Hankolaisten on löydettävä yhteinen ehdokas aluevaltuustoon. Komentaja Valtimo voisi olla tällainen, toinen mahdollinen Esko Kari. Mutta ei molemmat.
Nyt RKP ja SDP järjellä.
Yhteinen ehdokas Aluevaltuustoon
8
821
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitten löytynyt yhteistä ehdokasta hankolaisille, joten hankolaisille ei tule yhtään paikkaa aluevaltuustoon. Siksi aion ainakin itse äänestää edes sopivaa tammisaarelaista, ettei kaikki edustajat tule Espoosta ja oma ääneni hankolaisille menisi täysin hukkaan.
Ei tunnu ihan reilulta koko systeemi, jossa Espoo saatuaan valtuustoon enemmistön voi päättää koko Länsi-Uudenmaan soteasiat käytännössä yksin. Jatkossa ehkä muutakin kuin soten. - Anonyymi
Nyt meillä on sellainen Sote asiantuntija hallitus, koka on korjannut kaikki aikasemmat virheet mitä on tehty n. 15 vuoden aikana. Ei voi olla mitään epäselvää, onko tämä tasapuolista tai ei, määrääkö Espoo kaikkien puolesta tai ei. Ja, meneekö jotain pieleen? Ei mitään, se on Sipilän hallituksen vika. Sanoo Demari. Demarihan on täydellinen.
- Anonyymi
demari on tunari
- Anonyymi
Koska Hangon yhteishenki on tämä, minä äänestän jotain tunnettua tammisaarelaista. Tämäkin on askel siihen suuntaan, että Hanko liitetään pian muutenkin Raaseporiin. Ehkä sittenkin parempi niin.
- Anonyymi
No, kun ei sieltä Raaseporista löydy ketään sopivaa, taitaa jäädä ensimmäistä kertaa minullakin äänestämättä kokonaan.
Harmi, ettei hankolaiset löytäneet ketään poliittisesti neutraalia ehdokasta. - Anonyymi
Ketä täällä on ehdolla
- Anonyymi
Ei ainakaan demaria. Silloin ei rahat riitä edes nykyisen tasoiseen hoitoon. Velkaa ei voi ottaa, joten pitää olla "suu säkkiä myöten". Talousihminen ja johtamisen ammattilainen pitää olla. Ei siellä mitään sairaanhoitajia tarvita. Niitä tarvitaan sairaalassa. Toimivat rakenteet ja prosessit, nykyistä parempi palvelu edullisemmin. Kyllä siinä insinööri-ekonomi tarvitaan.
- Anonyymi
Ei auta kun äänestää inkoolaista, en halua ääneni menevän hukkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321614- 391516
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa611279- 681265
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2021046Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2651036- 691034
- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16870Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106858