla.

        Niitä syntyi kuukausien kuluessa useita kymmeniä. Monet niistä edelleen näkyvät otsikoissa.

        Eli - Raamatun terveet opetukset saattoivat nousta tärkeiksi, juuri sen tähden, että Teuvo Suni niin karmealla tavalla alkoi rienata Jeesusta, ristin työtä, sovitusta, kaikkea!


    • Anonyymi

      Rienaaja tulee saamaan palkkansa tulisessa pätsissä.

    • Anonyymi

      Itsepäinen ja ylpeä ihminen ei kykene muuttamaan kurssiaan Jumalan tahdon mukaiselle tielle.
      Teuvo olisi voinut valita myös tien Jeesuksen jalanjäljissä.

    • Anonyymi

      Tänään on Teuvon ja huomenna Martin nimipäivä.
      Teuvon perustana on nimi Teodor, joka Kreikassa merkitsee Jumalan lahja.
      Martti juontuu sodanjumala Marsiin, joka merkitsee sodanomainen, taisteleva luonne,
      Näin sanoi Herra Jumala: "Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun."
      16,5 vuotta on täsmälleen puolet 33 vuodesta, kun hän johdatti minut näihin keskusteluihin:
      Kokeile, mitä täällä saa aikaan TOTUUS.
      Herra, sinä kyllä tiedät, etten ole yhtään ihmistä saanut opetuslapseksesi.
      Vaan ainoastaan vihaa, sinun Henkesi herjauksia ja tappouhkauksia.
      Kun nyt päästät minut vapauteen näistä herjaajista, odottamaan seuraavaa tehtävää.
      Minä kiitän sinua, että vielä saan elää, koska olet lupauksesi pitänyt:
      "Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kassasi ja pelastan sinut.
      Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."
      Ei mitään uutta auringon alla:
      Näin 570 vuotta ennen Kristusta:
      Silloin saapui pellavapukuinen mies, se, jolla oli kirjoitusvälineet vyössään, ja hän ilmoitti: "Olen tehnyt sen minkä käskit."
      Näin vuonna 2021:
      Mies, jolla oli Pyhä Henki.
      Herralta saatu tehtävä,
      kirjoitusvälineet ja tietokone.
      Tuli ja sanoi:
      "Olen tehnyt sen minkä käskit."
      Nyt aloitan Suomi24 pölyjen pyyhkimisen tietokoneeltani.
      Jos teitä ei jossakin paikassa oteta vastaan, lähtekää siitä kaupungista ja pudistakaa pöly jaloistanne. Tämä on oleva todiste heitä vastaan.
      Ja lopuksi lähettäjäni sanat, kun hän tämän maailman jätti.
      Sillä ei ole maailma muuksi muuttunut, eikä tule muuttumaan,.
      "Te olette lähtöisin Saatanasta.
      Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
      Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? "
      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
      Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?"
      Siksi minäkään en ole poikkeus.

    • Anonyymi

      Väärä pahuuden (profeetta) Suni se itseään koettaa nostaa.
      Herra ei ole hänen kanssaan...

    • Anonyymi

      Niihä tuo tek. Voe hyväne aeka kuitennii!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei se ole mihinkään kadonnut....


    • Anonyymi

      Ei väisty Jumalan valo.

      • Anonyymi

        Teuvo Suni on oikea profeetta, joka tuo esille Jumalan ilmoittamaa tähän asti salattua totuutta, mutta joka on määrätty paljastettavaksi hänen kauttaan tämän ajan harhaoppisille lahkolaisille todistukseksi ja sitten tulee loppu.

        ei-lahkolain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo Suni on oikea profeetta, joka tuo esille Jumalan ilmoittamaa tähän asti salattua totuutta, mutta joka on määrätty paljastettavaksi hänen kauttaan tämän ajan harhaoppisille lahkolaisille todistukseksi ja sitten tulee loppu.

        ei-lahkolain

        höpö höpö satujasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo Suni on oikea profeetta, joka tuo esille Jumalan ilmoittamaa tähän asti salattua totuutta, mutta joka on määrätty paljastettavaksi hänen kauttaan tämän ajan harhaoppisille lahkolaisille todistukseksi ja sitten tulee loppu.

        ei-lahkolain

        ”Tähän asti salattua”, joo…


    • Anonyymi

      säälittävä eksynyt tuo teuvoparka. kymmenet vuodet turhaa työtä. ei etes yhtä kaveria, kannattajaa. '
      kiitos JUmalan, joka on eksyttäjän valheet julkisesti paljasanut

      • Anonyymi

        niin n. pahoaisen asiamies....


    • Anonyymi

      niin teki turhaa r´työtä

    • Anonyymi

      turhaa oli

    • Anonyymi

      Turhaa työtä

    • Anonyymi

      Pimeyden voimien riivaamassa tilass Teukka kuin kuoleman kuilussa koetta harhaansa huudella. Kukaan ei usko, kukaan eit ota todesta.! VALO paljastaa pimeyden ja paholaisen valheet!

    • Anonyymi

      Ottakaa opiksi tämä teukan tapaus. Kun pimeys ja valheen henki saa ihmisestä otteen, lopputulos? Jo ajassa fiasko. Mitä ikuisuusdessa. Taivaassa ei ole sijaa pilkkaajille, ei Jeesuksen sovintoveren rienaajille!!

      Paholainen vie saaliinsa... VOI!

    • Anonyymi

      Jeesus varoitti :

      " Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä."

      Kiitos olkoon Jumalan, että tämä Teukka on riittävän selvästi harhaoppinsa julki tuonut. Siksi on helppoa todeta hänet vääräksi profeetaksi, harhaopettajaksi.

      Tarvitsee vain "koetella" ja testata hänen sairaat oppinsa
      RAAMATUN sanalla. 1 Tess 5:21

      Jumalan edessä ratkaisu tehdään niin kuiten RAAMATUN Sana osoittaa.

      Jokaiselle hengelliselle uskovalle Sana jo nyt todistaa ja vahvistaa, miten räikeä harhaopettaja ja pilkkaaja Sunista kasvoi. Kun hän kerran antoi pikkusormen paholaiselle. Se on vallannut hänen päänsä, josta nousee niin törkeitä herjoja ja Sanan rienaamista, ja oman itsensä YLPEÄÄ nostamista - että - että---

      Suni on pitkään jo olltu kuin personoitunut pahuuden torvi! Niin tukkoisenaan ja paatuneena valheen pimittämää tilaa, että ei ihme - että Herra on jo kesällä 2021 ilmoittanut, että on hyljännyt Sunin...

      Sääli. Ottakaa varteen varoittava esimerkki! Ja nöyrästi totelkaa Jeesusta opissa ja elämässä!

    • Anonyymi

      niin näkyy.

    • Anonyymi

      On säälittävää katsella, että joku (T:S) eksymyksessään tuhlaa koko elämänsä ja energiansa paholaisen asiamiehenä! Paholaisen pettämänä. Ja luulee olevansa jokin Jumalan asialla?

      No, hedelmät kyllä kertovat että "puu on mätä" kuin mikä...

      Sääli miestä. Loppusuoralla rämpii.

    • Anonyymi

      ”Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan.”
      Että näin!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe