Vaimoni yllätti minut

Anonyymi

Meillä on yksi vakikaveri jonka kanssa ollaan kimpassa pantu vaimoani.
Nyt vaimo kaverin lähdettyä sanoi että hän on haaveillut että hänet leikki raiskattaisiin.
Kysyin haluaisiko hän että toteutettaisiin "raiskaus",
Vaimo halusi että toteutettaisiin "raiskaus".
Kerroin että täytysi olla vähintään 3 miestä tai mieluummin 4 miestä tuota toteuttamassa jota vaimoni ei paheksunut vaan pyysi minua järjestämään miehet.
Lupasin yrittää.
Vakikaverista en tiedä haluaako olla mukana.
Voisi olla hyvä jos meitä olisi 5 miestä niin olisi 2 pitämässä jalkoja ja 2 käsiä yhden pannessa ja vaihdettaisiin miehiä niin että jokainen saisi panna "väkisin" loppu aika pantaisiin vuorotellen sovussa.
Luulen vaimoni olevan loppuajan täysin kiimainen ja antavan hyvin pillua.
Yritän järjestää miehet kasaan vaimoni 30v syntymäpäiville 10.01.2022
Onko ollut vastaavia toiveita naisilta?

8

3386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei toive niin outo ole. Muistatte vaan turvasanan millä saa leikin keskeytetyksi. Muuten voi sitten kiroilla ja rukoilla.

• Anonyymi

Turvasana ollaan jo opeteltu ja vaimo on hyväksynyt viiden miehen ryhmän ja luvannut meillekkin kunnon kimppa juhlat.

• Anonyymi

24-vuotiaalla miehellä olisi hyvä halu osallistua ns. Raiskaukseen naisen ehdoilla.
      Olen 24v 176cm 82kg ja Hämeenlinnasta

• Anonyymi

Olen Sari 52 v haluaisin että miehet ottaisivat
      minut väkisin vaikkapa esim 3..tai 4 miestä
      saisi tehdä insertion...esim työntää
      pimpsaani vaikkapa olutpullon
      antaisin myös kaikkien panna en ole saanut seksiä
      3 vuoteen PS olen vähän Seija Paasosen näköinen

• Anonyymi

Olisi 4 miestä jotka 8.1.2022 "raiskasi" yhden rouvan tyytyväiseksi hänen miehensä mukana.
        Haluaisiko Sari tulla "raiskatuksi" neljän miehen toimesta?
        Voidaan viettää vaikka koko viikonloppu yhdessä jos haluat.
        Ollaan 25-31-vuotiaita miehiä Pirkanmaalta.

• Anonyymi

26-vuotias 164cm 52kg aviossa oleva blondi nainen haluaisi kokea ns leikki "raiskauksen".
      Löytyisikö kaveri porukkaa joka haluaisi toteuttaa toiveeni.

• Anonyymi

Vaimo tuli tosi myöhään uimareissulta, sanoi että oli kavereita vanhoilta ajoilta Sannakin oli mukana, epäilin vähän. Meillä meni hyvin siitä huolimatta mutta sitten kuulin vaimon puhettas Sannalle, tulin kotiin takakautta kuulin naurua sisältä istuin tuolille.
      Vaimo sanoi muistatko sen uimareissun, ne nuoret pojat oli aika kiihkeitä, kun lähdit alkoi heti minun kiilaaminen tarjosivast juomaa yritin juoda kieli edessä mutta humalluin vähän yksi poika sanoi sinulla on kivat nännit näytä vähän minä pöljyyttäni näytin
      Poika liikutteli sormella nännejä olihan ne kovat pian sain suukkoja nänniin ja kaaduin seljälleen kohta kolme poikaa suuteli joka puolelle estelin ja potkin housut lähti olin ajanut pillun paljaaksi siitä innostuivat painoivat yhden pojan naaman pilluun, nuoli muuten ihanasti estelin koko ajan kaksi pokaa imin rintoja ajattelin että lopettavat.
      Nuolija nousi ja työnsi kovan kalun pilluun toiset piti jalkoja ylhäälle olin ihan pantavassa asennossa alkoi tuntua hyvältä mutta poika laukesi toinen tuli tilalle sain melko heti orgasmin joku sanoi se haluaa ja kaikki kolme nai kunnolla.

nousin istumaan antoivat juomaa join vähän, sitten piti mennä kontalleen naivat vuorotellen vaimo kuiskas minä muuten halusin kun oli tunne rasikaavat Sanna kuiskas oliko ihanaa vaimo nauroi oli sinunkin pitäis kokea. Tulin kotiin ukko oli vihainen en uskaltanut kertoa mennään tupakalle, juoksin etuovelle huusin olen kotona naiset huusi ollaan tupakalla tuu tänne.
      Illalla vaimo oli jo aika humalassa, otin kuin väkisin vaimo oli hurmiossa tappeli vastaan pääsin sisään huiski vähän sitten kietoutu kiinni oli ihan eri nainen liukas ja halukas.
      meni aikaa ostin vähän varusteita, vaimo oli taas vähän humalassa hyppäsi sänkyyn laitoin kädet leviälle kiinni nauroi kysy mitä nyt laitoin jalat kiinni ja silmälaput.

Alkoi olla hädissään, nuolin pillun ja tulin sisään kuiskin nyt vieraat panee rimpuili työnnyin sisään aika pian alkoi nauttia ja sai orgasmin, kysyi mihin menet kävin keittiössä otin lääkärin kirjoittamia pillerejä , sanoi ota vain kun tiedät saavasi.
      Annoin vaimolle juomaa aika väkevää juotin koko lasillisen. Kävin tupakalla, vaimo kyseli kuka menin haaroihin kalu seisoi kunnolla työnnyin sisään vaimo kyseli olethan se sinä en puhunut vaan panin vaimo kiljui nousin pois ja irroitin lalat käänsin väkisin ja jalat leviälle työnnyin takaa kuiskin haluaisko Sanna huusi en tiedä nain voimalla ja kysyin haluaisko vaimo valitti haluua haluaa se pane sitä lantio nousi huusi laske sisään, pillerit vaikutti ja jaksoin toiseen orgasmiin ja silloin laskin sisään ja syvään.
      Löysäsin vaimon irti tuli kainaloon kuiskas oli ihanaa. Sanna kävi usein kylässä vaimo joskus hymyili kivasti, sitten kerran ilmoitti Sannan luota menen baariin Sanna tulee.

Sanna tuli halasi olet luvannut jotain ihanaa, juotiin isot juomat Sanna poistui makkariin istuin keittiössä SANNA kahden lapsen äiti tuli mustassa seksi asussa työnsi tuolia kauemmas ja istui syliin kuiskas sulla on jotain ISOA.
      Sanoin noustaan ja laitoin lapun silmille työnsin sievästi sänkyyn napsin kädet kiinni hätääntyi kuin vaimoni sain jalat kiinni suutelin jalkoja sievästi riuhtoi ei näin suutelin ylöspäin nuolasin kuului oi joi joi, jatkoin nuolemista kuiskasin olet ajanut Sanna huokasi vaimos tekosia koskettelin ja nuolin kuiskasin odotat että joku tulee, Sanna hädissään en näin ajatellut työnsin sormia sisään vastaan tuli tosi kostea pillu liuvuttelin sormia supussa ja pyöritin Sanna huokali mitää sinä käsi oli kohta rannetta myöten Sanna huokail on ihanaa vedin käden pois kalu seisoi kovana nousin ja työnnyin sisään kokonaan Sanna sanoi panet noin vain kuiskasin sinut raiskataan nyt ja annoin mennä imin kovakouraiseti nännejä pyllyn alla oleva tyyny kastui koko ajan Sanna kiemurteli älä raiskaa löysää panin ja panin pilleri auttoi pysymään kovana vedin pois löysäsin jalat käännin ja laitoin uudelleen työnnyin litisevään pilluun kuiskasin nuoret raiskaa uimarannalla.
      Sanna huokasi miksi rannalla sanoi olet melkein alasti ja työnnin syvään Sanna vapisi raiskaako ne panin voimalla Sanna huusi tyynyä vasten ei ei mutta pillu oli eri mieltä se vain valui kysyin antaisitko ei vastannut nain ja kysyin huokasi antaisin siloin pylly vapisi ja Sanna vinkui huusi nai narttua laske sisään pidin syvällä ja laskin sisään huusi suoraa huutoa tyynyyn. Löysäsin siteet Sanna kääriytyi kainaloon katsoi ja antoi suukon nauroi olet hullu ihanan hullu.

Sanna kysyi mistä tuli mieleen uimaranta, kuiskasin pojat raiskas vaimon siellä ja se nautti sehän kertoi sinulle Sanna oli hiljaa niin kertoi.
      Otettiin juomaa Sanna käveli asu päällä sanoin tule syliin ohjasin kalun sisään imin Sannan rintoja kuiskas olispa aina näin ja nai voimalla katsoi ihana sun vaimo antoi sinut minulle kuiskasin kiva pylly olen katsellut usein Sanna nauroi olen huomannut ja jatkoi naimista sai orgasmia huusi tule tule kun laukesin tarrautu kunnolla kiinni.

Käytiin pesulla ja Sanna lähti, aika pian tuli vaimo,

• Anonyymi

Riisui alasti, rinnoissa oli fritsuja ja pyllyssä oli fritsuja kuiskas oli ihanaa antaa niille pojille uudelleen. Nosti tyynyä katsoi minua Sannalla on olut lystiä nakkaan roskiin aamulla mutta tule tänne heti ensi painalluksella tunsin siellä on tavaraa vaimo kietoi jalat kuiskas toin lahjan sai orgasmin ja minä jatkoin huokasi miten sinä jaksat olenko niin huora sanoin olet vaimokin valui hurjana ja nukahti lopussa kainaloon.

Aamulla pesi pitkään ja tuli kahville, nauroi mille aletaan olin ottanut pillerin vaimo imi ja istui syliin kuiskasin Sannakin istui syliin alkoi nopea nainti tehtiin niin kolmesti ennen puolta päivää.

Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      4987
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3282
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3029
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      26
      1793
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1767
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1530
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      118
      1417
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      115
      1113
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1079
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1047
    Aihe