Kohta valmistuva Martta Wendelin päiväkodin sisäilma on erittäin huono, ja jopa vaarallinen. Vaikka kuinka tuuletetaan ja ilmaa vaihdetaan, voimakkaat kemikaalit säilyvät sisäilmassa. Vahvat hajut huomaa jokainen kun käy sisällä, ja hetken hengittelee. Älkää hyvät vanhemmat laittako lapsianne sinne saamaan tauteja ja allergioita, mieluummin ollaan vaikka kotona sitten. Rakennus saa purkutuomion 2-3 vuoden kuluttua kun totuudet tulee lopullisesti ilmi, ja virheet tunnustetaan.
Uusi päiväkoti ja sen sisäilma.
Anonyymi
3
1584
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tuossa on jotain villoja, niin miksi et vinkkaa lehdistölle?
Totuuden esilekaivaminen ei pitäisi olla erityise vaikeaa. - Anonyymi
Purkuun vaan. susi josyntyessään. voi sjöplumi rakentaa uuden tilalle.
- Anonyymi
Pormestarimallin nollatoleranssi huonolle sisäilmalle kouluissa on kyllä liian suuri tavoite. Nyt sitten uusitaan lähes kaikki Hyrylän alueen koulut. Ja velkaa vaan otetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848