En ole onnistunut koko korona-aikana saamaan tartuntaa vaikken ole kertaakaan käyttänyt maskia enkä käsidesiä. Ehkä immuunipuolustukseni on liian hyvä kun olen kuormittanut sitä vuosittain sairastamalla tahallaan kausiflunssan.
Olen lähdössä jouluksi Puolaan, ja koronapassi on siellä käytössä. Sairastettu korona oikeuttaa koronapassiin, joten miten saisin korona tartunnan itselleni? Alkaa olla kohta jo kiire että taudin ehtisi sairastaa ennen joulua pois ja saada koronapassin.
Rokotus ei ole vaihtoehto, en suostu ottamaan verenkiertooni Bill Gates.in ja kumppaneiden kehittämää epämääräistä myrkkylitku rokotetta.
Saako sairaalaan mennä esim. Osastolle missä on koronapotilaita niin saarnaamaan vaikka litteästä maasta ja samalla käskisin jonkun koronapotilaan yskiä naamaani kohti ja saisin siten ehkä arvokkaan ja hyödyllisen koronatartunnan itselleni.
Mistä voisin saada koronatartunnan itselleni?
45
107
Vastaukset
- Anonyymi
Rupea viettämään aikaa kirjastoissa ja kauppakeskuksissa sekä matkusta runsaasti julkisilla. Älä pese käsiä liian usein ja hanki mielellään käsikosketus jonkun myyjän tai muun ihmisen kanssa, eiköhän tuolla pääse alkuun!
Oon tehnyt näin koko korona-ajan eikä tartuntaa ole tullut. Lisäksi hypin rappukäytävissä yöllä koska jaan postia työkseni.
Olen käynyt myös ruotsissa viikoittain koko korona-ajan, ja olen myös haastatellut rajavartioita silloin kun raja oli koronan takia kiinni kesällä 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=xWZUJGYi-oE
Olen saanut myös 60€ sakot kun fillaroin rajan yli pysähtymättä ja rajamiehet huuteli perääni kun fillaroin karkuun. Lopulta puolen kymmentä rajavartiolaitoksen autoa löysi minut tornion keskustan puistosta jossa join ruotsista ostettua keskiolutta.
Minut vietiin pakkokuulusteltavaksi tornion tulliin, kirjoitettiin 60€ sakko ja laskettiin menemään.
Seuraavana päivänä jo ylitin rajan uudelleen.- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Oon tehnyt näin koko korona-ajan eikä tartuntaa ole tullut. Lisäksi hypin rappukäytävissä yöllä koska jaan postia työkseni.
Olen käynyt myös ruotsissa viikoittain koko korona-ajan, ja olen myös haastatellut rajavartioita silloin kun raja oli koronan takia kiinni kesällä 2020.
Olen saanut myös 60€ sakot kun fillaroin rajan yli pysähtymättä ja rajamiehet huuteli perääni kun fillaroin karkuun. Lopulta puolen kymmentä rajavartiolaitoksen autoa löysi minut tornion keskustan puistosta jossa join ruotsista ostettua keskiolutta.
Minut vietiin pakkokuulusteltavaksi tornion tulliin, kirjoitettiin 60€ sakko ja laskettiin menemään.
Seuraavana päivänä jo ylitin rajan uudelleen.Itse sain koronatartunnan viime vuoden lopulla, tuli varmaan työpaikan koneesta tai jostain muusta pinnasta, oireet olivat kuitenkin lievät ja se kesti 3 ja puoli viikkoa.
Mitään muuta hyötyä tuosta ei ollut kuin se, että omaehtoisesti koko, ettei korona ole mikään vaarallinen virus, turhaa liioittelua koko homma.
Koronan jo sairastaneen ei tulisi enää ottaa piikkejä, koska ne vain heikentävät vastustuskykyä ja miksi pitäisi, koska sairastettu korona antaa "taudille" suuremman suojan kuin mikään piikki. Pakkorokottamista en ymmärrä, enkä tätä hysteriia asian ympärillä. - Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Seuraavana päivänä jo ylitin rajan uudelleen.Eivät sentään pamputtaneet sinua, eivätkä purettaneet koirallaan?
Hyvinhän se sitten meni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sain koronatartunnan viime vuoden lopulla, tuli varmaan työpaikan koneesta tai jostain muusta pinnasta, oireet olivat kuitenkin lievät ja se kesti 3 ja puoli viikkoa.
Mitään muuta hyötyä tuosta ei ollut kuin se, että omaehtoisesti koko, ettei korona ole mikään vaarallinen virus, turhaa liioittelua koko homma.
Koronan jo sairastaneen ei tulisi enää ottaa piikkejä, koska ne vain heikentävät vastustuskykyä ja miksi pitäisi, koska sairastettu korona antaa "taudille" suuremman suojan kuin mikään piikki. Pakkorokottamista en ymmärrä, enkä tätä hysteriia asian ympärillä.Varmaan Johnson&Johnsonin eko lattianpuhdistuskoneesta, jossa ei käytetä muuta kuin vettä. Ei siis puhdistusaineita ollenkaan. Jättää ajan kuluessa lattiaan harmaan pinnan ja puhdistaa mukamas vaikka eihän oikeasti mikään pinta puhdistu ilman puhdistusainetta jos vähänkin järkeä käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sain koronatartunnan viime vuoden lopulla, tuli varmaan työpaikan koneesta tai jostain muusta pinnasta, oireet olivat kuitenkin lievät ja se kesti 3 ja puoli viikkoa.
Koronan jo sairastaneen ei tulisi enää ottaa piikkejä, koska ne vain heikentävät vastustuskykyä ja miksi pitäisi, koska sairastettu korona antaa "taudille" suuremman suojan kuin mikään piikki. Pakkorokottamista en ymmärrä, enkä tätä hysteriia asian ympärillä.Olen myös huomannut, että esimerkiksi autokolareihin ei useinkaan kukaan kuole. Ihan turhaa liiottelua sellainen autokolariin kuoleminen, kun niin harva niihin kuolee.
Mitään muuta hyötyä siitä toisten autoihin töppäilyssä ei ole, kun että huomaa ettei kuollutkaan. Tiedän myös että monet ilman turvavöitä ajaneet ovat selvinneet kolarista.
Valepuvussa (stetoskooppi ja valkoinen takki) sairaalaan saattaisi olla se yksi keino.
Mutta tenkkapooksi voisi tulla sellainenkin asia että korona ei kaikkiin tartu.
Eräskin suomalainen nainen viime vuonna lehtiartikkelissa kertoi että hän oli nukkunut koronan saaneen miehensä vieressä tarkoituksena saada tauti mutta ei ollut millään tarttunut.- Anonyymi
Väitetysti nukkui. Mitään todisteita ei tarinalle ole.
Anonyymi kirjoitti:
Väitetysti nukkui. Mitään todisteita ei tarinalle ole.
Kyllä se tarina saattaa edelleen netistä löytyä. Taisi olla joku naistenlehti. Nämä ovat tunnetusti paljon luotettavampia kuin ns. miestenlehdet.
Joo, juttu löytyikin!
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/mirja-halusi-immuniteetin-ja-koronatartunnan-riskialtis-yritys-epaonnistui/
Eikä vaimo saanut kuin luulotautia...
- Anonyymi
Minun exä hässi koronassa uutta poikaystävää karanteenin aikana ja mies ei saanut koronaa.
Tässä muuten vielä täkyksi koronanmetsästyksellesi artikkeli nuoresta naisesta joka menetti molemmat keuhkonsa koronaviruksen takia.
https://www.nbcnews.com/health/health-news/after-covid-19-destroyed-her-lungs-young-chicago-woman-receives-n1229841
Mutta tuo artikkelihan on tietysti vain valhetta ja propagandaa, koska on Eliitin Valtamediassa julkaistua.
Älä vaan usko.
Muutenhan saatat joutua kyselemään infektiosi keskellä mistä voisit saada uudet keuhkot.- Anonyymi
Onhan tuo totta joissain tapauksissa. Tosin ei niitä menetä mutta voivat joutua koville pitkäksi aikaa. Myös haju ja maku haittoja on ollut ja keskushermostollisia oireita.
Ilmeisesti heikko kuntoisemmat saa kovemman koetuksen. Terveillä se voi mennä ohi noin vaan. Joku ikänsä tupakoinut jolle tekaistu positiivinen pcr testi niin halunnut uudet keuhkot itselleen tupakoitavaksi. Omat keuhkoni on terveet enkä tarvi uusia keuhkoja vaikka kausiflunssaan sairastuisinkin.
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Joku ikänsä tupakoinut jolle tekaistu positiivinen pcr testi niin halunnut uudet keuhkot itselleen tupakoitavaksi. Omat keuhkoni on terveet enkä tarvi uusia keuhkoja vaikka kausiflunssaan sairastuisinkin.
Sinä luuseri se et usko mitään. Toivottavasti saat koronan ja se tuhoaa sinun keuhkot.
Delfine kirjoitti:
Joku ikänsä tupakoinut jolle tekaistu positiivinen pcr testi niin halunnut uudet keuhkot itselleen tupakoitavaksi. Omat keuhkoni on terveet enkä tarvi uusia keuhkoja vaikka kausiflunssaan sairastuisinkin.
Artikkelissa kerrotaan että kys. nainen on 20-v. (vuonna 2020), eli olisi nyt 21-v., mikäli hengissä.
Niin että ikänsä tupakoinut?- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Artikkelissa kerrotaan että kys. nainen on 20-v. (vuonna 2020), eli olisi nyt 21-v., mikäli hengissä.
Niin että ikänsä tupakoinut?Oli minullakin yksi tuttava, joka aloitti tupakoinnin plus 40 v ja n. vuoden tupakoi, patti ilmestyi suuhun (suusyöpä) ja kuukauden päästä siitä kuoli.
Anonyymi kirjoitti:
Oli minullakin yksi tuttava, joka aloitti tupakoinnin plus 40 v ja n. vuoden tupakoi, patti ilmestyi suuhun (suusyöpä) ja kuukauden päästä siitä kuoli.
Ei syöpien syy-yhteyksiä yksittäistapauksissa ueinkaan voida selvittää.
Keuhkosyövänkin voi saada vaikka koskaan ei olisi tupakkaa nähnytkään.
Melanoomaan ei tarvita auringonottoa.
Verisyöpiä ja aivokasvaimia voi saada kuka hyvänsä.
- Anonyymi
No sanot että sä oot jo sairastanut sen. Ei niitä mihinkään rekisteröidä. Vain sairaala tapaukset kirjataan. Monet sairastavat taudin hyvin pienin oirein ja jotkut eivät huomaa ollenkaan.
Luulen, että saat paperin /passin kun vaan sanot sen jo menneen.- Anonyymi
Tuo olisi törkeää ja vaarantaisi muita.
Ei tuo onnistu, olen yrittänyt. Täytyy olla positiivinen testitulos ja sen jälkeen kotona 14vrk karanteenissa niin saa koronapassin.
Jos tänään saisin koronan itselleni niin 25.11. saisin jo kantaan koronapassin todisteena sairastetusta taudista.
- Anonyymi
Ei sitä mistään saa. Korona on pelkkä HOAX:
https://youtu.be/_1scNw0DM98Jim Sells, entinen rokotevastustaja, on eri mieltä kanssasi:
https://www.sorryantivaxxer.com/post/this-is-jim-sells-an-ex-anti-vaxxer-he-lived-through-covid-now-he-says-get-vaccinated
- Anonyymi
Suosittelen soittamaan terveysneuvontaan ja kysymään sieltä.
Arvostamani teoreetikko hra Delfine keräsi hetkessä lukuisia keskustelijoita joille on yhteistä kiihkoton (vitsi) suhtautuminen koronaan.
Itsekin olen tautia etsinyt kapakoista mm. nuolemalla tuntemattomia naisia; muutamaa jopa pannut ilman maskia.
Onko syynä se etten ole myrkkypiikkejä ottanut ? Se korona kuuleman mukaan tarttuu vain enää kaksi kertaa rokottuihin.....>>>Onko syynä se etten ole myrkkypiikkejä ottanut ? Se korona kuuleman mukaan tarttuu vain enää kaksi kertaa rokottuihin.....<<<
Olet ilmeisesti kuullut väärin.
- Anonyymi
Et ole yksin.
En myöskään ole ottanut piikkiä ihan piruuttaan.
Ei se tauti tartu, toimittakoon yhteiskunta osoitteen ja ajan milloin ja minne mennä ottaan moinen jos on pakko .
Ainiin ja se kyyti sinne ja takaisin.Kaikki höhlät on jo rokotettu ja kulkevat paskavaipat naamoillaan mutta kamala korona senkus jatkaa mylläämistään yhä vain laajentuen.....
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kaikki höhlät on jo rokotettu ja kulkevat paskavaipat naamoillaan mutta kamala korona senkus jatkaa mylläämistään yhä vain laajentuen.....
Sinä se kirjoitusten perusteella höhlä olet. Missähän sinä näet ihmisiä paskavaipat naamalla? Oudoissa piireissä liikut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se kirjoitusten perusteella höhlä olet. Missähän sinä näet ihmisiä paskavaipat naamalla? Oudoissa piireissä liikut.
Sitä kuule on, paskavaippafetissejä, yllättävilläkin henkilöillä.
- Anonyymi
Huvittavia wannabe turtiaisia täällä uhoamassa, odottakaa rauhassa, kyllä te tollot passinne vielä saatte.
- Anonyymi
Poikkea Sieviin, se on rokotekielteisten keskittymä Suomessa.
- Anonyymi
Sinulla on n. 0,008% mahdollisuus sairastua, jos olet perusterve. Onnea kuitenkin yrityksellesi :)
- Anonyymi
Mene oman kuntasi pandemiapoliklinikalle ja kaiva roskiksesta käytetty maski ja pue se kasvoillesi vartiksi.
- Anonyymi
Valkoinen takki päälle ja stetoskooppi kaulaan. Sitten vain pokkana sairaalan koronaosastolle keräämään potilailta räkänäytteitä ja imppaamaan niistä virusta. Kannattaa myös syödä koronapotilaan räkää ja harrastaa suuseksiä koronapositiivisten miesten kanssa. Erilaisten pintojen ahkera nuoleminen julkisissa käymälöissä voisi myös tuoda avun ongelmaasi.
- Anonyymi
Hyvät neuvot mutta eivät noi tehoa kuin ainoastaan kaksi kertaa rokotetuille.
Ne ovat nyt kauhiassa vaarayöhykkeessä. - Anonyymi
Kannattaa mennä siivoustyöhön vaikkapa johonkin suureen kauppakeskukseen tai elokuvateatteriin. Siellä voit nostella ja pöllyytellä vaikkapa Stockan pääoven tuulikaapin mattoja paljain käsin (muista hengittää ilmaa), siivota yleisiä vessoja tai vaikkapa elokuvateattereita. Muista unohtaa pestä kädet, työvaatteet, olla mahdollisimman väsynyt ja pyyhkiä nenäsi johonkin oikein likaiseen lattiamoppiin tai vessaliinaan (?) Voithan toki kontata likaisella lattialla ja konkreettisesti nuolemalla lattiat tehdä työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa mennä siivoustyöhön vaikkapa johonkin suureen kauppakeskukseen tai elokuvateatteriin. Siellä voit nostella ja pöllyytellä vaikkapa Stockan pääoven tuulikaapin mattoja paljain käsin (muista hengittää ilmaa), siivota yleisiä vessoja tai vaikkapa elokuvateattereita. Muista unohtaa pestä kädet, työvaatteet, olla mahdollisimman väsynyt ja pyyhkiä nenäsi johonkin oikein likaiseen lattiamoppiin tai vessaliinaan (?) Voithan toki kontata likaisella lattialla ja konkreettisesti nuolemalla lattiat tehdä työtä.
Sitten tietysti bioroskiksesta nälkääsi poimit vanhehtuneita ruokajätteitä paljain, likaisin, pesemättömin kösin, pudotat vahingossa ruoan likaiselle lattialle ja sieltä poimit paljain, likaisin, pesemättömin käsin suuhusi.
- Anonyymi
Noniin, nyt ollaan asian äärellä.
Toivottavasti Delfine onnistuu yritelmässään.
Pohjoisessa ei ole kaiketi niin helppoa saada tautia, sun pitäisi mennä johonkin isompaan kaupunkiin, kuten Helsinki ja sitten esimerkiksi nuoleskella metroasemalla sitä rappusten, ei koneportaiden, kaidetta koko matkalta. - Anonyymi
Oletko ottanut kaikki merkit Ilmestyskirja:
13 - Anonyymi
Muista ottaa video, kun Puolanmatkasi tyssää Suomen rajalle. Muista haukkua kaikki pallopäiksi!
- Anonyymi
Yksi vaihtoehto Delfinellä olisi myös mennä vain vasta-aine testiin, jos niitä missään otetaan?
Kenties sairastit jo oireettomana muotona?
Veren vasta-aineet sen paljastaisi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241