Mitenköhän muualla?

Anonyymi

Onkohan olemassa muita paikkakuntia, joissa on muutama asukas, jotka ovat valmiita tekemään mitä vaan, että kunta saadaan mahdollisimman huonoon jamaan ja muiden kuntalaisten elämä mahdollisimman vaikeaksi?

15

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mummu vastaa tietysti että Ahterissa Eliitti pyrkii tähän. HAHAHAHAAA........

    • Anonyymi

      Ähtärissä on ollut pandakuumetta, joka aiheuttaa maanista käyttäytymistä, omien kykyjen yliarvioimista, voittamattomuuden tunnetta ja valtavien riskien ottamista. Sairastuneet on pyrittävä saamaan turvaavaan hoitoon mahdollisimman pian. Ongelmana on se, että sairastuneella ei ole sairaudentunnetta., niinpä usein ehtii tehdä suurta vahinkoa ennen kuin voidaan ottaa tahdonvastaiseen hoitoon.

      Tautiluokitus F30.2P

    • Anonyymi

      Valtio on tuonut kantansa esille.
      Monille se oli alusta saakka ymmärryksessä.
      Ähtärin oma hanke ja suuruuden hulluus päälle.
      Kunhan se Tuomarniemen Jussikin jo ymmärtäis.
      Pandat Kiinaan

      • Anonyymi

        EIPÄ MENNYT ARVAUKSESI OIKEIN....... MINULLA ON ISO KARVAINEN REUHKA, NIINKUIN SINULLAKIN, ENKÄ MEINAA SIITÄ LUOPUA..........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIPÄ MENNYT ARVAUKSESI OIKEIN....... MINULLA ON ISO KARVAINEN REUHKA, NIINKUIN SINULLAKIN, ENKÄ MEINAA SIITÄ LUOPUA..........

        ÄLÄ PALJASTA ITSESTÄSI ENEMPÄÄ...... ME KYLLÄ TIEDÄMME....


    • Anonyymi

      niin vain yhessä on tuotuna Bandoja,,,, hyvin niillä onnistuivat!

    • Anonyymi

      Nuo onnettomat ovat jääneet niin pahasti "luojalta saaliiseen", että eivät ymmärrä, miten maailmassa ( ja Ähtärissäkin ) pitäisi olla ja elää. Ei repien ja tuhoten, vaan rakentaen ja yhteisvoimin. En ole "paljasjalkainen" Ähtäriläinen mutta olen todennut, että täällä on hyvä ihmisten olla ja elää, paitsi noiden kolmen on paha olla, se johtuu varmasti sekä tolkuttomasta alkoholin ja huimaavien lääkkeiden vaikutuksesta, sekä varhaislapsuuden - esim seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Olisikohan mitään mahdollisuutta järjestellä heidät pakkohoitoon? Sillä toimenpiteellä pääsisi halvalla eroon kaikista Ähtärin ongelmista (keksityistä)

      • Anonyymi

        Poistuuko sillä zoon velat?


    • Anonyymi

      Tällä Ähtärin tunnetuksi tekemisellä on valtakunnallisesti suuri merkitys. Ähtäri on saatu ilmaiseksi kaikkien tietoisuuteen. Nimi jää mieleen muulla ei välitä. Loistavaa median hyödyntämistä! Alavus voi ottaa oppia. Ja kiitos niille, jotka ovat vuosia mainostanneet Ähtäriä.! Kyllä se vielä kassat aukaisee, ei ehkä pandoilla mutta muulla... Loistavaa loistavaa

      • Anonyymi

        Tuota kassojen aukaisua on nyt odotettu pian 50 vuotta, joten eiköhän vain luovuteta.


    • Anonyymi

      Jämsä on samanlainen pölhöjen pesä. Kaupungilla on jopa liki tuhat suojatyöpaikkaa.
      Mutta kyllä tämä Panda homma on varmaan koko Suomen hölmöin keksintö.

    • Anonyymi

      Ei missään muualla näin härskiä peliä. Kuntalaisten kustannuksella. Vain Ahterissa 🐼

      • Anonyymi

        Valehdeltu koko ajan.
        Valtio olis mukana.
        Olli on tiennyt kun otti selvää.
        Ei ole valtion hanke.
        Lue nyt perjantain maaseudun Tulevaisuus.
        Jaana Huso Kallio. Päästää suoraan, vaikka on kepulainen.
        Valtio ei tue, eikä ole valtion hanke.
        Ähtäri on luvannut, esittänyt omillaan tulee toimeen.
        Ähtärin oma matkailu hanke.Ei Suomen valtion Pandat.
        Kaikki vanhukset viellä vt uutisissa puhuu.Kiinan eduista Suomelle kun paska lingot on ähtäris.
        Voi että mä häpeen..


    • Anonyymi

      Ei ole.Kyllä tää on ainutlaatunen pitäjä sen suhteen.

    • Anonyymi

      Ei ole. Ihmettelen vain, miten sitä ei ole vaiennettu?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe