Jäälleen yksi me too:n uhri päätyi itsemurhaan

Anonyymi

74

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

      • Anonyymi

        Tarkoitat näitä, jotka esittävät perättömiä syytöksiä.


    • Anonyymi

      Naiset osaa olla säälimättömiä, kun mielletään asioita vähemmän mieleisiksi? Tällaisista tilanteista lähes aina vaietaan (miehet vaikenee), koska vaara väärinymmärryksiin on suuri. Valitettavaa ja totta, näitä uskon tapahtuvan paljon nykyisin?

      • Anonyymi

        Kai ne miehet nyt toki siitä vaikenee (paitsi kaveriporukassa) että on tullut ahdisteltua naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai ne miehet nyt toki siitä vaikenee (paitsi kaveriporukassa) että on tullut ahdisteltua naisia.

        Miehet mielellään vaikenevat siitä, miten naiset ovat heitä ahdistelleet.


    • Anonyymi

      Jos käyttäytyy ihmisiksi, ei ole vaaraa mistään meetoosta. Olisi myös aloittajan sukupuolen edustajien syytä ajatella ensteks, että kannattaako törkymöykkyily.

      • Anonyymi

        Hevonkukkua. Jos vastapuolella on luonteeltaan ja mieleltään kyllin sairas tapaus, niin oma korrekti käytös ei välttämättä estä paskan lentoa tuulettimeen.


      • Anonyymi

        Meetoo on naisten käyttämää mielivaltaa, ja sit ihmetellään miks miehet vetää itsensä hirteen. Tosiaan, jos on luonnehäiriöinen tai itsekeskeinen nainen, niin herkkähipiäisyyttään häpäisee miehen. Aiheutettu vahinko on monesti täysin ylimitoitettu tekoon nähden. Yhden ihmisen vainoaminen ja oikeuden ottaminen omiin käsiin on rikos.

        Oman egon nostaminen kävelemällä toisen yli on todella vastenmielistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevonkukkua. Jos vastapuolella on luonteeltaan ja mieleltään kyllin sairas tapaus, niin oma korrekti käytös ei välttämättä estä paskan lentoa tuulettimeen.

        Onko pakko tehdä tuttavuutta mieleltään sairaiden kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meetoo on naisten käyttämää mielivaltaa, ja sit ihmetellään miks miehet vetää itsensä hirteen. Tosiaan, jos on luonnehäiriöinen tai itsekeskeinen nainen, niin herkkähipiäisyyttään häpäisee miehen. Aiheutettu vahinko on monesti täysin ylimitoitettu tekoon nähden. Yhden ihmisen vainoaminen ja oikeuden ottaminen omiin käsiin on rikos.

        Oman egon nostaminen kävelemällä toisen yli on todella vastenmielistä.

        Yhtä vastenmielistä se toisen yli käveleminen on silloinkin, kun niin tekee mies ahdistelemalla naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä vastenmielistä se toisen yli käveleminen on silloinkin, kun niin tekee mies ahdistelemalla naista.

        Onko sulla suhteellisuuden tajua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla suhteellisuuden tajua?

        Ahdisteleva tai raiskaava mies ansaitsee rangaistuksensa yhtä lailla, kuin väärin tekevä nainenkin. Ei tässä mitään sen kummempaa suhteellisuuden tajua tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pakko tehdä tuttavuutta mieleltään sairaiden kanssa?

        Äläpä typeryys viisastele, niitä voi olla työpaikoilla, harrastuksissa jne. tuo syyllistysretoriikka on aika väsynyttä loanheittoa. sivusta


      • Anonyymi

        "Jos käyttäytyy ihmisiksi, ei ole vaaraa mistään meetoosta. "

        Se on justiinsa näin 👍

        -Palstahessu


    • Anonyymi

      feminismi tappaa!

    • Jälleen? Milloinkas aikaisemmin?

      Ja onko hän uhri, vai uhriutunut? Ja miksi on ottanut asian noinkin raskaasti, jos ei ole syyllistynyt mihinkään?

      Jos jättää työnsä itse ja käyttäytyy kuin syyllinen, sitä äkkiä leimaantuukin syylliseksi? Ja onko syytökset jo varmistettu aiheettomiksi/aiheellisiksi? Sitäkään juttu ei kerro.

      Itsemurhia tehdään vaikka millaisin perustein, eikä niissä aina olekaan mitään järkeä. Ihmisillä on vaikka mitä aivopieruja mistä eivät pääse yli.

      • Anonyymi

        Tappoihan se yksi ruotsalainenkin teatterimies itsensä kun syytettiin ahdistelusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tappoihan se yksi ruotsalainenkin teatterimies itsensä kun syytettiin ahdistelusta.

        Varmaan noita on. Joillain joku elämä on niin kiinni maineesta, että se on tärkeämpi kuin mikään muu.
        Nythän hiljakkoin naisten maajoukkueen päävalmentaja esitti järjettömiä syytteitä julkisesti maalivahti Rätyä kohtaan, ilmeisesti saivat sovittua, mutta kyllä syytöksiin aina voi vastata ja syytteliäkin joutuu perustelemaan syytökset.

        Mihin ihmisiltä häviää selkäranka, vai eikö se kasva kaikille?


      • Anonyymi

        Psykopaattina et vain ymmärrä näitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Psykopaattina et vain ymmärrä näitä.

        Ja uhriutujanakos sinä sitten ymmärrät?

        Täällä maailmassa on kaikenlaisia ihmisiä, jotka eivät edes tajua ahdistelevansa muita ihmisiä, ennenkuin joku tekee siitä haloon.
        Ei ole vaan yksi tai kaksi naista, ketkä ovat minulle kertoneet millaista seksuaalista ahdistelua ovat saaneet kokea. Se on minusta ollut enemmän sääntö kuin poikkeus vielä 10 vuotta sittenkin.

        Itsekin olen varmasti käyttäytynyt naisia kohtaan epäoikeuden mukaisesti ja seksistisesti. En ole edes tajunnut sitä, mutta kun asioista puhutaan ääneen, se avartaa.


      • Mitä sinä olisit siitä, jos ex-vaimosi nostaisi haloon siitä kun löit häntä. Voisi vähän harmittaa maineen menetys.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mitä sinä olisit siitä, jos ex-vaimosi nostaisi haloon siitä kun löit häntä. Voisi vähän harmittaa maineen menetys.

        No ei minun sellaista tarvitse miettiä. Helpompikin esimerkki...Nythän sinä taas syytät minua sellaisesta mitä en ole tehnyt.
        Mutta ei mua haittaa, että joku nobody vaan syyttää jostain ja haluaa provota, ei nosta verenpainetta yhtään.

        Ehkä muistat väärin, ehkä olet ymmärtänyt jotain väärin, mutta vaikea sitä on oikoa tai selittää, kun sinulla ei ole antaa näyttöä. Vai onko? 😊


      • interlocutrice kirjoitti:

        No ei minun sellaista tarvitse miettiä. Helpompikin esimerkki...Nythän sinä taas syytät minua sellaisesta mitä en ole tehnyt.
        Mutta ei mua haittaa, että joku nobody vaan syyttää jostain ja haluaa provota, ei nosta verenpainetta yhtään.

        Ehkä muistat väärin, ehkä olet ymmärtänyt jotain väärin, mutta vaikea sitä on oikoa tai selittää, kun sinulla ei ole antaa näyttöä. Vai onko? 😊

        Ei ole tarvetta kerätä toisten viestejä talteen. Itse tiedät mitä olet tehnyt. Onhan se kyllä aina mahdollista, että olet vain kännissä isotellut palstalla, ja oikeasti olitkin vaimosi tossun alla :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei ole tarvetta kerätä toisten viestejä talteen. Itse tiedät mitä olet tehnyt. Onhan se kyllä aina mahdollista, että olet vain kännissä isotellut palstalla, ja oikeasti olitkin vaimosi tossun alla :D

        Niin, kyllä minä tiedän ketä olen lyönyt tai en.

        Voihan se olla, että se oli sitä aikaa, kun sinun mielenterveyslääkitys ei ollut hoitotasolla, ehkä olit joskus psykoosissa ja olet saanut sieltä tuon ajatuspierun. 😄

        Tai sitten tarkoituksesi on muuten vaan mustamaalata mua, mikä ei ole täällä palstalla miesoletettujen puolesta mitään uutta. 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        Niin, kyllä minä tiedän ketä olen lyönyt tai en.

        Voihan se olla, että se oli sitä aikaa, kun sinun mielenterveyslääkitys ei ollut hoitotasolla, ehkä olit joskus psykoosissa ja olet saanut sieltä tuon ajatuspierun. 😄

        Tai sitten tarkoituksesi on muuten vaan mustamaalata mua, mikä ei ole täällä palstalla miesoletettujen puolesta mitään uutta. 😄

        Eli olet vain puhunut paskaa. Eipä ole mitään uutta. Miksi muuten ihannoit naistenhakkaajia? Vai puritko vain aggressioita vaimoasi kohtaan?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Eli olet vain puhunut paskaa. Eipä ole mitään uutta. Miksi muuten ihannoit naistenhakkaajia? Vai puritko vain aggressioita vaimoasi kohtaan?

        Onkohan sittenkään lääkkeet vieläkään ihan kohdallaan? 😄

        Mistä sulle pukkaa näitä oletuksia? 😀


      • interlocutrice kirjoitti:

        Onkohan sittenkään lääkkeet vieläkään ihan kohdallaan? 😄

        Mistä sulle pukkaa näitä oletuksia? 😀

        Sinun vastauksistasi. Ryyppäsit aika reippaasti erosi aikaan ja paljastit todellisen luonteesi. Se on jo nähty. Liian myöhäistä yrittää esittää mukavaa kaveria.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sinun vastauksistasi. Ryyppäsit aika reippaasti erosi aikaan ja paljastit todellisen luonteesi. Se on jo nähty. Liian myöhäistä yrittää esittää mukavaa kaveria.

        En mä eron jälkeen edes tänne kirjoitellut. Erosin 2014 ja tänne aloin kirjoittelemaan vasta 2016-17. Että selkisi, sekoitat minut johonkin muuhun. 😁


      • interlocutrice kirjoitti:

        En mä eron jälkeen edes tänne kirjoitellut. Erosin 2014 ja tänne aloin kirjoittelemaan vasta 2016-17. Että selkisi, sekoitat minut johonkin muuhun. 😁

        Miksi sitten ryyppäsit tässä välillä ja länkytit erostasi?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sinun vastauksistasi. Ryyppäsit aika reippaasti erosi aikaan ja paljastit todellisen luonteesi. Se on jo nähty. Liian myöhäistä yrittää esittää mukavaa kaveria.

        Tässä ensimmäisiä viestejä täällä nimimerkillä tähänsekaappi.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14650557/onko-jarkevia-hereilla-d

        Aikamoista... 5 vuotta tulee täyteen uraa täällä. 😬


      • Palstakamu kirjoitti:

        Miksi sitten ryyppäsit tässä välillä ja länkytit erostasi?

        Miks en saisi?
        Ei mulla erosta mitään ikävää muistoa ole, korkeintaan jotain exän kiukkuilua. Mähän eroa halusin. Enemmän mua harmitti romanssisuhteiden päättymiset, mutta ketäpä ei harmittaisi jos suhteet missä on paljon tunnetta, päättyvät johonkin mahdottomuuteen.

        Hauskaa toi sun hyökkäily.... kiukuttaako joku asia? 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        Miks en saisi?
        Ei mulla erosta mitään ikävää muistoa ole, korkeintaan jotain exän kiukkuilua. Mähän eroa halusin. Enemmän mua harmitti romanssisuhteiden päättymiset, mutta ketäpä ei harmittaisi jos suhteet missä on paljon tunnetta, päättyvät johonkin mahdottomuuteen.

        Hauskaa toi sun hyökkäily.... kiukuttaako joku asia? 😄

        Maksan tässä vaan velkoja.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Maksan tässä vaan velkoja.

        Joo, eikun vaan, ei haittaa. Mulle sopii kyllä. 😊

        Tällänen oikeastaan valuu enempi mun pussiin. On mulle kiukutelleet monet täällä palstalla. Sinne vaan jonon jatkoksi. 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        Joo, eikun vaan, ei haittaa. Mulle sopii kyllä. 😊

        Tällänen oikeastaan valuu enempi mun pussiin. On mulle kiukutelleet monet täällä palstalla. Sinne vaan jonon jatkoksi. 😄

        Miten sen nyt ottaa. Sinä olet tarkka maineestasi, minä en.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Miten sen nyt ottaa. Sinä olet tarkka maineestasi, minä en.

        En maineesta, vaan tärkeistä mielipiteitä. Oikeastaan siitä, mikä olen tämän nikin takana.


      • interlocutrice kirjoitti:

        En maineesta, vaan tärkeistä mielipiteitä. Oikeastaan siitä, mikä olen tämän nikin takana.

        Mikä siis on naistenhakkaaja tai siitä haaveileva, ainakin olutpäissään.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mikä siis on naistenhakkaaja tai siitä haaveileva, ainakin olutpäissään.

        Sellaistako kuvaa sinä saat?

        Ehkä sinun luetun ymmärtämisessä on ongelmia? Oletko useankin kohdalla erimieltä täällä? 🤔


      • interlocutrice kirjoitti:

        Sellaistako kuvaa sinä saat?

        Ehkä sinun luetun ymmärtämisessä on ongelmia? Oletko useankin kohdalla erimieltä täällä? 🤔

        Aika moni tuntuu olevan sinun kanssasi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Aika moni tuntuu olevan sinun kanssasi.

        Lähinnä kyse on joistain ääripään palatasetistä, jotka koittavat täällä pumpata onaa agendaa mitä ihmeellisimmin keinoin. Kynis, sinä, harmis ja gempsukka. Muitten kanssa tulee ihan hyvin juttuun. Edesmenneitä suuruuksia oli NuuSKis ja pymppypertsa. 😬


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mitä sinä olisit siitä, jos ex-vaimosi nostaisi haloon siitä kun löit häntä. Voisi vähän harmittaa maineen menetys.

        046


    • Anonyymi

      Hyttysenkakka verrattuna historian saatossa naisten kestämiin nöyryytyksiin. Voi yhhyy. Kandeis kattoo miten käyttäytyy.

      • Anonyymi

        No niinpä. Moninkertainen määrä naisia on päätynyt lopettamaan oman elämän seksuaalisen ahdistelun ja -hyväksikäytön seurauksena historian saatossa. Nuo kaikkihan ovat perinteisesti olleet naisen ihan oma vika. Puhumattakaan sitten niistä naisista, jotka ovat kuolleet muiden miesten toimesta tultuaan ensin jonkun muun miehen seksuaalisesti ahdistelemaksi tai hyväksikäyttämäksi. Se kun tosiaan on muka naisen oma vika.


      • Anonyymi

        Menneellä ei voi perustella tämän päivän hirmutekoja. Pahuus on aika lailla vakio, nyt se on pukeutunut hurskastelevaan meetoo-kaapuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menneellä ei voi perustella tämän päivän hirmutekoja. Pahuus on aika lailla vakio, nyt se on pukeutunut hurskastelevaan meetoo-kaapuun.

        Sitä saa mitä tilaa. 👌 Onko tuo nyt pahuutta ensinkään että menneet teot saa jokaisen kiinni. Ennemmin tai myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa. 👌 Onko tuo nyt pahuutta ensinkään että menneet teot saa jokaisen kiinni. Ennemmin tai myöhemmin.

        Et ymmärrä asioita. Kaikki ei jää edes kiinni, joten se siitä jokaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä asioita. Kaikki ei jää edes kiinni, joten se siitä jokaisesta.

        Metoon kieltäjät ja ihmettelijät ovat ihmiskunnan pohjasakkaa, jotka eivät ymmärrä mistään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metoon kieltäjät ja ihmettelijät ovat ihmiskunnan pohjasakkaa, jotka eivät ymmärrä mistään mitään.

        Kommenttisi kertoo sinusta kylliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi kertoo sinusta kylliksi.

        Niin. Älykkyys on todella rajallinen luonnonvara, jota ei useimmille ole annettu ollenkaan, sinullekaan. :)


      • Palstakamu
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa. 👌 Onko tuo nyt pahuutta ensinkään että menneet teot saa jokaisen kiinni. Ennemmin tai myöhemmin.

        Naiset eivät uskalla pistää vastaan pahantekijöille, joten kostavat sitten viattomille miehille.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Naiset eivät uskalla pistää vastaan pahantekijöille, joten kostavat sitten viattomille miehille.

        Itsekin tehnyt tällaisia päätelmiä.


    • Anonyymi

      Jokainen tapaus on erilainen, eikä sivullisten kannattaisi puuttua asioihin, koska eivät tiedä yksityiskohtia.

      Molempia osapuolia kuunneltava puolueettomasti.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Sivusta vain, minäkin uskoin aiemmin oikeudenmukaiseen kohteluun näissä. Ei olisi kannattanut? Uhriutuminen ja asioihin ylireakoiminen antaa naiselle sellaisen aseman, että vaikka mies olisi kuinka syytön syytteisiin niin naiset pitää (tuki taustalla) yhtä ja siten varmistavat mieleisen lopputuloksen.

        Kokematonta miestä viedään helposti, kun ei osaa puolustautua siinä tilanteessa? Luottaa oikeudenmukaiseen kohteluun. Valmistautuminen pitäisi olla kuin sotaan ryhtymistä, et osaisi väitteisiin reakoida riittävästi. Muistiinpanoja oltava sivukaupalla, jos meinaa pärjätä. Säälimätöntä toimintaa minusta, siksi oli vaikea ymmärtää edes tapahtunutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vain, minäkin uskoin aiemmin oikeudenmukaiseen kohteluun näissä. Ei olisi kannattanut? Uhriutuminen ja asioihin ylireakoiminen antaa naiselle sellaisen aseman, että vaikka mies olisi kuinka syytön syytteisiin niin naiset pitää (tuki taustalla) yhtä ja siten varmistavat mieleisen lopputuloksen.

        Kokematonta miestä viedään helposti, kun ei osaa puolustautua siinä tilanteessa? Luottaa oikeudenmukaiseen kohteluun. Valmistautuminen pitäisi olla kuin sotaan ryhtymistä, et osaisi väitteisiin reakoida riittävästi. Muistiinpanoja oltava sivukaupalla, jos meinaa pärjätä. Säälimätöntä toimintaa minusta, siksi oli vaikea ymmärtää edes tapahtunutta.

        Tähän hyvä esimerkki, jossa näkemyserot suuria ja halu ymmärtää puuttuu on Esko Valtaojan kokema vaino, joka on ylireakoimista ja asioiden kärjistämistä, kun ei haluta ymmärtää toista. Saadaan syntymään kärpäsestä härkänen. Mitään halua ei ole sovitella ja ymmärtää muuta kuin oma kokema.


    • Anonyymi

      naisten kanssa ei kannata seurustella

      eikä varsinkaan tehdä töitä

      koko viha kääntyy takaisin mieheen

      • Anonyymi

        ”Koko viha kääntyy takaisin mieheen”

        Tarkoitatko tuolla sellaista tilannetta, että kun mies vihaa naisia, niin se viha kääntyykin takaisin häneen itseensä, jos hän on naisten kanssa tekemisissä?


    • Anonyymi

      tanssijoilla mukavinta vai
      kun pitää alastomina tanssia naisten kanssa
      jonka jälkeen saa syytteet vielä että tappoi itsensä
      taivaassa tavataan

      alastomana naisten kanssa ei kannata tanssia
      koska pokka pettää ja alkaa penis näyttää taivasta

    • Anonyymi

      Helppo sanoa. Mikset mieluummin halua seksuaaliselle häirinnälle stoppia? Seksuaalisen häirinnän uhritkin ovat tehneet itsemurhia, vielä varmasti enemmän kuin niistä epäillyt.

    • Anonyymi

      MUTTA ENTÄ MIESTEN URAT JA HENKINEN JAKSAMINEN GYYNEL

      • Anonyymi

        Ei muidenkaan rikostentekijöiden kohdalla ajatella ”entä heidän uransa ja henkinen jaksamisensa”. Rikollista ei jätetä hänen uransa takia rankaisematta.

        Miehen ei tarvitse pelätä uransa/jaksamisensa puolesta, jos hän käyttäytyy ihmisiksi.


    • Anonyymi

      Arvaa vaan kuinka moni nainen tai tyttö on tehnyt itsarin johtuen pitkäaikaisesta ahdistelusta, hyväksikäytöstä tai raiskauksesta. Hyvä, jos joku tekijäkin tulee tunnontuskiin, edes joskus.

      • Anonyymi

        Jep


    • Anonyymi

      Mestoppi kuulostaa härskiltä?

    • Anonyymi

      Kuten tämänkin palstan vastauksista näkee kyseessä on sairas feminismi joka lähtökohtaisesti vihaa miehiä.
      Kukaan normaali ihminen ei puhu kuolleista ihmisistä kuten täällä nämä palstan äärifeministit tyyliin "se ansaitsi sen"
      Feministi aate tarvitsee voimakkaan vastavoiman millä aate pidetään aisoissa tai tukahdutetaan.
      Tavallinen normaali fiksu nainen ei feministisesti ajattele, vaan on tasa-arvoinen.

    • Anonyymi

      Eipäs taas kirjoiteta puutaheinää.

      Tuossa itsemurhan tehnyt ei ollut metoo UHRI, vaan EPÄILTY seksuaalisesta häirinnästä. Siinä on vissi ero onko uhri vai epäilty. Eli Me too uhri on seksuaalisen häirinnän uhri, joista moni on tehnyt itsemurhan. Artikkelin epäilty teki myös itsemurhan, mutta se on ihan eri asia.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Suurimman osan seksrikollisuudesta aiheuttaa varatut etukammarin narsistit jotka käsittelemättömien mielenterveysongelmiensa vuoksi alkavat vainoamaan uusia uhreja, kuvitellen kaikkien olevan täällä heitä viihdyttämässä.

      Miksi narsistien tarvii tyrkyttää itseään uusille uhreille, lisäksi viinamiehet jotka pitävät itsensä tyrkyttämistä elinikäisenä harrastuksenaan.

      Käynti terapeutilla olisi auttanut, miksi narsisti luulee, että voi loputtomasti vainota uusia uhreja kuuntelematta heitä.

      Nyt puhutaan todella suuresta yhteiskunta ongelmasta. Pahimmat narsistit ovat täällä palstoillakin vainonneet ihmisiä ja sarkasmissaan kuvailevat uhrejaan narsisteiksi,eli itselleen tarkoitetulla diagnoosilla. Jonka vuoksi syntyvyys on laskenut, etukammarin narsistien häiriköidessä muita ihmisiä.

    • Anonyymi

      mies parka

    • Anonyymi

      Varmaan balettitytöt olleet ihastuneet häneen, eikä kukaan ollut saanut vastakaikua, niin laittaneet huhut ja valheet liikkeelle. Naisetkin osaa olla julmia.

    • Minä suhtautuisin moiseen tyylillä: "Kunnia meni, mutta maine kasvoi."

      • Anonyymi

        Maine se on huonokin maine.


    • Anonyymi

      Kiinassa metoo piipittäjät vaiennetaan armotta ja ahdistelleet tai raiskanneet miehet jatkavat töissään normaalisti


      https://yle.fi/urheilu/3-12177448
      Nainen varmasti pienen uudelleenkoulutuksen jälkeen tajuaa, että hän muistikin raiskauksen väärin. Kiinalaiset miehet on kovia.

    • Anonyymi

      Yksikään miehen syytöksistä ei pitänyt paikkaansa, siksi hän tappoi itsensä. Oikeasti syyllinen harvemmin häpeää tekojaan.

      Nyt pitäisi vanhempien suorittaa verikosto ja tapattaa poikaansa syyttäneet balettitytöt.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe