K marketin palvelu

Anonyymi

Miten voi olla niin surkea palvelu ja veemäiset myyjät? Onneksi on s market missä hyvä palvelu ja laaja valikoima.

36

2446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa Mikon kauppa vai?

    • Anonyymi

      Hyvä palvelu kyllä Mainiossa,aina ystävällinen ja palvelualtis toisin kuin ass-marketissa

    • Anonyymi

      Kyllä on surkea kauppa. Uutuuksia joutuu odottamaan ihan älyttömän kauan toisin kuin s marketissa

      • Anonyymi

        Minä pidän mainion tuotekirjon laajuudesta sekä grillistä ja lihatiskistä. Ei ole ääs marketissa moisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pidän mainion tuotekirjon laajuudesta sekä grillistä ja lihatiskistä. Ei ole ääs marketissa moisia

        Siinäkin on surkeat ylihintaiset tuotteet, sen näkee myös siitä ettei mikään mene siinä kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin on surkeat ylihintaiset tuotteet, sen näkee myös siitä ettei mikään mene siinä kaupaksi.

        Pirkka tuotteet hyviä, laadukkaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin on surkeat ylihintaiset tuotteet, sen näkee myös siitä ettei mikään mene siinä kaupaksi.

        Köyhille kallista, itse en ole huomannut mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pidän mainion tuotekirjon laajuudesta sekä grillistä ja lihatiskistä. Ei ole ääs marketissa moisia

        Lihatiski on. Mutta myyjää saa odottaa. Usein ei jaksa odottaa. Kun järjestelee vain leipähyllyä. Lihatiskin taakse oma myyjä. Ja siellä pysyy. Kauppa epäsiisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pidän mainion tuotekirjon laajuudesta sekä grillistä ja lihatiskistä. Ei ole ääs marketissa moisia

        Lihatiskin myyjää saa aina huudella paikalle.


    • Anonyymi

      Puhuttais vaan pandoista, se on paljon mukavampi aihe. Käyn K-marketissa harva se päivä, eikä minulla ole mitään moitittavaa.

    • Anonyymi

      Kyllä paremmat on k. Kaupan tarjoukset ja paremmin esillä kuluttajille... Pakko silti on myöntää että uusitusta S. Marketista taitaa tulla hyvä... 👍..

      • Anonyymi

        Aloittaja yrittää mainosta uusittuun s kauppaan.
        Nyt ollut poistoja 50 prossan alennuksella.
        Kun pääset kotiin tarkistat kauppalapun se ei ole 60 årossaa alennettu. Vaikka laput ja kyltit on.
        Näin se s market pyörii..
        Kusetusta kun ei ole kassalapussa ne luvatut alennukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja yrittää mainosta uusittuun s kauppaan.
        Nyt ollut poistoja 50 prossan alennuksella.
        Kun pääset kotiin tarkistat kauppalapun se ei ole 60 årossaa alennettu. Vaikka laput ja kyltit on.
        Näin se s market pyörii..
        Kusetusta kun ei ole kassalapussa ne luvatut alennukset

        Ei 50% ole sama kuin 60%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei 50% ole sama kuin 60%.

        Viimeinen auki olo tunti 60 %
        On molempia 50 ja 60 vaan kassa kuitissa täydet hinnat.S marketissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeinen auki olo tunti 60 %
        On molempia 50 ja 60 vaan kassa kuitissa täydet hinnat.S marketissa

        Kannatta tarkistaa ne kasskuitit heti kassalla että virhe voidaan korjata eikä täällä valittaa.


    • Anonyymi

      Hyvä kauppa.

    • Anonyymi

      mainiossa vihannestiskin tavara on usein jo valmiiksi homeessa

      • Anonyymi

        Tämä! Niin myös hedelmät olleet monesti homeessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! Niin myös hedelmät olleet monesti homeessa

        Lidliä odotellessa


    • Anonyymi

      Meikäläinen käy kerran viikossan keskisellä tuoretta ja halpaa ruokaa ei tarvi höylätä jotain ääs tai k. kortteja alennukset heti ja läksiessä tankki täyteen halpaa polttoainetta ja avot mennään taas viikko.

      • Anonyymi

        Tuoreesta en tiiä kun kotia pääsee, on jo päivä määrä mennyt 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoreesta en tiiä kun kotia pääsee, on jo päivä määrä mennyt 😂

        Niin viikonko aina Keskisen reissulla viivyt, kun tavara homehtuu jo kotimatkalla?


    • Käyn pari kertaa viikossa Mainiossa marketissa. Henkilökunta on aina ystävällistä, tavara on hyvää ja hinnat vertailukelpoisia ääs-kaupan kanssa . käyn myös siellä, käyn Keskisellä, käyn Lidlissä jne, eli tiedän mistä kirjoitan.

    • Anonyymi

      Haen miehelleni janojuomia kopallani harvase päivä.Minun luottokauppani jo 30 vuotta.

      • Anonyymi

        Jajaja....


    • Anonyymi

      Hyvä kauppa on supertori, paljon parempi kuin tuholaismikon .

    • Anonyymi

      Vois kyllä siirtää ne postipalvelut johonki missä olis henkilökuntaa hoitamaan niitä... 🤔No. En kyllä tiiä minne 🤔

      • Anonyymi

        Kalliimpaa on mainiossa mutta rempan myötä noussut jotkin tuotteet äs kaupassa Ei ole halpaa ähtärin kaupoissa Tulis Lidli niin johan olis edes vähän kilpailuu ja voi että kunnon paistopiste vielä sinne


    • Anonyymi

      Hyvää oli palvelu, ysävällistä

      • Anonyymi

        Minä käyn Keskisellä!


    • Anonyymi

      Ite käyn kanssa keskisellä,mutta k-kaupasta sitten jotain puuttuvaa tavaraa välillä,hyvä palvelu siellä kyllä on ja mukavat omistajat.

    • Anonyymi

      Erinomainen kauppa ja henkilökunta.

    • Anonyymi

      Ovi rikki. Hedelmät ja vihannekset usein homeessa.

    • Anonyymi

      Kuka hullu käy ostoksilla täällä? Ajan kerran viikkoon Keskisen kyläkauppaan.

    • Anonyymi

      Taas tänään kävin Marketissa. Väkeä oli niin rutkasti, että kassajonotkin olivat melko pitkiä. Lähes kaikilla valtavasti ostoksia, mutta henkilökunta jaksoi hymyillä ja ottaa kontaktia. Miellyttävä palvelu.

    • Anonyymi

      Itse käyn topin valinnassa.paras kauppa ja hyvä lihatiski.ja kahvilla käyn janikassa.tuoreita kreemimunkkeja ja hyvät hampurilaiset.Kotilossa käyn viikonloppuisin hörppäämässä oluen ja siittä kävelen tantari baariin jossa vietänkin sitten loppuillan.ehkä lauantai iltana meen krouviin juomaan muutaman krogin.ja sipin taksilla kotiin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1835
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1700
    3. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1541
    4. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1532
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      119
      1260
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      306
      1091
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      112
      1031
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      231
      990
    9. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      161
      982
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      93
      963
    Aihe