Tarkoittaako se että on korkeat testosteronitasot jos alkaa seisomaan vaikka oman äidin alasti näkemisestä?
viestiikö se korkeista testotasoista
7
1215
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen monasti seisottanut kyrpääni äitini edessä. Välillä hän on ollut alasti ja välillä ei. On tykännyt sitä aina hetken katsella ja sit on sanonut, että menehän siitä nyt. Äitiä varmaan kiihottaa, kun näkee seisovan kyrpäni.
- Anonyymi
Joo, iteki sillon kun viel asuin porukoil ja tulin suihkusta ja muutaman metrin päästä mutsista hieroin mun kyrpää ja yritti olla kiinnittämät mitään huomioo, mut hetken pääst löysin sen märät pikkarit pyykkikorist
- Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://biosastsacesso.gq/G/uW70 👈
- Anonyymi
Äitini on myös nähnyt kovan kyrpäni muutaman kerran. Tuijottaa sitä silmät suurina. Joskus vetelen esinahkaa muutaman kerran edes takas. Kiihottuu selkeästi kun hengitys kuuluu muuttuvan. Haistelen myös äidin pikkareita ja runkkailen niihin lastit.
- Anonyymi
Kyllä se siitä kertoo. Nuorilla miehillä hormonitoiminta on vilkasta ja joskus menee vähän ylikierroksille...
Ymmärrän kyllä että pojilla testot ja himot jatkuvasti jyllää niin hurjina ettei enää järkikään kunnolla toimi. On luultavasti hyvin yleistä, että silloin pojat jopa estottomasti himoavat jopa äitejään ja voin sanoa, että se äitinä on jotain hyvin kiusallista.
- Anonyymi
Kyllä kyrpä mahtuu paremmin äidin pilluun kun saman ikäisen muijan kans ei meinaa mennä mitenkään sisään välillä
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1241642Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2451162Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.186996- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48833Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827