Uskovaiset uskovat savesta syntymiseen.

Anonyymi

Ihmiskunnan Synnyttäjä puhalsi henget kahteen savinukkeen.
😁

29

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idiootit uskoo mihin uskoo.

    • Tuuli on Jumalan hengitystä (ruach elohim). Siksi ei saa tehdä kuvaa ihmisestä tai eläimestä. Jos teet savipatsaan näistä niin tuuli voi puhaltaa vahingossa elämän henkäyksen patsaisiin.

      Sellaisia vuohipaimenten satuja 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Ei sellaista satutarinaa, etteikö sen ympärille seurakunta syntyisi.

    • Anonyymi

      Mikä on oikea luovutusikä ateisteille synnytyksen jälkeen. Minulta katosi mustat lapset.

      • Miksi menit vetämään pöntön?


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Miksi menit vetämään pöntön?

        SIksi, kun Jumala käski kapaloimaan Jeesuslapsen.

        Kakka saa paremman kohtlun kuin ihminen, kuljeteetaan viimeiselle leposijalleen vetten päällä . Pöntössä oli 1 iso - Jeesus sekä pari papanaa - opetuslapsia

        Luterilaisena muistan Pyhän säännön: Jos musta tai valkea tai keltainenkin selviää 3:sta vetoyrityksestä, on hänet armahdettava. Se on ihme.

        jos pelastuu - on Jumalan ääni
        t.avaaja


    • Anonyymi

      Tähtipölyä me kaikki olemme. Kirjaimellisesti, myös se savi.

    • Anonyymi

      Savipäät uskovat ihan mitä vaan.

    • Anonyymi

      Savenvalajalle sanottiin, tee minulle kymmenen vaimoa .

      • Anonyymi

        Tavallisille muslimi miehille toimittavat enintäin neljä savinukkea per partasuut!
        😁


    • Anonyymi

      Eivät ne häpeä tämänkään viestiketjun luettuaan olla uskovaisia.
      Hullua mutta totta.
      Hollywoodin käsikirjoittajatkaan eivät kykene luomaan niin omituisia juonia elokuviinsa.

      😁

    • Anonyymi

      Uskovaiset puhaltavat ilmapalloihinkin hengen. Jopa siis ilmapallolla on sielu!

      • Anonyymi

        Näin ollen myös heidän pumpattavassa barbarassaan on sielu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ollen myös heidän pumpattavassa barbarassaan on sielu.

        Uskovaisten elämää elävöittää lapset, ei elottomat nuket.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisten elämää elävöittää lapset, ei elottomat nuket.

        Uskovat elävät elävien savinukkien kanssa.
        Muokkaavat nekin omaksi kuvakseen!
        😁


    • Anonyymi

      Mitä naurat? Jumala pystyy mihin vain. Hän täräyttää moottoritien meren läpi tuosta vaan.

    • Anonyymi

      Elkäämme kuvitelko että uskovaisten poltetuissa saviaivoissa tapahtuisi aivoratojen muutoksia.
      Ne pysyvät uskossa Juutalaisten kehittämään Jumalaan.
      😁

    • Anonyymi

      Jumala itsekin on tehty kivestä. Hän on siis kivestä.

      • Anonyymi

        Savikivesta.
        Kovettunutta savea.
        😁


    • Anonyymi

      Groteski ja infantiilinen Raamatun luomiskertomus!
      Falski myös.
      😁

    • Anonyymi

      Oli totuus nyt mikä tahansa niin ihan yksinkertaisella logiikallahan voidaan sanoa että jos joku tai jotain on jostain tullut NIIN onhan se nyt todennäköisempää "syntyä" vaikka savesta KUIN täysin tyhjyydestä!

      • Anonyymi

        Olisi rehellisempää myöntää tietämättömyytensä kuin sepitellä satuja luomisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi rehellisempää myöntää tietämättömyytensä kuin sepitellä satuja luomisesta.

        Eihän luomisessa olekaan kyse tietämisestä vaan uskomisesta!


      • Anonyymi

        Saviruukut ja nuket syntyvät savesta mutta ei niihin puhaltamalla eläviksi tehdä.
        Usko minua.
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saviruukut ja nuket syntyvät savesta mutta ei niihin puhaltamalla eläviksi tehdä.
        Usko minua.
        😁

        Jostainhan se elämä tulee vaikka uskoisi evoluutioteoriaankin!


      • Anonyymi

        Saviukko vastaan olkiukko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostainhan se elämä tulee vaikka uskoisi evoluutioteoriaankin!

        Raamatun mukaan esivanhempasi olivat savinukkeja.
        Ymmärrätkö?
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan esivanhempasi olivat savinukkeja.
        Ymmärrätkö?
        😁

        Jaa, mä kun olen muistavinani että olisivat Adam ja Eva!

        Sen sijaan evolutionistien esivanhemmista, jostain "alkuliemen alkueläimestä" (mistä lie tyhjästä tullut) on melkoinen matka sieltä liemestä/merestä siihen että päästään edes jaloilleen.

        No, jokainen uskoo mihin haluaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mä kun olen muistavinani että olisivat Adam ja Eva!

        Sen sijaan evolutionistien esivanhemmista, jostain "alkuliemen alkueläimestä" (mistä lie tyhjästä tullut) on melkoinen matka sieltä liemestä/merestä siihen että päästään edes jaloilleen.

        No, jokainen uskoo mihin haluaa!

        Muistat valikoivasti ja väärin!
        Raamatun mukaan Jumala puhalsi savinukkeihin hengen.
        Se lukee Raamatussa!
        😁


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe