Mitenköhän muualla?

Anonyymi

Onkohan olemassa muita paikkakuntia, joissa on muutama asukas, jotka ovat valmiita tekemään mitä vaan, että kunta saadaan mahdollisimman huonoon jamaan ja muiden kuntalaisten elämä mahdollisimman vaikeaksi?

15

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mummu vastaa tietysti että Ahterissa Eliitti pyrkii tähän. HAHAHAHAAA........

    • Anonyymi

      Ähtärissä on ollut pandakuumetta, joka aiheuttaa maanista käyttäytymistä, omien kykyjen yliarvioimista, voittamattomuuden tunnetta ja valtavien riskien ottamista. Sairastuneet on pyrittävä saamaan turvaavaan hoitoon mahdollisimman pian. Ongelmana on se, että sairastuneella ei ole sairaudentunnetta., niinpä usein ehtii tehdä suurta vahinkoa ennen kuin voidaan ottaa tahdonvastaiseen hoitoon.

      Tautiluokitus F30.2P

    • Anonyymi

      Valtio on tuonut kantansa esille.
      Monille se oli alusta saakka ymmärryksessä.
      Ähtärin oma hanke ja suuruuden hulluus päälle.
      Kunhan se Tuomarniemen Jussikin jo ymmärtäis.
      Pandat Kiinaan

      • Anonyymi

        EIPÄ MENNYT ARVAUKSESI OIKEIN....... MINULLA ON ISO KARVAINEN REUHKA, NIINKUIN SINULLAKIN, ENKÄ MEINAA SIITÄ LUOPUA..........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIPÄ MENNYT ARVAUKSESI OIKEIN....... MINULLA ON ISO KARVAINEN REUHKA, NIINKUIN SINULLAKIN, ENKÄ MEINAA SIITÄ LUOPUA..........

        ÄLÄ PALJASTA ITSESTÄSI ENEMPÄÄ...... ME KYLLÄ TIEDÄMME....


    • Anonyymi

      niin vain yhessä on tuotuna Bandoja,,,, hyvin niillä onnistuivat!

    • Anonyymi

      Nuo onnettomat ovat jääneet niin pahasti "luojalta saaliiseen", että eivät ymmärrä, miten maailmassa ( ja Ähtärissäkin ) pitäisi olla ja elää. Ei repien ja tuhoten, vaan rakentaen ja yhteisvoimin. En ole "paljasjalkainen" Ähtäriläinen mutta olen todennut, että täällä on hyvä ihmisten olla ja elää, paitsi noiden kolmen on paha olla, se johtuu varmasti sekä tolkuttomasta alkoholin ja huimaavien lääkkeiden vaikutuksesta, sekä varhaislapsuuden - esim seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Olisikohan mitään mahdollisuutta järjestellä heidät pakkohoitoon? Sillä toimenpiteellä pääsisi halvalla eroon kaikista Ähtärin ongelmista (keksityistä)

      • Anonyymi

        Poistuuko sillä zoon velat?


    • Anonyymi

      Tällä Ähtärin tunnetuksi tekemisellä on valtakunnallisesti suuri merkitys. Ähtäri on saatu ilmaiseksi kaikkien tietoisuuteen. Nimi jää mieleen muulla ei välitä. Loistavaa median hyödyntämistä! Alavus voi ottaa oppia. Ja kiitos niille, jotka ovat vuosia mainostanneet Ähtäriä.! Kyllä se vielä kassat aukaisee, ei ehkä pandoilla mutta muulla... Loistavaa loistavaa

      • Anonyymi

        Tuota kassojen aukaisua on nyt odotettu pian 50 vuotta, joten eiköhän vain luovuteta.


    • Anonyymi

      Jämsä on samanlainen pölhöjen pesä. Kaupungilla on jopa liki tuhat suojatyöpaikkaa.
      Mutta kyllä tämä Panda homma on varmaan koko Suomen hölmöin keksintö.

    • Anonyymi

      Ei missään muualla näin härskiä peliä. Kuntalaisten kustannuksella. Vain Ahterissa 🐼

      • Anonyymi

        Valehdeltu koko ajan.
        Valtio olis mukana.
        Olli on tiennyt kun otti selvää.
        Ei ole valtion hanke.
        Lue nyt perjantain maaseudun Tulevaisuus.
        Jaana Huso Kallio. Päästää suoraan, vaikka on kepulainen.
        Valtio ei tue, eikä ole valtion hanke.
        Ähtäri on luvannut, esittänyt omillaan tulee toimeen.
        Ähtärin oma matkailu hanke.Ei Suomen valtion Pandat.
        Kaikki vanhukset viellä vt uutisissa puhuu.Kiinan eduista Suomelle kun paska lingot on ähtäris.
        Voi että mä häpeen..


    • Anonyymi

      Ei ole.Kyllä tää on ainutlaatunen pitäjä sen suhteen.

    • Anonyymi

      Ei ole. Ihmettelen vain, miten sitä ei ole vaiennettu?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe