Pään tuntemukset

Anonyymi

Moi! Olen 26v mies jota vaivaa valtaisa kuolemanpelko. Olen palannut reilu viikko sitten etätöistä takaisin normi töihin. Minulla on tuntunut muutaman päivän todella pahaa hengenahistusta joka on tuntunut menevän kuitenkin aina hetkellisesti ohi kun en ole sitä ajatellut, töissä olen ollut sun muuta joten kyseinen tuntemus mahtanee johtua ahdistuksesta ja stressistä. Tänään sitten pääni on tuntunut jotenkin todella painavalta. Varsinaista kipua ei ole juurikaan mutta pää tuntuu raskaalta ja inhottavalta. Voisiko tämäkin johtya siitä että stressitasot ovat nousseet töihin paluun jälkeen

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä olisi homeopaatilla tekemistä, niista lääkkeistä on paljon apua kuoleman pelossa ja jopa hengitysvaikeuksissa, kokeile jos mahdollista. Se apu on yleensä jopa pysyvää. Monia vastaavanlaisia olen hoidellut itsekin. Toinen tapa olisi ravata meedioilla, selvännäkijoillä ja joogien juttusilla, että saisit jonkinlaisen näkemyksen kuolemasta, eli se on ihan vapauttava juttu ja toisella puolen on yleensä hauskaa ja jatkoakin seuraa viela seuraavassa elämässä.

      Itsemurhan tehnyt veljeni muuten sanoi meedion kautta, että kiitos kun autoit minua ennen ja jälkeen kuolemani. Nimittäin jäin pois hautajaisista ja sen sijaan puhuin hänen hengelleen miten hänen pitäisi pyrkiä valoa kohti ja uuteen elämään. Ei saisi jäädä maan päälle roikkumaan. Hän totesi myös meedion kautta että elämä on lahja, sitä ei saisi heittää pois. Yksi tyyppi youtubessa kertoo paljon juttuja toiselta puolen jos ymmärrät englantia niin vilkaisepa, channelin erik videoita

      • Anonyymi

        "Kyllä olisi homeopaatilla tekemistä"

        Psykosomaattiseen oireeseen uskomushoito saattaa teoriassa toimiakin, koska kyse on puhtaasti siitä, mitä potilas kuvittelee. Jos potilas saadaan vakuuttumaan, että plasebolääke (homeopaattinen "lääke" on käytännössä 100% vettä) tekee jotain, se voi harhauttaa mieltä sen verran että kuvittelee sen auttavan.

        Tosin voi myös ostaa vaikka kalkkitabletteja ja vakuuttaa itselleen niiden olevan rauhoittavia.


      • Anonyymi

        Vainajahenkiin ei saa pitää yhteyttä, itseasiassa se ei ole veljesi joka puhui…


    • Anonyymi

      Psyyke tekee kaikenlaista oloa ja kun alkaa tarkkailemaan niin vaan lisääntyy panikoinnit.
      Kuoleman pelkoon sen verran että suosittelen erittäin lämpimästi Jeesusta Kristusta, ota tietoisesti vastaan se sovitus mikä sinunkin puolestasi tehtiin ristillä, Hän kuoli että sinä saisit elää ja kerran taivaassa Jumalan tykönä. Saat kaikki syntisi anteeksi ja voit olla vapaa.
      Kaikkea hyvää sinulle 🙏

    • Anonyymi

      Psykosomaattista oirehdintaa. Aika karaisee.

    • Anonyymi

      Runkkaaminen auttaa ahdistukseen.

      Tämä pitää ihan totta paikkaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe