YLE lobbaa ja mielikuvamanipuloi puolueellisesti kokoomusta ja sen puheenjohtajaa Orpoa.

Anonyymi

YLE lobbaa ja mielikuvamanipuloi jatkuvasti törkeän puolueellisesti kokoomusta ja sen puheenjohtajaa Petteri Orpoa tässäkin matua-asiassa näyttämällä uutisissaan vain kokoomuksen ja Orpon puheenvuoroja kyselytunnilta ja vastaavasti pimittää perussuomalaisten puheenvuorot. Tänä iltana olevassa Ylen A-talk-ohjelmassakin on mukana kokoomuksen Petteri Orpo Ohisalon kanssa. Tämä on törkeän puolueellista mielikuvavaikuttamista kokoomuksen ja Petteri Orpon puolesta verovaroin ylläpidettävältä Yleltä. USKOMATONTA

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Orpo oli sisäministerinä vuonna 2015, kun edellinen maahanmuuttajien tulva oli päälä. Se on nimittäin sisäministeriö joka vastaa maahanmuuttoa koskevan lainsäädännön valmistelusta, ohjaa ja kehittää maahanmuuttohallintoa sekä tulosohjaa maahanmuuttovirastoa.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Ja nyt Orpo kaksinaamaisen populistisesti esiintyy Ylen avustuksella kriittisesti tätä hybridivaikuttamista vastaan, vaikka Orpo oli itse sisäministerinä vuonna 2015 laskemassa ja avustamassa vapaasti matuja tulla yli 32 000 Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ja nyt Orpo kaksinaamaisen populistisesti esiintyy Ylen avustuksella kriittisesti tätä hybridivaikuttamista vastaan, vaikka Orpo oli itse sisäministerinä vuonna 2015 laskemassa ja avustamassa vapaasti matuja tulla yli 32 000 Suomeen.

        Totta!


      • Anonyymi

        Eipä saanut Orpo mitään tehtyä vaikka aikaa oli ei kriisiä. Ei osannut hoitaa edes tätä pakolaisryntäystä.

        Mitä tämmöiseltä jepulilta voi odottaa.?

        Käskee Marinia hoitamaan Puolan ongelmat pitkällä 1000km kepillä. Vaikka itse ei kyennyt tekemään mitään kun Suomen raja vuoti. *raapii päätä*

        Ei osaa ei tee.

        Mutta huutaa!


    • Anonyymi

      Yleltä on lopetettava verorahoitus

      • Anonyymi

        Juuri näin. Olen asiasta täysin samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Alfa tv on luotu juurikin tasoittamaan vapautta

      • Anonyymi

        Alfa TV on pelkkää paskaprobagandaa jossa Ukkola naimisissa Persun kanssa ja ujuttaa omia näkemyksiään.

        Onneksi Suomen kansa 80% on eri mieltä. He ovat selkärankaisia suomalaisia.


    • Anonyymi

      Aloituksen päätelmät on aivan oikeat, elikkä kokoomus tuhoojia nyt nostavat esille

    • Anonyymi

      Juuri näin. Olen myös itse pannut merkille jo pitemmän aikaa, että etenkin YLE lobbaa ja mielikuvamanipuloi jatkuvasti aika puolueellisella tavalla kokoomusta ja sen puheenjohtajaa Petteri Orpoa muun muassa näyttämällä TV-uutisissaan pääosin vain Orpon ja muiden kokoomukselaisten puheenvuoroja esimerkiksi eduskunnan kyselytunneilta ja vastaavasti eduskunnan suurimman oppositiopuolueen perussuomalaisten esittämiä puheenvuoroja ei useasti YLE uutisoi ollenkaan.
      Esimerkiksi eilen iltanakin olleessa Ylen A-talk-ohjelmassa oli mukana kokoomuksen Petteri Orpo sisäministeri Ohisalon kanssa, vaikka perussuomalaiset on jo monet vuodet kritisoinut Suomen mamupolitiikkaa. Mielestäni tämä pääosin kokoomuksen jatkuva esillä pitäminen media-julkisuudessa näyttää jo kovin yksipuoliselta mielikuvalobbaukselta kokoomuksen puolesta etenkin Ylen toimesta, vaikka YLE saa ylläpitorahoituksensa kokonaan verovaroista. Siksi Ylen pitäisi olla tasapuolinen näissä uutis-asioissaan kaikkia puolueita kohtaan.

      • Anonyymi

        VOI PERKELE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VOI PERKELE

        Oikein sanottu.


      • Anonyymi

        Perussuomalaiset hmmm....

        Onko ne muuta tehneet kuin "mamupolitiikkaa"??

        Ja kun ei tämä mamupolitiikkakaan onnistu, niin mitä me voimme odottaa tältä lippalakkijoukolta?

        Suomi on onneksi yhä sivistyskansa, jonka enemmistö eli 80% ajattelee ja pysyy erossa tästä Persuvankilasta. Suomi ei halua oll eristäytynyt vaam osa Eurooppaa.

        Minä ole pettynyt kaikessa Persuihin. Ei edes tämä mamuviha saa heiltä mitään todellisiin ongelmiin puuttumista. Jos ei Mamuja niin suomalaisia. Eli perheita, eli lapsia.

        Mutta ei, nämä ovat Hakkaraisen tapaan hankkimassa itselleen jonkun Mamun, kuten Tynkkynen tuppaa harrastamaan (=kiltti sana hänen tekemisestään)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe