Talojen lämmitys muuttuu puoli-ilmaiseksi ja autoilu sekä sähkö halpenevat – Suuri murros on jo täällä, ja näkymä on Suomelle kutkuttava
Glasgow’ssa poliitikot painivat päästöjen ja maailman energiahuolien kanssa. Suomalaisen kuluttajan ja yritysten kannalta tilanne näyttää hyvin erilaiselta. Talven hintapiikin jälkeen sähkö halpenee. Uusi tekniikka tekee talojen lämmityksestä halpaa. Jopa autoilun kulut lähtevät laskuun.
Sähkö halpenee. Talojen lämmitys muuttuu puoli-ilmaiseksi. Auton polttoainekulut katoavat ja huoltokulut romahtavat. Ja kaikki tämä on puhdistuvan energiantuotannon, uuden tekniikan sekä ilmastopolitiikan ansiota.
Yks paha vaan, jo mmm Helsingissä kaukolämpö nousi 30 %, ja vasta alkua korotukset sanoi Osmo Soininvaara, joka Helsingin energian hallituksen puheenjohtaja. Sähkö ja polttoaineet nyt niin korkella että hyi...ja sanottu halvenneen.
Nyt ollaan vihreässä siirtymässä kuten Sannakin totesi
Anonyymi
3
133
Vastaukset
Pöljä tuo Marin on. Ihme lun Keskusta vielä roikkuu hallituksessa.
- Anonyymi
Ei taida parempaakaan löytyä sossuilta, Liisa Jaakonsaarikin jäi eläkkeelle,joka kauhisteli Rinteen pojan puheita 'neljäs isänmaalle' Sanoi Liisa Anttia natsiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida parempaakaan löytyä sossuilta, Liisa Jaakonsaarikin jäi eläkkeelle,joka kauhisteli Rinteen pojan puheita 'neljäs isänmaalle' Sanoi Liisa Anttia natsiksi
Onhan siellä noita pillunkantotelineitä jota Sannakin edustaa, Ilmarikin siinä kuopii kuin keväinen härkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521