Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Outo ns. kohtaus

Anonyymi

Siis en tiiä olenko tulossa hulluksi vai mitä, mutta mulle on tullu nyt sellasia jänniä kohtauksia sitä on hankala kuvailla mutta ikäänkuin tajunnan taso heikkenee, tulee aloitekyvyttömyyttä en saa mitään aikaiseksi (esim syötyä josta seuraa heikko olo ja sitten pakko syödä äkkiä) sit semmoinen huimaava ns ”poissaoleva” olo ja elämä tuntuu epätodelliselta. Kuulostaa oudolle mutta näitä välillä tulee kun olen yksin kotona, niin ajattelin onko täällä joku joka tietäis että eihän tää oo mikää lievä epileptinen kohtaus tai jotain? Sit kun se tulee alkaa ahdistaa kun kaikki tuntuu jotenkin ”sumuiselta” ja en saa mitään aikaiseksi. (Tätä aloitekyvyttömyyttä esiintyy muulloinkin niinkun ilman että tää kohtaus tulee en vain ns pysty aloittamaan nopeasti mitään vaikka haluaisin ja myös ocd tapaisia oireita on ilmennyt) oon myös sairastanu lievää syömishäiriötä puol vuotta mutta en enää. Oon 14v tyttö siis, osaisko joku auttaa?

5

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikuttaa enemmän ahdistukselta kuin epileptiseltä kohtaukselta.
      Kirjoitit sairastaneesi aiemmin syömishäiriötä, saitko siihen mitään apua mistään ?

      Onko sulla ollut samanlaisia ajatuksia ja mietteitä nyt, kuin mitä oli silloin kun sairastit syömishäiriötä ?
      Ahdistukseen voi liittyä jonkinlaista paniikinomaista tunnetta, tuli noista kohtauksista mieleeni.

      Kannattaisi yrittää päästä jonnekin keskustelemaan asiasta, jos se vaivaa omaa mieltä.
      Yksin ei kannata jäädä murehtimaan, vaan ajoissa yrittää puuttua, mikä ikinä onkaan pielessä.
      Ongelmasta on helpompaa päästä eroon, kun hakee/saa ajoissa apua.

      Kaikkea hyvää sulle. ( etkä oo tulossa hulluksi ! )

      • Anonyymi

        Kiitos tää helpotti! <3 käyn keskustelemassa asiasta psykologilla nykyäänkin, mutta tää tuli nyt ns uutena. ikäänkuin poissaolokohtaus, mulla itseasiassa on paniikkihäiriöön/ahdistushäiriöön viittaavia oireita ollut aikaisemminkin mutta ei tälläsiä. & kiitos


      • Anonyymi

        Ja samoja ajatuksia ei ole yhtä paljon kuin ennen, mutta välillä tulee me mieleen vahvoinakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tää helpotti! <3 käyn keskustelemassa asiasta psykologilla nykyäänkin, mutta tää tuli nyt ns uutena. ikäänkuin poissaolokohtaus, mulla itseasiassa on paniikkihäiriöön/ahdistushäiriöön viittaavia oireita ollut aikaisemminkin mutta ei tälläsiä. & kiitos

        Kiva ku helpotti.
        Mullakin oli aikoinaan paniikkihäiriö ja ahdistusta, mullakin oli sellaisia poissaolokohtauksia.
        Tunsi sen, että on tässä ja nyt, mutta tavallaan ei ollut kuitenkaan läsnä.

        Helpotus on se, kun tietää, ettei ne oo vaarallisia millään tavoin, vaikka onkin säikäyttävä ja ikävä tunne, vähän pelottavakin.

        Hyvä, että käyt edelleen juttelemassa psykologin kanssa.
        Tuo on sellainen vaiva, että aika suurella todennäköisyydellä menee ohi ennemmin tai myöhemmin.


    • Anonyymi

      Minulla on ollut nuorena yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, joka oireili ihan samoin kuin edellä oireitasi kuvailit. Kannattaa käydä lääkärin juttusilla, saat apua ja helpotusta oloosi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe