"Aikakone-yhtyeestä tuttu Jenna yltyi kehumaan tuoretta miesystäväänsä varsin kauniisti.
- Hän on äärimmäisen romanttinen herrasmies. Hän tulee avaamaan aina auton oven, kun hän vie minut töihin. Lisäksi hän esimerkiksi nousee pöydästä, kun minä nousen. En ole tavannut tuollaista miestä aikaisemmin. Arvostan tätä käytöstä suuresti, se on minusta ihanaa, Jenna ylisti miestään."
https://www.seiska.fi/kotimaa/jestas-mika-kaunotar-kurre-westerlundin-upea-jenna-rakas-hehkuttaa-hurmuriaan-en-ole
Miksi ihmeessä naiset kuvittelee, että miesten pitäisi pokkuroida tuolla tavalla ja itse voivat käyttäytyä miten tahansa. Ei tulisi mieleenkään availla autonovia tai laittaa tuolia alle tai nousta pöydästä toisen takia.
Aikakone jäänyt menneisyyteen
11
60
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi nykyaikainen nainen haluaisi käyttytyä kuin avuton pikkutyttö ja osaahan pikkutytötkin itse avata oven ja ottaa tuolin alleen. Aivan naurettavaa.
- Anonyymi
Ihanan romanttista.
- Anonyymi
Huolestuttavinta tuossa on se, ettei hän ole tavannut sellaista miestä aikaisemmin.
- Anonyymi
Jotain toivoa miehillä kun suurin osa ymmärtää lopettaa moiset pokkuroinnit, mutta naisten kehittyminen pysähtynyt kauan sitten.
- Anonyymi
Kaunis asu Jennalla kuvassa. https://www.seiska.fi/kotimaa/kurre-westerlundin-57-rakas-jenna-valikangas-34-on-katseita-kaantava-pakkaus
- Anonyymi
Kamalat vaatteet ja meikit. En sietäisi naista joka meikkaa jatkuvasti ja yrittää esittää seksikästä, luonnollisuus parasta.
- Anonyymi
Kurre pukeutuu tyylikkäästi ja Jenna samoin eli samiksia ovat.
- Anonyymi
Ja moderaattori luulee että Martina Aitolehden rikosrekisteri puhdistuu sillä että hän poistaa aiheeseen liittyvät viestit.
- Anonyymi
Kurre on kyllä vanhentunut todella paljon .
Jenna on niin rakastunut oujee vanhaan mieheen..vielä voisi vaikka lapsen tehdä maailmaan.- Anonyymi
Näyttää paremmalta kuin tuo horoksi pukeutunut.
- Anonyymi
Kurren ei kannata peittää kaljuuntumistaan niin sanottuun immokuutsa -tyyliin koska on kuitenkin komea mies koska ei ylipainoinen kuten monet samanikäisensä. Onnea Kurrelle ja Jennalle parisuhteeseensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642