Has** säger att ni delar på tablet burken vilket är en revolutionerande och skarp iagtagelse men inte är han bättre själv heller fasta han bara dricker alkohol dricker mycket och i smyg.
Det är bara jag som har varit längre perjoder helt utan droger och alkohol också fast jag ibland haft hälsosamma återfall.
Dom andra dricker åtminstone alkohol.
Dom andra kunde ibland prova mina skor och t.e.x. vara längre perjoder utan t.e.x. alkohol.
En skarp iagtagelse men inte är han bättre själv heller.
Anonyymi
3
87
Vastaukset
- Anonyymi
Laglig är inge lika med hälsosam olaglig är i te lika med ohälsosam det är tvärt om också fast det bara är dom lagliga som förnekar detta :(
- Anonyymi
Alla olagliga droger är inte tynga droger som är skadliga det finns också många olagliga lätta droger som är mindre skadliga än t.e.x. alkohol :(
- Anonyymi
På katko är dom som är i sämst skick dom som har använt alkohol dom som pissar och skiter på sej och har haft hjärn blödning.
Och dom som använt droger är i bättre sick och många tränar i motions salen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882