Ihmiskunnan Synnyttäjä puhalsi henget kahteen savinukkeen.
😁
Uskovaiset uskovat savesta syntymiseen.
29
51
Vastaukset
Idiootit uskoo mihin uskoo.
Tuuli on Jumalan hengitystä (ruach elohim). Siksi ei saa tehdä kuvaa ihmisestä tai eläimestä. Jos teet savipatsaan näistä niin tuuli voi puhaltaa vahingossa elämän henkäyksen patsaisiin.
Sellaisia vuohipaimenten satuja 🤣🤣🤣- Anonyymi
Ei sellaista satutarinaa, etteikö sen ympärille seurakunta syntyisi.
- Anonyymi
Mikä on oikea luovutusikä ateisteille synnytyksen jälkeen. Minulta katosi mustat lapset.
- Anonyymi
Moses_Zuckerkandl kirjoitti:
Miksi menit vetämään pöntön?
SIksi, kun Jumala käski kapaloimaan Jeesuslapsen.
Kakka saa paremman kohtlun kuin ihminen, kuljeteetaan viimeiselle leposijalleen vetten päällä . Pöntössä oli 1 iso - Jeesus sekä pari papanaa - opetuslapsia
Luterilaisena muistan Pyhän säännön: Jos musta tai valkea tai keltainenkin selviää 3:sta vetoyrityksestä, on hänet armahdettava. Se on ihme.
jos pelastuu - on Jumalan ääni
t.avaaja
- Anonyymi
Tähtipölyä me kaikki olemme. Kirjaimellisesti, myös se savi.
- Anonyymi
Savipäät uskovat ihan mitä vaan.
- Anonyymi
Savenvalajalle sanottiin, tee minulle kymmenen vaimoa .
- Anonyymi
Tavallisille muslimi miehille toimittavat enintäin neljä savinukkea per partasuut!
😁
- Anonyymi
Eivät ne häpeä tämänkään viestiketjun luettuaan olla uskovaisia.
Hullua mutta totta.
Hollywoodin käsikirjoittajatkaan eivät kykene luomaan niin omituisia juonia elokuviinsa.
😁 - Anonyymi
Uskovaiset puhaltavat ilmapalloihinkin hengen. Jopa siis ilmapallolla on sielu!
- Anonyymi
Näin ollen myös heidän pumpattavassa barbarassaan on sielu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ollen myös heidän pumpattavassa barbarassaan on sielu.
Uskovaisten elämää elävöittää lapset, ei elottomat nuket.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisten elämää elävöittää lapset, ei elottomat nuket.
Uskovat elävät elävien savinukkien kanssa.
Muokkaavat nekin omaksi kuvakseen!
😁
- Anonyymi
Mitä naurat? Jumala pystyy mihin vain. Hän täräyttää moottoritien meren läpi tuosta vaan.
- Anonyymi
Elkäämme kuvitelko että uskovaisten poltetuissa saviaivoissa tapahtuisi aivoratojen muutoksia.
Ne pysyvät uskossa Juutalaisten kehittämään Jumalaan.
😁 - Anonyymi
Jumala itsekin on tehty kivestä. Hän on siis kivestä.
- Anonyymi
Savikivesta.
Kovettunutta savea.
😁
- Anonyymi
Groteski ja infantiilinen Raamatun luomiskertomus!
Falski myös.
😁 - Anonyymi
Oli totuus nyt mikä tahansa niin ihan yksinkertaisella logiikallahan voidaan sanoa että jos joku tai jotain on jostain tullut NIIN onhan se nyt todennäköisempää "syntyä" vaikka savesta KUIN täysin tyhjyydestä!
- Anonyymi
Olisi rehellisempää myöntää tietämättömyytensä kuin sepitellä satuja luomisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi rehellisempää myöntää tietämättömyytensä kuin sepitellä satuja luomisesta.
Eihän luomisessa olekaan kyse tietämisestä vaan uskomisesta!
- Anonyymi
Saviruukut ja nuket syntyvät savesta mutta ei niihin puhaltamalla eläviksi tehdä.
Usko minua.
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saviruukut ja nuket syntyvät savesta mutta ei niihin puhaltamalla eläviksi tehdä.
Usko minua.
😁Jostainhan se elämä tulee vaikka uskoisi evoluutioteoriaankin!
- Anonyymi
Saviukko vastaan olkiukko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostainhan se elämä tulee vaikka uskoisi evoluutioteoriaankin!
Raamatun mukaan esivanhempasi olivat savinukkeja.
Ymmärrätkö?
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan esivanhempasi olivat savinukkeja.
Ymmärrätkö?
😁Jaa, mä kun olen muistavinani että olisivat Adam ja Eva!
Sen sijaan evolutionistien esivanhemmista, jostain "alkuliemen alkueläimestä" (mistä lie tyhjästä tullut) on melkoinen matka sieltä liemestä/merestä siihen että päästään edes jaloilleen.
No, jokainen uskoo mihin haluaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mä kun olen muistavinani että olisivat Adam ja Eva!
Sen sijaan evolutionistien esivanhemmista, jostain "alkuliemen alkueläimestä" (mistä lie tyhjästä tullut) on melkoinen matka sieltä liemestä/merestä siihen että päästään edes jaloilleen.
No, jokainen uskoo mihin haluaa!Muistat valikoivasti ja väärin!
Raamatun mukaan Jumala puhalsi savinukkeihin hengen.
Se lukee Raamatussa!
😁
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966