Muita rooleja muissa ohjelmissa?
Miksei monilla Salkkari näyttelijöillä ole
7
52
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tuonne mene vaan ne harjoittelija riilänserit.
Taida muilla olla saati tullakaan muita mahdollisuuksia paitsi Koverolla elokuva yms roolit ja Eerolla (roolinimi) sama juttu. - Anonyymi
Eikös Hjalmari vai mikä se Akin sukulaispoika ollut uudessa Häräntappoaseessa? Tai mitä nyt jossain mainoksessa näin niin ihan samannäköinen.
- Anonyymi
Olihan Ismo siinä mainoksessa😂😂 Laitoin saunan lämpimään, oluttakin on. Ja Saku Salin näytteli surkeassa BlackClansmanissa vai mikä se oli..
- Anonyymi
Olihan Ismo siinäkin mainoksessa missä se söi leipää ja alkoi itkemään Esko Nikkarille menettäneensä kaiken amerikassa.
- Anonyymi
Koska Ullalla on uloste-inkontinenssi. Sopii vain Salkkarien sceneen.
- Anonyymi
Koska ovat vain niin onnettoman huonoja.Näyttelijäksi saisi sanoa van Teakin käyneitä.Nämä Salkkarin ihmiset ovat vain esittäjiä.Samoin kuka vain voi sanoa tänä päivänä olevansa kirjailija
Taiteesta ja osaamisesta ei ole kyse ollenkaan
Tyhmä sössötysohjrlma koko Salkkarit
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892