Aikakone jäänyt menneisyyteen

Anonyymi

"Aikakone-yhtyeestä tuttu Jenna yltyi kehumaan tuoretta miesystäväänsä varsin kauniisti.
- Hän on äärimmäisen romanttinen herrasmies. Hän tulee avaamaan aina auton oven, kun hän vie minut töihin. Lisäksi hän esimerkiksi nousee pöydästä, kun minä nousen. En ole tavannut tuollaista miestä aikaisemmin. Arvostan tätä käytöstä suuresti, se on minusta ihanaa, Jenna ylisti miestään."
https://www.seiska.fi/kotimaa/jestas-mika-kaunotar-kurre-westerlundin-upea-jenna-rakas-hehkuttaa-hurmuriaan-en-ole

Miksi ihmeessä naiset kuvittelee, että miesten pitäisi pokkuroida tuolla tavalla ja itse voivat käyttäytyä miten tahansa. Ei tulisi mieleenkään availla autonovia tai laittaa tuolia alle tai nousta pöydästä toisen takia.

11

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi nykyaikainen nainen haluaisi käyttytyä kuin avuton pikkutyttö ja osaahan pikkutytötkin itse avata oven ja ottaa tuolin alleen. Aivan naurettavaa.

• Anonyymi

Ihanan romanttista.

• Anonyymi

Huolestuttavinta tuossa on se, ettei hän ole tavannut sellaista miestä aikaisemmin.

• Anonyymi

Jotain toivoa miehillä kun suurin osa ymmärtää lopettaa moiset pokkuroinnit, mutta naisten kehittyminen pysähtynyt kauan sitten.

• Anonyymi

Kamalat vaatteet ja meikit. En sietäisi naista joka meikkaa jatkuvasti ja yrittää esittää seksikästä, luonnollisuus parasta.

• Anonyymi

Kurre pukeutuu tyylikkäästi ja Jenna samoin eli samiksia ovat.

• Anonyymi

Ja moderaattori luulee että Martina Aitolehden rikosrekisteri puhdistuu sillä että hän poistaa aiheeseen liittyvät viestit.

• Anonyymi

Kurre on kyllä vanhentunut todella paljon .
      Jenna on niin rakastunut oujee vanhaan mieheen..vielä voisi vaikka lapsen tehdä maailmaan.

• Anonyymi

Näyttää paremmalta kuin tuo horoksi pukeutunut.

• Anonyymi

Kurren ei kannata peittää kaljuuntumistaan niin sanottuun immokuutsa -tyyliin koska on kuitenkin komea mies koska ei ylipainoinen kuten monet samanikäisensä. Onnea Kurrelle ja Jennalle parisuhteeseensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Töistä lomautettu Jasmiina äimän käkenä Big Brother -voitosta - 30 000 euroa rikkaampana kotiin!

Hämmentynyt Jasmiina voitti kireässä kisassa Big Brother Suomi -realityn. Jasmiina sai äänistä 50,1% ja Aki 49,9%. Voittiko mielestäsi oikea kisaaja?
      Big Brother
      197
      8489
    2. Esko Eerikäinen tuo kolumbialaisen äitinsä tv:seen: Pieni Esko tuli vain 10-vuotiaana yksin Suomeen

Tiesitkö, että pieni Esko lähetettiin Kolumbian vaaroista yksin vain 10-vuotiaana Suomeen? Lähtiessään Kolumbiasta Esko sai äidiltään muistoksi yhden
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      6428
    3. Some liekeissä! Mikko Leppilampi jättää TTK:n - Kollegat ylistävät: "Huikea ja uniikki", "The best"

Mikko Leppilampi teki kyllä huikean uran Tanssii Tähtien Kanssa -juontajana, yhteensä 10 kautta. Mitä luulet, kuka mahtaa astua Leppilammen saappaisii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      3873
    4. Onko Saramon Pekka Kiira Korven nyksä?

Eikös Saramo lopettanut, Kiirahan sanoi, että ei ole urheilija ENÄÄ, voi olla entinen!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      3257
    5. Onnea Tanssii Tähtien Kanssa -kisan voitosta, Ernest Lawson!

TTK:n voitti pystymetsästä tanssiparketille tullut Ernest Lawson ja Anniina-ope. Valitsiko kansa oikein ja voittiko oikea pari, mitä mieltä olet? ht
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2224
    6. Pikkaraisen ulosanti instassa

Onko sillä kaikki kotona yläkerrassa... Miten lapsellisia kommentteja sillä on insta kuvissa. Laitan auringon nukkumaan. Mennään ostamaan kaunoluisti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1894
    7. Kyllä noita sun silmiä

kattelis mielellään.
      Ikävä
      69
      1571
    8. "MUKANA KU PERÄPUKAMA!!" Janni Hussi paljastaa uudet kuviot pörrökaverin kanssa somessa!

Oho! Janni Hussi paljastaa into piukena somessa uudesta aluevaltauksestaan. Postauksessa ei sanoja säästellä: https://www.suomi24.fi/viihde/mukana-ku-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      1499
    9. Olen rakastunut suhun

Joten kerro miten mun pitää toimia, että saan sun tunteet selville ilman kiusaantunutta ilmapiiriä? 💘
      Ikävä
      65
      1458
    10. Tässä täytyy olla jotakin erikoista

En voi ymmärtää muuten, miksi niin koukutat minua, ja minun kokemukseni on, että me kohtaamme jollakin syvällisemmällä tasolla. Eikä tunne muutu eikä
      Ikävä
      87
      1421
    Aihe