VALITSE OIKEIN! TIEDOTE EHDOKKAILLE JA ÄÄNESTÄJILLE.

Anonyymi

Ensimmäinen asia: Tiesitkö, että Jeesus on ehdokkaana? Hän tahtoo tulla valituksi sinun syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi. Hän lupaa suuria, ja myös pitää lupauksensa!

Jeesuksella on vain yksi vasta ehdokas, jonka tahto on johtaa ihmiset turmioon ja lopulliseen tuhoon. Ehkä tiedätkin, mikä ja kuka on tuo kaiken hyvän vihollinen?

Toinen asia: Sinulla on vapaa valintaoikeus. Voit päättää ikuisesta kohtalostasi valitsemalla Jeesuksen syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi. Hän sanoo: ”Minä olen Tie, Totuus ja Elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani”. Joh. 14:6.
Valitessasi Jeesuksen, saat paljon esirukoilijoita, jotka siunaavat sinua tulevissa tehtävissäsi. Uskossa olevina rukoilemme ”vallanpitäjien puolesta” . 1 Tim. 2:1-5.

MITEN VOIT TULLA JUMALAN LAPSEKSI?
Taivastie alkaa siitä kun käännyt vilpittömästi nöyrtyen Jumalan eteen tunnustamaan syntisyytesi, sekä kadut syntielämääsi
ja päätät tehdä rehellisen parannuksen eli elämäsi suursiivouksen. Jeesus lupaa antaa sinulle uuden ja ikuisen elämän Jumalan yhteydessä. Hän lupaa: ”Sitä, joka tulee minun luokseni, minä en ikinä heitä ulos.” Joh. 6:37. Joh. 1:12.

JEESUS SOVITTI SYNTISI GOLGATAN RISTILLÄ!
Mutta mikäli päätät mennä kadotukseen Sinun ei tarvitse
tehdä mitään. Jatkat vain entiseen tapaan synneissäsi nykyisen herrasi kanssa. Näin olet valinnut tuon vastaehdokkaan, joka johtaa sinut kadotukseen. Viimeisellä tuomiolla Jumala vahvistaa sinun oman valintasi.

Siunausta.

12

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Arkadianmäki on kirottu paikka. Pyhä ihminen voi siellä pahoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkadianmäki on kirottu paikka. Pyhä ihminen voi siellä pahoin.

        Ahneet ja itsekkäät edustajat eivät voi edustaa kristillisyyttä. Kuinka Räsänenkin voi olla tässä kirotussa porukassa mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahneet ja itsekkäät edustajat eivät voi edustaa kristillisyyttä. Kuinka Räsänenkin voi olla tässä kirotussa porukassa mukana?

        Ei Päivi R. ole aidossa kristinuskossa. Hän on luterilainen.


      • Anonyymi

        Onko myös Kristillisdemokraateille lähetyskäsky tuttu.

        Mitä Jeesus todellisesti sanoo lähetyskäskyssään viimeisenä sanomana seuraajilleen?

        – Hän sanoo näin:
        ”Mene ja kerro ihmisille, että olen ristillä sovittanut heidän syntinsä. Olen avannut jokaiselle mahdollisuuden tulla Jumalan lapseksi.
        Kerro ihmisille, että koko Taivas odottaa ihmisten uskoon tuloa. Kerro myös, että he eivät ole Jumalan lapsia ennen uskoon tuloaan. Opeta, että uskoon tulleet ovat matkalla Taivaan kotiin. Neuvo heitä, miten he voivat siirtyä pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta minun valkeuteeni. Auta ihmisiä ymmärtämään Jumalan armo ja rakkaus. Opeta uskoon tulleet pitämään kaikki, mitä olen Raamatussa opettanut.”

        Kyllä Jeesus. Ja pelastuslupaukset ovat varmat ja todet: Joh. 1:12 sanoo: ”Mutta kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman ja oikeuden tulla Jumalan lapsiksi!”

        Kukaan ei siis ole Jumalan lapsi ennen kuin on ottanut vastaan ylösnousseen Jeesuksen syntiensä sovittajaksi. Mutta tänään asia korjaantuu: Voit rukouksessa pyytää, että Jeesus tulee sydämeesi asumaan. Anna elämäsi Hänelle ehdoitta. Hän odottaa sinua! Mikä voisi estää sinua tekemästä NYT ratkaisua? Kadu syntejäsi. Tunnusta ne rukouksessa Jumalalle. Tee niistä parannus ja antaudu kaikkinesi Jumalan armon ja rakkauden virtaan.
        Jeesus sanoo SINULLE näin: ”.. sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.” Joh. 6:37. Voit luottaa Jeesuksen sanaan. Hän tulee olemaan paras Ystäväsi halki ikuisuuksien. Haluatko sinä olla Hänen ystävänsä?
        Ja kun olet antanut elämäsi Jeesukselle, ilmoittaudu kasteelle. Jeesus opettaa lähetyskäskyssä näin:
        ”Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille! Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu, mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.” Mark. 16:15,16.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkadianmäki on kirottu paikka. Pyhä ihminen voi siellä pahoin.

        Eikä Arkadianmäellä soviteta kenenkään syntejä vaan tehdään uusia sovitettavaksi.


    • Anonyymi

      Älkää valitko paholaista, valitkaa Jeesus!

    • Anonyymi

      376 Markus Kuotesaho

    • Anonyymi

      Elämäsi tärkein kysymys?

      Eikö ensimmäinen ja tärkein asia olisi tietää totuus ikuisuudesta!
      – Mitä Sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen? Mihin silloin menet?
      On kaksi mahdollisuutta: Tuonela ja Paratiisi. Molemmat ovat väliaikaisia paikkoja, joissa odotetaan ikuisuutta:
      1. Uskoon tulleet pääsevät Paratiisiin, jossa odotetaan Jeesuksen takaisin tuloa. Paratiisi on onnen ja autuuden paikka, lopullisen Taivaan kodin esikartano.
      2. Jumalan armon hylänneet siirtyvät kuolemansa hetkellä Tuonelaan, jossa odottavat lopullista tuomiotaan. Se on kauhujen paikka, kadotuksen eli helvetin esikartano.

      Jeesus on sovittanut syntitilasi Goltatan ristillä. Hänen sijaiskärsimyksensä ja verensä kautta voit saada syntisi anteeksi. ”Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.” Joh. 11:25

    • Anonyymi

      No kuka tuli valituksi omalla kohdallasi.

    • Anonyymi

      On suorastaan irvokasta, että on olemassa kristillisdemokraattisia puolueita, vaikka kristillisyydessä ei ole mitään demokraattista. Demokratia tarkoittaa kansanvaltaa. Kristillisyys perustuu Jumalan valtaan. Valta kuuluu Jumalalle eikä kansalle. Taivaassa ei ole parlamenttia, vaan Jumala
      on Kuningas ja Hänellä on 24 vanhimman neuvosto. "Tapahtukoon Hänen tahtonsa maan päällä niin kuin taivaassa!"

      Demokratian lakkauttaminen tulee rukousvastauksena Isä-meidän rukoukseesi.
      Jumala ei ole keksinyt demokratiaa, vaan Paholainen. Ihmiskunnan suuri yhteinen kapina Jumalaa vastaan perustuu siihen, että Paholainen lupasi ihmiselle valtaa. Hän vietteli jo Eevaa maistamaan palan valtaa sanomalla: "Ette te suinkaan kuole, vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te syötte siitä, teidän silmänne aukeavat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte hyvän ja pahan." 1Moos.3:4-5

      Eräitä vaaleja mainostettiin iskulauseella: "Maista pala valtaa. Äänestä!".
      Mainoskuvassa oli hedelmä, josta oli haukattu pala. Miten osuvasti tuo mainos toikaan esille ihmiskunnan toimeenpaneman vallansiirron Paholaiselle! Jos valta maistuu sinusta makealta, niin muista, että vastuun kantaminen voikin olla karvas pala.

      Pysy erossa puoluepolitiikasta. Jos olet kiinnostunut kansan yhteisten asioiden hoidosta, niin opiskele virkamieheksi ja palvele siinä asemassa kuten teki Raamatun Daniel. Hän kykeni olemaan niin asialinjalla ja politiikan ulkopuolella, että hän säilytti asemansa vaikka naapurivaltio miehitti maan.

      • Anonyymi

        Jumala on säätänyt luomakuntaan monia valtoja ja hallituksia, mutta Hän ei ole
        säätänyt demokratiaa eli kansanvaltaa. Tyhjästäkö kansa on saanut valtansa?

        Tehdessään itsestään vallan lähteen ihminen on korottanut itsensä Jumalan
        asemaan. Oikeasti kansan valtaa ei ole olemassakaan, koska Jumala on ainoa
        vallan lähde. Saatana on pettänyt kansat.
        Kenellä ikinä on poliittinen valta, niin hän on saanut sen Jumalalta eikä kansalta.
        Hänen valtansa ei perustu siihen, miten hänet on valittu. Siksi Paavali sanoi
        kaikista poliittisista johtajista näin: "Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta.
        Ne esivallat, jotka ovat olemassa, ovat Jumalan asettamia."Room.13:1

        Rooman keisari Nero, diktaattorit Hitler, Mao Tse-tung ja Saddam Hussein ja presidentti
        George Bush ja kaikki muut johtajat ovat yhtäläisesti olleet Jumalan asettamia
        hallitsijoita.
        Kansanvalta eli demokratia on osa Jumalan vastaista kapinaa. Samassa
        kapinallisessa hengessä vastustetaan kaikkia Jumalan asettamia valtoja. Lapset
        kapinoivat vanhempiaan vastaan, vaimot miehiään ja työntekijät työnantajiaan
        vastaan.

        Monissa maissa demokraattisesti valittujen henkilöiden valta on syrjäyttänyt
        sukujen vanhimpien vallan. Perheiden, sukujen ja heimojen johtajien
        muodostama valtakoneisto ei enää toimi, koska perinteinen perhe on tuhottu.
        Demokratia on tämän maailmanajan viimeisten päivien ilmiö.
        Vaikka kansa äänestää johtajat valtaan, se ei päätä siitä, miten he toimivat.
        Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä he ennen vaaleja lupasivat, koska he ovat
        henkivaltojen marionetteja ja joutuvat toteuttamaan tämän maailman ruhtinaan
        asialistaa. Toisaalta Jeesus panee Saatanalle rajat, mitä hän ja hänen enkelinsä
        voivat tehdä.

        Paavali kehottaa uskovia rukoilemaan esivallan puolesta, "että saisimme viettää
        rauhallista ja hiljaista elämää kaikin tavoin hurskaasti ja kunniallisesti." 1Tim.2:2
        Uskovaiset voivat rukouksillaan vaikuttaa harjoitettuun politiikkaan ja
        yhteiskunnallisiin oloihin pyytämällä Jeesusta rajoittamaan Saatanan vaikutusta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe