Moi! Olen 26v mies jota vaivaa valtaisa kuolemanpelko. Olen palannut reilu viikko sitten etätöistä takaisin normi töihin. Minulla on tuntunut muutaman päivän todella pahaa hengenahistusta joka on tuntunut menevän kuitenkin aina hetkellisesti ohi kun en ole sitä ajatellut, töissä olen ollut sun muuta joten kyseinen tuntemus mahtanee johtua ahdistuksesta ja stressistä. Tänään sitten pääni on tuntunut jotenkin todella painavalta. Varsinaista kipua ei ole juurikaan mutta pää tuntuu raskaalta ja inhottavalta. Voisiko tämäkin johtya siitä että stressitasot ovat nousseet töihin paluun jälkeen
Pään tuntemukset
6
51
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olisi homeopaatilla tekemistä, niista lääkkeistä on paljon apua kuoleman pelossa ja jopa hengitysvaikeuksissa, kokeile jos mahdollista. Se apu on yleensä jopa pysyvää. Monia vastaavanlaisia olen hoidellut itsekin. Toinen tapa olisi ravata meedioilla, selvännäkijoillä ja joogien juttusilla, että saisit jonkinlaisen näkemyksen kuolemasta, eli se on ihan vapauttava juttu ja toisella puolen on yleensä hauskaa ja jatkoakin seuraa viela seuraavassa elämässä.
Itsemurhan tehnyt veljeni muuten sanoi meedion kautta, että kiitos kun autoit minua ennen ja jälkeen kuolemani. Nimittäin jäin pois hautajaisista ja sen sijaan puhuin hänen hengelleen miten hänen pitäisi pyrkiä valoa kohti ja uuteen elämään. Ei saisi jäädä maan päälle roikkumaan. Hän totesi myös meedion kautta että elämä on lahja, sitä ei saisi heittää pois. Yksi tyyppi youtubessa kertoo paljon juttuja toiselta puolen jos ymmärrät englantia niin vilkaisepa, channelin erik videoita- Anonyymi
"Kyllä olisi homeopaatilla tekemistä"
Psykosomaattiseen oireeseen uskomushoito saattaa teoriassa toimiakin, koska kyse on puhtaasti siitä, mitä potilas kuvittelee. Jos potilas saadaan vakuuttumaan, että plasebolääke (homeopaattinen "lääke" on käytännössä 100% vettä) tekee jotain, se voi harhauttaa mieltä sen verran että kuvittelee sen auttavan.
Tosin voi myös ostaa vaikka kalkkitabletteja ja vakuuttaa itselleen niiden olevan rauhoittavia. - Anonyymi
Vainajahenkiin ei saa pitää yhteyttä, itseasiassa se ei ole veljesi joka puhui…
- Anonyymi
Psyyke tekee kaikenlaista oloa ja kun alkaa tarkkailemaan niin vaan lisääntyy panikoinnit.
Kuoleman pelkoon sen verran että suosittelen erittäin lämpimästi Jeesusta Kristusta, ota tietoisesti vastaan se sovitus mikä sinunkin puolestasi tehtiin ristillä, Hän kuoli että sinä saisit elää ja kerran taivaassa Jumalan tykönä. Saat kaikki syntisi anteeksi ja voit olla vapaa.
Kaikkea hyvää sinulle 🙏 - Anonyymi
Psykosomaattista oirehdintaa. Aika karaisee.
- Anonyymi
Runkkaaminen auttaa ahdistukseen.
Tämä pitää ihan totta paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559