Saamistani palautteista " uskallan kuolla marttyyrina milloon vaan-ketjuun"

Anonyymi

Voi päätellä, että joillakin on kateutta, vääriä luuloja, ja kuolemanpelkoa marttyyrina kuolemista kohtaan.

Tämä näkyy siinä kun ilmoitan uskallukseni Herrassa, niin se valhetellaan :

1. Uhoksi
2. Ylpeydeksi
3. Paisuntasäiliöksi

Olen rukoillut vuosien ajan yöllisen pääni näyn takia saadakseni uskalluksen marttyyrikuolemaan. Päättelen sen saavan helposti tulevaisuudessa kun pidän suuni auki kun enemmistö menee maan alle. Minä en pakene, enkä lymyilemään mene kammiooni. Se on luontoni. Suomessa viranomainen päättää sydämeni liikkeen myrkkyruiskeella kun jos näky toteutuu.Myrkky vaikuttaa nopeasti ja on sama kuin yöllä sammutat lampun ja tulee pimeys ja pimeys väistyy hetimiten kun tulee Valo.

Selef

Minulla on into ja halu erkaantua täältä koska tiedän pääseväni parempaan paikkaan, parempaan olotilaan. Olen tästä ja Jumalan lupauksia tutkineena täysin varma. Sanon näin: Nykyinen elämä maan päällä on elämiseen varattu, mutta onneksi lopulta täältä pääsee poispakoon Jeesuksen luokse. Jos on pakoonpääsijöiden joukossa. Kaikki eivät pääse pakoon tulevaa vihaa.

Sanon ilman uhoa ja paisuneisuutta: Kuten ST totesi , niin ei minullakaan ole muuta mahdollisuutta kuin pitää suuni todistus myöskin pahana päivänä kuolemanpelkoa marttyyrina kuolemista tulon päivänä kiinni todistus sanoen: Jeesus on minun Herrani.Pidän marttyyrikuolemaa arvokkaana lahjana. Parempaa kuolintapaa en tiedä. Olen miettinyt kyllä sitäkin että jos kuolisin ehtiessäni painaa megaydinpommin käänsel- nappulaa 0,1 sekuntia ennen räjähdystä niin mitä se olisi sankarivainaan tekona kun kuolisin käänsel- nappulaa painettuani?

Pelastaa miljoonia ihmisiä ja kuolla

Vai

Kuolla uskonsa takia Jeesukseen?

Mulle tärkeämpi on kuolla Jumalan takia.

Jos kuolen ihmisiä pelastaessa suurelta jyrinältä niin jäisi marttyyrikuolema jäihin.



Se on todistukseni, josta en luovu koskaan vaikeimpanakaan päivänäni, koska olen silloin eniten Herraamme tarvitseva sotilas. Kuolema tulee jokaiselle. Paitsi elävältä pakoonpäässeille.

Selef

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi sentään !

      Eikö tämä lihallisuus lopu ikinä ?

      Kysyn nyt sinulta, että luuletko sinä, että Pietari tajusi itse oman uhonsa ja lihallisuutensa siinä kohtaa kun hänkin uhosi näin:

      37 Pietari sanoi hänelle: "Herra, miksi en nyt voi seurata sinua? Henkeni minä annan sinun edestäsi."
      38 Jeesus vastasi: "Sinäkö annat henkesi minun edestäni? Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: ei laula kukko, ennenkuin sinä minut kolmesti kiellät."

      3 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Vaikka kaikki loukkaantuisivat sinuun, niin minä en koskaan loukkaannu".
      34 Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä yönä, ennenkuin kukko laulaa, sinä kolmesti minut kiellät".
      35 Pietari sanoi hänelle: "Vaikka minun pitäisi kuolla sinun kanssasi, en sittenkään minä sinua kiellä".

      Niin ja jos kuvittelet siten, että pääset jollain myrkkypiikillä, niin tuskin, jos luemme Sanaa:

      35 Toiset ovat antaneet kiduttaa itseään eivätkä ole ottaneet vastaan vapautusta, että saisivat paremman ylösnousemuksen;
      36 toiset taas ovat saaneet kokea pilkkaa ja ruoskimista, vieläpä kahleita ja vankeutta;
      37 heitä on kivitetty, kiusattu, rikki sahattu, miekalla surmattu; he ovat kierrelleet ympäri lampaannahoissa ja vuohennahoissa, puutteenalaisina, ahdistettuina, pahoinpideltyinä-

      24 Juutalaisilta olen viidesti saanut neljäkymmentä lyöntiä(RUOSKINTA), yhtä vaille;
      25 kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua kivitettiin,

      • Anonyymi

        Niin ja kukaan ei etukäteen tiedä sitä, miten itselle käy, jos kunnolla ja huolella joutuu kidutettavaksi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kukaan ei etukäteen tiedä sitä, miten itselle käy, jos kunnolla ja huolella joutuu kidutettavaksi !

        Niin ja älä ymmärrä minua väärin selef !

        Minä itse voisin lähteä täältä Kotiin vaikka heti, eli kaipaan Kotiin todella paljon.

        Näen nykyään tämän maailman ihmisten pahuuden ja saastaisuuden niin selvästi, että ahdistaa todella.

        Eli kun on silmät avattu ,niin kaiken väärän ja pahuuden näkee paljon selvemmin, eli kuten Sana sanoo, että tieto lisää tuskaa, niin sen se tekee todella, eikä vain tuskaa, vaan myös siis surua !

        Saarn. 1:18 Sillä missä on paljon viisautta, siinä on paljon surua; ja joka tietoa lisää, se tuskaa lisää.

        Mutta kaikesta tuosta huolimatta, minä en uhoa kuten sinä !

        Enkä väitä itseäni nöyrimmäksi !

        Molemmat asiat näe sinussa lihallisuudeksi, eli se on se ISO liha, joka sinussa puhuu, ei nöyryys, eikä Totuus !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja älä ymmärrä minua väärin selef !

        Minä itse voisin lähteä täältä Kotiin vaikka heti, eli kaipaan Kotiin todella paljon.

        Näen nykyään tämän maailman ihmisten pahuuden ja saastaisuuden niin selvästi, että ahdistaa todella.

        Eli kun on silmät avattu ,niin kaiken väärän ja pahuuden näkee paljon selvemmin, eli kuten Sana sanoo, että tieto lisää tuskaa, niin sen se tekee todella, eikä vain tuskaa, vaan myös siis surua !

        Saarn. 1:18 Sillä missä on paljon viisautta, siinä on paljon surua; ja joka tietoa lisää, se tuskaa lisää.

        Mutta kaikesta tuosta huolimatta, minä en uhoa kuten sinä !

        Enkä väitä itseäni nöyrimmäksi !

        Molemmat asiat näe sinussa lihallisuudeksi, eli se on se ISO liha, joka sinussa puhuu, ei nöyryys, eikä Totuus !

        Kirjoitus virhe, siis ja pieni lisäys :

        Molemmat asiat NÄEN sinussa lihallisuudeksi ja ylpeydeksi, eli se on se ISO liha, joka sinussa puhuu, ei nöyryys, eikä Totuus !


    • Anonyymi

      Kateus täytyisi ansaita. Sääliä saat uski ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      "Tämä näkyy siinä kun ilmoitan uskallukseni Herrassa, niin se valhetellaan :

      1. Uhoksi
      2. Ylpeydeksi
      3. Paisuntasäiliöksi"

      Jospa olet ymmärtänyt väärin? Ja onko se sittenkään ihan tuulesta temmattua?

      Sinun kirjoituksistasi ei yleisestinottaen huoku nöyryys. Tuot aika paljon itseäsi tarpeettomasti esiin. Jospa kommentoijat kirjoittavat aiemman mielikuvansa perusteella ja yhdistävät kommenttinsa kaikkien kirjoitustesi summaksi. Sitä en ihmettelisi. Kun joissakin kirjoituksissasi itseäsi lähes täynnä olevana ja nöyryyteen taipumattomana jatkat nyt kirjoittelua marttyyrikuolemastasi, ei ole vaikeaa pitää tuotakin kirjoitusta aiemman jatkumona. Minusta tämä mainitsemassi kirjoituksessa ei ollut tällä kertaa mitään erityistä ylpeilyä. Mutta jotkut aiemmista kommenteistasi eri ketjuissa ovat kyllä jonkin sortin uhoamista.

      En pidä itseäni lainkaan hyvänä uskovaisena ja minussa on paljon parannettavaa mutta sinulla on myös. Sinun pitäisi nöyrtyä.

      • Anonyymi

        "Jospa kommentoijat kirjoittavat aiemman mielikuvansa perusteella ja yhdistävät kommenttinsa kaikkien kirjoitustesi summaksi."

        Tuo on todella yleistä uskovien keskuudessa. Otetaan esimerkiksi Raamattu. Sen ovat kirjoittaneet eri kirjoittajat, joillamon eri näkemyksensä. Monet näistä näkemyksistä ovat jopa ristiriidassa toistensa kanssa ja silti suuri osa kristityistä luulee, että ne voidaan yhdistää toisiinsa. Jos esimerkiksi Pekka Kukalie yhdistää Markuksen evankeliumin ja Johanneksen evankeliumin toisiinsa, lopputuloksena on evankeliumi, jota ei löydy Raamatusta. Se ei ole Markuksen evankeliumi eikä Johanneksen evankeliumi, vaan se on Pekan evankeliumi. Se on Raamatun kirjoittajien Markuksen ja Johanneksen näkemysten vastainen itse yhdistetty oma evankeliumi, joka ei ole teologisesti näiden mielestä oikea ja jonka kristologiakin eroaa kummankin kirjoittajan kristologiasta.

        Raamatun kirjoja pitäisi lukea erikseen yksi kerrallaan eikä ikinä yhdistää toisiin kirjoihin. Muuten käy esim niin, että vaikka Jeesus eri evankeliumeissa sanoo viimeisiksi sanoikseen pari-kolme SANAA, sanookin hän yhdistetyssä evankeliumissa seitsemän eri VIIMEISTÄ LAUSETTA, mikä ei ole edes mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jospa kommentoijat kirjoittavat aiemman mielikuvansa perusteella ja yhdistävät kommenttinsa kaikkien kirjoitustesi summaksi."

        Tuo on todella yleistä uskovien keskuudessa. Otetaan esimerkiksi Raamattu. Sen ovat kirjoittaneet eri kirjoittajat, joillamon eri näkemyksensä. Monet näistä näkemyksistä ovat jopa ristiriidassa toistensa kanssa ja silti suuri osa kristityistä luulee, että ne voidaan yhdistää toisiinsa. Jos esimerkiksi Pekka Kukalie yhdistää Markuksen evankeliumin ja Johanneksen evankeliumin toisiinsa, lopputuloksena on evankeliumi, jota ei löydy Raamatusta. Se ei ole Markuksen evankeliumi eikä Johanneksen evankeliumi, vaan se on Pekan evankeliumi. Se on Raamatun kirjoittajien Markuksen ja Johanneksen näkemysten vastainen itse yhdistetty oma evankeliumi, joka ei ole teologisesti näiden mielestä oikea ja jonka kristologiakin eroaa kummankin kirjoittajan kristologiasta.

        Raamatun kirjoja pitäisi lukea erikseen yksi kerrallaan eikä ikinä yhdistää toisiin kirjoihin. Muuten käy esim niin, että vaikka Jeesus eri evankeliumeissa sanoo viimeisiksi sanoikseen pari-kolme SANAA, sanookin hän yhdistetyssä evankeliumissa seitsemän eri VIIMEISTÄ LAUSETTA, mikä ei ole edes mahdollista.

        Voi hyvät hyssykät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvät hyssykät!

        Niinpä, kyllä nyt jo viimein Selefin pitäisi ymmärtää tarvitsevansa nöyryyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kyllä nyt jo viimein Selefin pitäisi ymmärtää tarvitsevansa nöyryyttä.

        Kaikille kuuluu nöyryys. Minä olen nöyrä. Valheellinen todistus minusta annettu että olisin ylpeä.


        Herra sen tietää ettei sydämeni ole ylpeä. Syyttäköön syyttäjäni minua viimeisellä tuomiolla ja todistajakseni asetan Jeesuksen.

        Selef


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kyllä nyt jo viimein Selefin pitäisi ymmärtää tarvitsevansa nöyryyttä.

        Minä tyydyn nöyränä Jumalan tahtoon. Tiedän sen parhaimmaksi ratkaisuksi.

        Kiusaajani, syyttäjäni. Katso todisteesi valmiiksi Jeesukselle kun esität ne minusta, sillä minä tulen todistuksesi todisteet tutkittavaksi.

        Selef


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tyydyn nöyränä Jumalan tahtoon. Tiedän sen parhaimmaksi ratkaisuksi.

        Kiusaajani, syyttäjäni. Katso todisteesi valmiiksi Jeesukselle kun esität ne minusta, sillä minä tulen todistuksesi todisteet tutkittavaksi.

        Selef

        Sillä minä tulen todistuksesi todisteet vaatimaan tutkittavaksi.

        Selef


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tyydyn nöyränä Jumalan tahtoon. Tiedän sen parhaimmaksi ratkaisuksi.

        Kiusaajani, syyttäjäni. Katso todisteesi valmiiksi Jeesukselle kun esität ne minusta, sillä minä tulen todistuksesi todisteet tutkittavaksi.

        Selef

        Jumala ei tarvitse mitään todisteita, sillä Hän on kaikkitietävä.
        Jumalan ja totuuden edessä ei voi kiemurrella niin kuin täällä nyt teet.
        Viimeistään Jumalan pyhien edessä sinulle näytetään todeksi se, mitä et suostu itsessäsi nyt täällä näkemään ja myöntämään ja joudut tunnustamaan sen, minkä nyt kiellät.

        Olen seurannut kirjoitteluasi jo pidemmän aikaa ja yhdyn niiden näkemykseen, että korotat enemmän itseäsi, kuin Kristusta. "Kristuksen tulee kasvaa ja minun vähetä". Joh:3:30
        Taivaassa tullaan varmasti iloitsemaan, jos hiljennyt Jumalan edessä ja rukoilet, että Hän "kääntäisi sinut pois pahasta teosta ja varjelisi sinut ylpeydestä."Job:33:17


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä minä tulen todistuksesi todisteet vaatimaan tutkittavaksi.

        Selef

        Lopettaisit jo Selef !

        Palastat vain yhä lisää itsestäsi ja lihallisuudestasi näillä viesteilläsi !

        Siis vain ylpeä on noin herkkänahkainen ja ottaa kaiken arvosteun noin rajusti itseensä.

        Eli se on se LIHA, joka vaatii hyvitystä, eli väkevää on lihallisuutesi, sen paljasti siis hyvin nämäkin sinun uhkailusi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille kuuluu nöyryys. Minä olen nöyrä. Valheellinen todistus minusta annettu että olisin ylpeä.


        Herra sen tietää ettei sydämeni ole ylpeä. Syyttäköön syyttäjäni minua viimeisellä tuomiolla ja todistajakseni asetan Jeesuksen.

        Selef

        "Minä olen nöyrä"

        Valitettavasti sinä et tiedä mitä on nöyryys. Ensimmäinen asia, jonka oikeasti nöyrä ihminen tiedostaa on se ettei hänen omilla sanomisillaan ole ole minkäänlaista painoarvoa sen suhteen onko hän nöyrä vai ei. Vasta, jos joku muu sanoo häntä nöyräksi, häntä voidaan pitää nöyränä. Omakehu ( = Minä olen nöyrä) ei todellakaan ole nöyryyttä. Toinen asia, jonka oikeasti nöyrä tiedostaa omasta nöyryydestään on se, ettei hän pidä itseään nöyränä. Kun joku sanoo häntä nöyräksi, se on hänelle yllätys.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe