Vanha mies on työllistänyt itsensä kahdella niin mieltäylentävällä harrastuksella.
Ne ovat:
- Jeesukseen uskovien demonisointi
- Jeesukseen uskovien tuomitseminen helvettiin
Jeesus sanoi näin:
” Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!”
Matt 10:25
” Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.”
Luuk 6:37
Vanhan miehen kaksi harrastusta
14
241
Vastaukset 14
- Anonyymi
Eikö jokainen voisi keskittyä omaan uskomiseensa? Mikä vimma teillä uskovilla on tuomita toisia ihmisiä? Jos Jumala, taivas ja helvetti ovat olemassa, olen varma, että teille toisten ihmisten tuomitsijoille on varattu erityisen kuuma osasto helvetissä.
- Anonyymi
Kun et mitään ymmärrä, niin älä ymmärrä.
Apostolien tehtäväkenttää oli kaksiosainen, evankeliumin jakaminen ja harhaoppien ( susien ) paljastaminen ja niistä varoittaminen.
Niin on edelleen.
Huomasitko muuten, mitä juuri teit?
Tuomitsit itse pahimmalla tavalla, vaikka toisia samasta asiasta haukuit.
Vielä: minä en ole tuominnut vanhaa miestä helvettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apostolien tehtäväkenttää oli kaksiosainen, evankeliumin jakaminen ja harhaoppien ( susien ) paljastaminen ja niistä varoittaminen.
Niin on edelleen.
Vielä: minä en ole tuominnut vanhaa miestä helvettiin.Näin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on edelleen.
Vielä: minä en ole tuominnut vanhaa miestä helvettiin.Tosiaan, unohdin, että teitä uskovaisiahan ei saa arvostella. Oikeus toisten ihmisten arvosteluun ja tuomitsemiseen on vain teillä. En puutu enempää asioihinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan, unohdin, että teitä uskovaisiahan ei saa arvostella. Oikeus toisten ihmisten arvosteluun ja tuomitsemiseen on vain teillä. En puutu enempää asioihinne.
Kyllä saa arvostella ja niinhän te teettekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on edelleen.
Vielä: minä en ole tuominnut vanhaa miestä helvettiin.Näin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on!
Onko murhellista että Jumalaa ei ole olemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan, unohdin, että teitä uskovaisiahan ei saa arvostella. Oikeus toisten ihmisten arvosteluun ja tuomitsemiseen on vain teillä. En puutu enempää asioihinne.
Asiallinen arvostelu on ok, herja ei ole ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko murhellista että Jumalaa ei ole olemassa?
Minä olen hyvin iloinen, että Jumala on olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen hyvin iloinen, että Jumala on olemassa.
Tarkoitin saunatonttua.
- Anonyymi
Murheellista…
- Anonyymi
Olisi kauheaa jos sotarikoksia ja kansanmurhaa kannattavia ei voisi arvostella.
Kun YK:kin tuomitsee. - Anonyymi00014
Paha juttu hänelle itsellensä.
- Anonyymi00015
Mistä me tiedämme mitä toiset ihmiset tekevät?
Tai silloin tiedämme jos oikeus heidät tuomitsee ja media siitä kirjoittaa että joku panetellut toista sillä tavalla että esivalta tuomitsee.
Siinä tapauksessa sellaista voi tietenkin mojauttaa Raamatulla oikein kunnolla, että sinä kaikkien paholaisten kätyrien äiti menit tuollaista tekemään.
Muutoin aivan turha kenenkään synneistä huudella tai summa mutikassa herjailla että sellaisia ovat jos ei ole mitään konkreettista näyttöä siitä että ovat olleet laittomuuden tekijöitä. Vasta kun oikeuden päätös on niujittu pöytään, vasta sitten voi aloittaa toisen tuomitsemisen ja silloin tuomio on oikea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43629Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 49490
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22417