Miksi pyörätien merkissä on miesten pyörä , vaikka henkilöhahmot on muutettu sukupuolineutraaleiksi ?
saako kysyä
7
694
Vastaukset
- Anonyymi
naiset ja lapset pyöräilee pientareella
- Anonyymi
Miten kysymyksesi liittyy sananvapauteen?
Siinä jälleen yksi kollektivistiaivo joka ei osaa erottaa edes toisiinsa liittymättömiä asioita toisistaan. - Anonyymi
Aloituksen otsikko on :- Saako kysyä ? Sinä annat ymmärtää, että ei saa kysyä. Eiköhän siis ole kyse juuri sananvapaudesta jonka haluaisit kieltää , vai mitä ?
- Anonyymi
Miten kollektivisointi liittyy sananvapauteen ? Pitäisi tuonkin kommentoijan osata erottaa toisiinsa liittymättömät asiat toisistaan .Eihän aloituksessa varmaankaan ole kyse kolhoosin polkupyörästä.
- Anonyymi
Vittu. Saahan sitä kysyä, mutta miestenpyörä on miestenpyörä ja naisten pyörä
on naistenpyörä.
Jos nainen ajaa miesten pyörällä voi tanko lipsahtaa päin V:tua ja peli on
sillä selvä - Anonyymi
Ei pyörätien merkkiä tarvitse muuttaa. Koska ei ole olemassa miesten tai naisten tai muun sukupuolen pyöriä.
- Anonyymi
Kyllä nuo uudet maasto pyörät on sukupuolineutraaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195