Vanhan miehen kaksi harrastusta

Anonyymi

Vanha mies on työllistänyt itsensä kahdella niin mieltäylentävällä harrastuksella.
Ne ovat:
- Jeesukseen uskovien demonisointi
- Jeesukseen uskovien tuomitseminen helvettiin

Jeesus sanoi näin:
” Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!”
Matt 10:25

” Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.”
Luuk 6:37

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö jokainen voisi keskittyä omaan uskomiseensa? Mikä vimma teillä uskovilla on tuomita toisia ihmisiä? Jos Jumala, taivas ja helvetti ovat olemassa, olen varma, että teille toisten ihmisten tuomitsijoille on varattu erityisen kuuma osasto helvetissä.

      • Anonyymi

        Kun et mitään ymmärrä, niin älä ymmärrä.
        Apostolien tehtäväkenttää oli kaksiosainen, evankeliumin jakaminen ja harhaoppien ( susien ) paljastaminen ja niistä varoittaminen.
        Niin on edelleen.

        Huomasitko muuten, mitä juuri teit?
        Tuomitsit itse pahimmalla tavalla, vaikka toisia samasta asiasta haukuit.
        Vielä: minä en ole tuominnut vanhaa miestä helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et mitään ymmärrä, niin älä ymmärrä.
        Apostolien tehtäväkenttää oli kaksiosainen, evankeliumin jakaminen ja harhaoppien ( susien ) paljastaminen ja niistä varoittaminen.
        Niin on edelleen.

        Huomasitko muuten, mitä juuri teit?
        Tuomitsit itse pahimmalla tavalla, vaikka toisia samasta asiasta haukuit.
        Vielä: minä en ole tuominnut vanhaa miestä helvettiin.

        Näin on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et mitään ymmärrä, niin älä ymmärrä.
        Apostolien tehtäväkenttää oli kaksiosainen, evankeliumin jakaminen ja harhaoppien ( susien ) paljastaminen ja niistä varoittaminen.
        Niin on edelleen.

        Huomasitko muuten, mitä juuri teit?
        Tuomitsit itse pahimmalla tavalla, vaikka toisia samasta asiasta haukuit.
        Vielä: minä en ole tuominnut vanhaa miestä helvettiin.

        Tosiaan, unohdin, että teitä uskovaisiahan ei saa arvostella. Oikeus toisten ihmisten arvosteluun ja tuomitsemiseen on vain teillä. En puutu enempää asioihinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan, unohdin, että teitä uskovaisiahan ei saa arvostella. Oikeus toisten ihmisten arvosteluun ja tuomitsemiseen on vain teillä. En puutu enempää asioihinne.

        Kyllä saa arvostella ja niinhän te teettekin.


    • Anonyymi

      Murheellista…

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe